Once upon a Time

Reactiescore
214
Once upon a Time


Once upon a Time, waren er 2 stammen in een samenwerkingsverband, genaamd Time en Hodor. De 2 stammen dachten vrolijk samen iedereen aan te pakken, wat vaak ook succesvol was. Tot ze stootten op een stam genaamd Alea. Alea vond het niet zo leuk dat Hodor meermaals langs kwam met edelmannen om hun dorpjes over te nemen en zorgde ervoor dat de edelmannen stilletjes verdwenen bij aankomst in hun dorpjes.

Enkele dagen van vreugde en jolijt binnen Alea tot Hodor er genoeg van had. Ze schakelden op hun beurt hun naburige stam, Time, in om samen voldoende edelmannen te sturen om de helft van de dorpjes van the lord of the toilet in 1x te kunnen pakken. Vanaf hier wil ik graag verder in detail gaan.



Nadat deze massa op tlott succesvol afgeslagen was, kregen we een PM van The Unstoppable Warrior (TUW) waaruit bleek dat ze opeens wilden gaan samenwerken. :


P5D0GsF.png



Hierop kwam van ons uit antwoord dat we onze stam niet wilden verlaten:


e9890d07192d8c451cc74d8c2a696811.png




Na wat verder overleg via pm was er sprake dat we als stammen zouden fuseren, en een 2e stam zouden oprichten. On a sidenote; Tijdens deze gesprekken ging Enemy with a Purpose ook vrolijk verder met aanvallen en graag wil ik ook al even de attentie wekken over hoe hij hier zijn (nog steeds) bg behandelt.
Na onze persoonlijke vete met Hodor wilden we dus inderdaad dat ze hun bg lieten vallen:


z4ANOnN.png



Hierbij was de basis gelegd en gingen we ons gesprek verder via Whatsapp;


tRYCcU1.png

h2LiADW.png




So far, so good, de bg was opgericht en het enige dat nu nog moest gebeuren was kijken wat Tjoek! ging doen.


x8qEKC1.png



En hier ging het mis. Ondertussen had hij al een paar dagen gerekt om hun troepen weer op te bouwen en stacks aan te vullen voor een eventuele vergelding op te vangen. Wat betreft het gedeelte van "geen gevoelige info doorspelen":


https%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FRwDNAHX.png


Warrior is de enige die van deze info wist. Hij heeft deze info doorgegeven aan FarmHardOrGoHome die het op zijn beurt gewoon heeft doorgespeeld naar Hodor.



ad2f61484444be6d05c30b9af35d68bb.png




Over FHOGH ga ik dadelijk ook nog even wat vertellen, maar eerst Time nog even afwerken. Nadat dit alles gebeurd is, kwam het tussen een gesprek tussen tlott en enemy with a purpose voor een pbg aan te gaan.


7f42a46710562508439a09b32fd6ed5c.png

a09090a68068dbf2e67943f29aa20b43.png



Deze pbg was ook geregeld en in orde, met een opzegtermijn van 7 dagen. Tot hij gisteren opeens deze bg niet meer wou en zich probeerde uit de nap te lullen. Later bleek dit te zijn omdat Time en Tjoek beiden een massa op ons wilden doen vanmorgend.


2ed64862db351c8ef6821db285e18df4.png

5e6b971f929f94d43e4499fa034fa9d3.png



Zoals je ziet begon ik er lastig van te worden, dingen regelen en akkoord gaan om er dan op terug te komen een paar dagen later. Maarja, wat wil je ook met een aanspreekpunt voor je stam als dit:

df0d203be2b937e9432fe1b855d14123.png
653a8dd92c7c805b82c0d41152ba0ea5.png
57b56f666794f25369b130ee2beb6640.png



Dan is er nog de kwestie FHOGH, is ook geen volledig koosjere speler. Hij vroeg wat er net allemaal gebeurd is tussen Time en ons, en na alles uit te leggen kwam dit:


4503d886fd0d2eed00c2c04bcf628dff.png

ca99c630861ac6e3e14f9194c9663536.png



Een beetje later zei ik wat er aan het gebeuren was met Enemy (bg opgezegd en geen nap willen) met dezelfde screens als hierboven

edb1279a2de385daaa1c47b9c9d3aa65.png

8277779eeb712f919e3d2db4bb2332df.png

d22dd1b8f8e5eebf8d991087197ffe2a.png





En hierna kwam de gezamelijke massa van Time en Tjoek op josse. Alsof er niets gebeurd is. Er is zelfs nog aan hodor gevraagd, de bg die ze willen droppen om zelf op te kunnen edelen, om mee aan te vallen. Propere spelers daar allemaal. Naar mijn mening hebben ze gewoon met onze kl* gespeeld en werkten ze al die tijd gewoon vrolijk samen.

Ik heb deze post geschreven omdat ik het beu ben waar time allemaal mee weg komt en hoe ze gedaan krijgen whatever ze willen en ermee weg komen. Toekomstige vijanden/bg's; wees bij deze gewaarschuwd.


Yannick
 
Reactiescore
207
is er een TL;DR beschikbaar? Want veel drama lees ik niet en ben benieuwd of dit drama is of effectief de moeite.
 
Reactiescore
3.457
Haha die Farmhard,weer een stab.
Of gaat hij nu weer zeggen dat zijn accounts gehacked zijn?
 

DeletedUser72508

Guest
Haha die Farmhard,weer een stab.
Of gaat hij nu weer zeggen dat zijn accounts gehacked zijn?
stab vanuit mij?
lekker goed lezen nog een keer en dan mag je je woordje eventueel doen, wat jij namelijk denkt of vind maakt mij helemaal niks uit
kus kus
 

DeletedUser72508

Guest
stab stab stab stab
woord heeft helemaal z'n waarde verloren door al dat gehuil op 't AF constant
 
Reactiescore
5.686
Ik ben iemand die wél zijn shift-toets gevonden krijgt.
 

DeletedUser80612

Guest
Is er ook een samenvatting van dit verhaal?

Tlott ziet alles zoals hij het wilt zien, hij zag in dat de BG rond was maar BG is nooit rond geweest, hij had nap daar hield de wederhelft zich aan. En voor de rest zeikt hij een beetje over kata's
 

DeletedUser80232

Guest
Tlott ziet alles zoals hij het wilt zien, hij zag in dat de BG rond was maar BG is nooit rond geweest, hij had nap daar hield de wederhelft zich aan. En voor de rest zeikt hij een beetje over kata's
Ach het verhaal heeft altijd 2 kanten de waarheid zal wel ergens in midden zitten.
Maar stabben is een onderdeel van het spel, dus we moeten hier maar niet raar van opkijken.
 

DeletedUser80612

Guest
Ach het verhaal heeft altijd 2 kanten de waarheid zal wel ergens in midden zitten.
Maar stabben is een onderdeel van het spel, dus we moeten hier maar niet raar van opkijken.


Nouja de wederhelft van de nap heeft nog altijd geen aanval verstuurd naar tlott, en janken om katas in een fake is gewoon triest maarja je moet toch iets om je verhaal net dat beetje meer drama te geven.
 

DeletedUser80232

Guest
Nouja de wederhelft van de nap heeft nog altijd geen aanval verstuurd naar tlott, en janken om katas in een fake is gewoon triest maarja je moet toch iets om je verhaal net dat beetje meer drama te geven.
Ach kata's ook zo'n dingetje..
Je moet helemaal zelf weten als je ze gebruikt, ook al ben ik er geen fan van.
 
Bovenaan