Once upon a Time

Reactiescore
214
Tlott ziet alles zoals hij het wilt zien, hij zag in dat de BG rond was maar BG is nooit rond geweest, hij had nap daar hield de wederhelft zich aan. En voor de rest zeikt hij een beetje over kata's

In de screens wordt letterlijk aangetoont dat de bg rond was tho
 

DeletedUser76571

Guest
even terugkomen op die nap beste tlott.

ik denk dat je een stukje van het gesprek bent vergeten te posten, of toevallig net optijd geknipt?

bij deze geen stab van mijn kant.

Screenshot_20191218_184547.jpg


grtz,
ewap
 
Reactiescore
786
jij kan alleen maar huilen nietwaar?

Heeft in mijn ogen niks met huilen te maken. Er wordt enkel aangehaald dat het gebruik van katapulten een makkelijk en tevens ook zwakke manier van spelen is. Dit is echter een opinie maar wel eentje die door het grote deel van de community wordt gedragen. Als je er zelf geen problemen mee hebt dan is dat zo maar je weet maar al te goed dat dit reacties zal uitlokken door deze speelstijl te gaan hanteren.

Verder is het jammer dat het enige waar je echt op ingaat het stukje betreft waar rapporten worden gedeeld over kata fakes. En hier meteen gaat verkondigen dat de speler in kwestie hierover gaat “huilen”. Maar denk dat dit niet het uiteindelijke doel was van deze post en slecht een klein onderdeel was. De grootste ergernis van de poster in kwestie is de vele gesprekken die keer op keer werden terug geschroefd terwijl het wel die spelers waren die steeds met de voorstellen kwamen. En daar gaat de meeste frustratie schuil.
 

DeletedUser76571

Guest
ikzelf ben ook niet voor katas. gebruik ze enkel op verzamelplaats of muur
 

DeletedUser72508

Guest
Heeft in mijn ogen niks met huilen te maken. Er wordt enkel aangehaald dat het gebruik van katapulten een makkelijk en tevens ook zwakke manier van spelen is. Dit is echter een opinie maar wel eentje die door het grote deel van de community wordt gedragen. Als je er zelf geen problemen mee hebt dan is dat zo maar je weet maar al te goed dat dit reacties zal uitlokken door deze speelstijl te gaan hanteren.

Verder is het jammer dat het enige waar je echt op ingaat het stukje betreft waar rapporten worden gedeeld over kata fakes. En hier meteen gaat verkondigen dat de speler in kwestie hierover gaat “huilen”. Maar denk dat dit niet het uiteindelijke doel was van deze post en slecht een klein onderdeel was. De grootste ergernis van de poster in kwestie is de vele gesprekken die keer op keer werden terug geschroefd terwijl het wel die spelers waren die steeds met de voorstellen kwamen. En daar gaat de meeste frustratie schuil.
Ik snap dat je 't goed bedoelt en dat waardeer ik.
ik geef alleen 0 fucks om mensen zoals @Serenity , ben alleen reacties aan het baiten,
ik heb 't flink verneukt vroeger, ben de eerste die dat toegeeft maar om dan constant oude koeien uit de sloot te halen en te gooien met stempels?
 
Reactiescore
786
Ik snap dat je 't goed bedoelt en dat waardeer ik.
ik geef alleen 0 fucks om mensen zoals @Serenity , ben alleen reacties aan het baiten,
ik heb 't flink verneukt vroeger, ben de eerste die dat toegeeft maar om dan constant oude koeien uit de sloot te halen en te gooien met stempels?

Ik merkte inderdaad dat er voornamelijk, alweer, werd stilgestaan bij het gebruik van katapulten en de veroordeling daarvan. Terwijl het topic vooral doelt op dat laatste wat ik in mijn vorige post aangaf.

Verder is het goed dat je zelf je fouten toegeeft maar de community op Tribalwars hecht enorm veel belang aan het verleden. Dit is in jouw geval nu negatief als ik het zo hoor. Maar ook positief kan dit het geval zijn bij spelers, zoals stammen, accounts (IG en op AF) die bekend zijn binnen de community. Ik voordeel je verder niet en boeit me ook weinig wat je in het verleden deed. Enkel vond ik het hier even nodig om inhoudelijk te reageren omdat ik vond dat er op het verkeerde deeltje van zijn post werd ingegaan ;).
 

DeletedUser81021

Guest
even terugkomen op die nap beste tlott.

ik denk dat je een stukje van het gesprek bent vergeten te posten, of toevallig net optijd geknipt?

bij deze geen stab van mijn kant.

Screenshot_20191218_184547.jpg


grtz,
ewap
Klopt dat antwoord heb ik je gegeven omdat we toen al de melding hadden gehad dat jullie van gedachten waren veranderd .
Maar van te voren hebben jullie echt wel laten blijken dat de BG voor 99% rond was ...
Maar snap best wel dat jullie gefrustreerd zijn dat je met 2 stammen in 2 dagen 1 speler aanvalt die net 1 dag een stam heeft opgericht en dat je dan ongeveer 70 edels kapot loopt incl. clears lol
 

DeletedUser76571

Guest
Klopt dat antwoord heb ik je gegeven omdat we toen al de melding hadden gehad dat jullie van gedachten waren veranderd .
Maar van te voren hebben jullie echt wel laten blijken dat de BG voor 99% rond was ...
Maar snap best wel dat jullie gefrustreerd zijn dat je met 2 stammen in 2 dagen 1 speler aanvalt die net 1 dag een stam heeft opgericht en dat je dan ongeveer 70 edels kapot loopt incl. clears lol

gefrustreerd? dat is het spel toch juist? als het enkel een cleartje sturen is en een treintje dan zou het wel snel saai worden.
tis net leuk dat je moet zoeken hoe en wanneer je iemand dorpen kan afsnoepen ;)
 

DeletedUser80612

Guest
Klopt dat antwoord heb ik je gegeven omdat we toen al de melding hadden gehad dat jullie van gedachten waren veranderd .
Maar van te voren hebben jullie echt wel laten blijken dat de BG voor 99% rond was ...
Maar snap best wel dat jullie gefrustreerd zijn dat je met 2 stammen in 2 dagen 1 speler aanvalt die net 1 dag een stam heeft opgericht en dat je dan ongeveer 70 edels kapot loopt incl. clears lol


Voor zo ver mijn boekje gaat is 99% nog altijd geen 100% en kan er nog van alles tussen komen, zoals dat nu ook gebeurde.

Het feit dat je zegt dat de stam maar 1 dag bestond boeit letterlijk geen kut, je gooit een massa op een specifieke speler en niet op basis van welke stam hij zit of what ever.
 
Reactiescore
241
ik moet continu niezen, maar dat komt omdat ik allergisch ben aan mensen die stabben.
Zitten hier blijkbaar veel stabbertjes. :O
 
Reactiescore
214
even terugkomen op die nap beste tlott.

ik denk dat je een stukje van het gesprek bent vergeten te posten, of toevallig net optijd geknipt?

bij deze geen stab van mijn kant.

Screenshot_20191218_184547.jpg


grtz,
ewap
haha idd :D hoe kan het dan een stab zijn van time? :D

William doelde hier dat voor jullie die bg er nooit geweest is en die enkel voor tijd te rekken gebruikt is. Vanaf de moment dat er sprake was van een massa moest je snel snel van die bg vanaf en wou je je die nap onderuit lullen.

verder ging het niet enkel over dit stuk vriend, al de rest dat er gebeurd is vind je wel ok dan? Dingen regelen om vlak erna weer op te zeggen, je bg stabben,vertrouwelijke info doorgeven, tijdrekken voor een massa te plannen, lijstje gaat maar door hoor.
 
Bovenaan