Only versus =OAD=

DeletedUser

Guest
Nogmaals, als je eens goed kijkt zie je dat er welgeteld één speler dit verkondigt, en zijn reacties moet je ook altijd met een grote korrel zout nemen.

En over die NAP kan ik niets lossen, behalve dat de tijd wel zal uitwijzen welke gevolgen dit zal hebben voor CN ;)

Ik meen het hoor!
En anders de rest naar 116p!
En dan op delete!...kijk over 10 dagen maar!

:D

OAD was een goeie Bg tot TWR bb werd, exe was ook geen direct vijand tot ins viel

Exe waren altijd plannen voor oorlog mee, van beide kanten

ik wacht op het moment dat TA ook mee gaat doen met de grootste jongens en zich in de strijdt werpt tegen Exe, OAD of CN

Die hebben CN al eens aangevallen samen met Only, clears van 200-300 uur afstand :eek:

Maar dit is Only vs OAD

Nergens voor nodig om:
1. CN de schuld te geven...:confused:
2. Het over CN te hebben

Nogmaals....problemen met CN? Je weet ons te vinden...in het spel...:)
Vind weer dat CN hun oude regel moet proberen op te pakken van het AF :)
 

DeletedUser

Guest
Ik meen het hoor!
En anders de rest naar 116p!
En dan op delete!

:D



Exe waren altijd plannen voor oorlog mee, van beide kanten



Die hebben CN al eens aangevallen samen met Only, clears van 200-300 uur afstand :eek:

weet ik, maar ik zeg wat ik het liefst zou zien ;)
miss wel het minst waarschijnlijk maar het zou deze wereld wel perfect in evenwicht brengen
ze zullen toch ooit eens van kant moeten veranderen en dan ligt exe het dichtse bij, want bestaat CN dan nog wel ...

en je, jehebt gelijk

tis oad tegen only...

als ik iets zie waarop ik m'n oprechte menig over wil geven dan hou ik die niet al te lang meer voor mezelf
excuses daarvoor:p


ni liggen miepen maar clears sturen :cool:

zegt de man die geen bal meer doet:D
 

DeletedUser

Guest
Zag ik hier nu het verwijt voorbij vliegen dat Only alleen maar aan zichzelf denkt?
Mag ik dan vragen aan wie OAD denkt naast zichzelf? :p Dit is TW, geen liefdadigheidsinstelling.

En het Only-Ins conflict, wat trouwens al achterhaald is door liefste en -Infi, er zijn amper nog Ins spelers over. :D
Je kan ze zeker op een halve hand tellen! :p
 

DeletedUser

Guest
Idd, het merendeel van Ins was al weg.. t kleine handje mensen wat over was is naar CN gegaan.. enne wat betreft de NAP met Only.. die hebben we dan zeker ook met Exe en =OAD=?
 

DeletedUser

Guest
je moet me eens in vakantie zien zit ik er 14uur zowiezo achter :cool: dat was de standaart minimum om only te joinen



ik vind jou discrimineerent... :(

denk je dat je de éénige bent die en groote mond kan opzetten :eek:

verkeerd gedacht jongste :D
 

DeletedUser

Guest
is duidelijk dat jullie het nooit zonder iemand anders kunnen halen dat is spijtig dacht dat jullie trots hadden

Aja, dat iemand het eens is met iemand anders maakt hem natuurlijk zonder trots.

Kunnen we niet weer terug naar het topic ONLY vs OAD?
OAD heeft nog geen terugslag laten zien (als ik de stats bekijk).. waar blijft die? :)
 

DeletedUser

Guest
ik hoor idd weinig van oad over hoe ze het stellen met hun aanvallen

en op de stats is er ook al niet teveel te zien:eek:


natuurlijk zitten we nog maaar in het prillen begin van deze oorlog
er kan nog veel veranderen maar oad; zou er toch maar werk van maken

als only echt gaat beginnen spelen kan je je boeken sluiten
 

DeletedUser

Guest
Plannen zijn er... Alleen de leden werken niet mee :mad:


das natuurlijk nooit handig

jut ze wat op; kijk naar die coaches van voetbal enzo
je moet ze warm maken om aan te vallen

als ze de moraal niet hebben, wrm zitten ze dan in OAD (met de D van dangerous denk ik)
laat ze ergens anders hun tijd verdoen hé ...
 

DeletedUser50484

Guest
Iedereen weet dat OAD inactieven heeft... En vooral aan de Only kant.. Weet Only goed.

Ik zeg niet dat ze dat de inactieven niet mogen aanvallen, heel slim juist, zou OAD ook doen natuurlijk.

Maar aangezien er zoveel inactief zijn, gaan wij dit toch nooit redden... We hebben met zijn allen(de actieven) al zoveel gedaan om ze wakker te maken... Ook toen de oorlog met CN begon...

Maar nee :) Ze blijven koppig hun eigen ding doen! En geïnternd worden willen ze dan niet, want ze willen nog wel op W7 zijn :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Iedereen weet dat OAD inactieven heeft... En vooral aan de Only kant.. Weet Only goed.

Ik zeg niet dat ze dat de inactieven niet mogen aanvallen, heel slim juist, zou OAD ook doen natuurlijk.

Maar aangezien er zoveel inactief zijn, gaan wij dit toch nooit redden... We hebben met zijn allen(de actieven) al zoveel gedaan om ze wakker te maken... Ook toen de oorlog met CN begon...

Maar nee :) Ze blijven koppig hun eigen ding doen! En geïnternd worden willen ze dan niet, want ze willen nog wel op W7 zijn :rolleyes:

dat oad dat doet kan je idd niet wegsteken :p
maar ze doen dat goed, voor zover je dat goed kunt doen ;)

ik heb wel een idee van wie de actiefste zijn in jullie stam; zie je ook aan hun puntensstijging hé

voorbeeld als catch, ligt aan het front maar die doet begod niets als het zo zie
tegengestelde is dan weer iemand als dark rambo die elke dag weer dorpen weet te edelen (welliswaar van vigor en dat ziet er me niet het actiefste acc uit dat je kan vinden...)

wel dan kan ik maar 1 ding zeggen... steek de koppen es bij elkaar en zoek een oplossing

kan niet zeggen dat ik nu iets weet dat je zou knn doen , zou het dan nog voor mezelf houden :D

maar only zal niet blijven edelen aan die kleine clusters...:cool:
 

DeletedUser43405

Guest
dat oad dat doet kan je idd niet wegsteken :p
maar ze doen dat goed, voor zover je dat goed kunt doen ;)

ik heb wel een idee van wie de actiefste zijn in jullie stam; zie je ook aan hun puntensstijging hé

voorbeeld als catch, ligt aan het front maar die doet begod niets als het zo zie
tegengestelde is dan weer iemand als dark rambo die elke dag weer dorpen weet te edelen (welliswaar van vigor en dat ziet er me niet het actiefste acc uit dat je kan vinden...)

wel dan kan ik maar 1 ding zeggen... steek de koppen es bij elkaar en zoek een oplossing

kan niet zeggen dat ik nu iets weet dat je zou knn doen , zou het dan nog voor mezelf houden :D

maar only zal niet blijven edelen aan die kleine clusters...:cool:

Dark rambo edelt jammer genoeg van mij ;)
 
Bovenaan