Once upon a Time

Reactiescore
37
Hoi,

Ik wil graag even een aantal dingen duidelijk maken als co-speler van TUW.

Als eerste het punt over de BG tussen Alea en Time:

Deze is nooit 100% rond geweest, dit gesprek was vooral een initiatief vanuit mijn co en ik.
Wij hebben ook duidelijk gemaakt dat er nog met de stam overlegd moest worden (aangegeven in eerste PM), dus dit was puur inventarisatie naar de mogelijkheden.

Ten tweede het punt van EWAP, die een PBG zou willen met tlott:

EWAP heeft dit ook nooit binnen de stam overlegd, dus deze PBG is rond geweest. Op het moment dat wij hier als stam achter kwamen hebben wij EWAP verteld deze PBG te annuleren. (Met de daarbij horende opzeg termijn)

Er is tot op heden ook nog geen aanval vanaf EWAP geweest op zijn oude PBG tlott.

En als laatste, de kata's van Fate op het hoofdgebouw. Dit was een foutje, staat normaal standaard ingesteld op verzamelplaats/muur.

Ik hoop hier het een en ander mee duidelijk gemaakt te hebben. Het is inderdaad niet allemaal heel netjes gegaan, maar we zijn hier nooit met de intentie ingegaan om te gaan stabben.
 

DeletedUser81021

Guest
Voor zo ver mijn boekje gaat is 99% nog altijd geen 100% en kan er nog van alles tussen komen, zoals dat nu ook gebeurde.

Het feit dat je zegt dat de stam maar 1 dag bestond boeit letterlijk geen kut, je gooit een massa op een specifieke speler en niet op basis van welke stam hij zit of what ever.
kijk het whats app bericht tussen yannick en warrior om 13:49 maar ik zal het citeren voor je (Oke als we elkaar NU alvast wls BG markeren)
 
Reactiescore
3.457
Als eerste het punt over de BG tussen Alea en Time:

Deze is nooit 100% rond geweest, dit gesprek was vooral een initiatief vanuit mijn co en ik.
Wij hebben ook duidelijk gemaakt dat er nog met de stam overlegd moest worden (aangegeven in eerste PM), dus dit was puur inventarisatie naar de mogelijkhede
BC7DF572-40D4-499A-A5C1-31E406658976.jpegWat is dit dan? Een unaniema ja voor een bg?
 
Reactiescore
3.457
En vooral huilen om de kata's
En voor de rest zeikt hij een beetje over kata's
en janken om katas in een fake is gewoon triest maarja je moet toch iets om je verhaal net dat beetje meer drama te geven.
En als laatste, de kata's van Fate op het hoofdgebouw. Dit was een foutje, staat normaal standaard ingesteld op verzamelplaats/muur.
Ja was het een foutje?
Wat een ontzettende aparte manier van reageren dan ; -)
 
Reactiescore
161
En als laatste, de kata's van Fate op het hoofdgebouw. Dit was een foutje, staat normaal standaard ingesteld op verzamelplaats/muur.

en janken om katas in een fake is gewoon triest maarja je moet toch iets om je verhaal net dat beetje meer drama te geven.

Was toch een foutje? Maar ach daar komt iedereen dan mee af achteraf he :)
 
Reactiescore
161
Deze snap ik niet. Er was een massa gedaan op tlott. Pas daarna is voorgesteld om een bg aan te gaan.

"Tijdens een stemming" klopt dus niet helemaal.

Er is altijd wel iets te verzinnen zeker?
Nadat jullie massa dik faalde , komen jullie met allerhande gesprekken af om iemand aan het lijntje te houden.
Om dan uiteindelijk gans de boel te cancelen als jullie je troops terug hebben opgebouwt , heb in ieder geval genoten van de vele BLOCK OK's vandaag en tijdens de massa op Tlott.

Aan de andere kant dan 3 dorpjes kunnen nemen , maar op welke manier ach daar oordeel ik niet over.
 

DeletedUser76571

Guest
William doelde hier dat voor jullie die bg er nooit geweest is en die enkel voor tijd te rekken gebruikt is. Vanaf de moment dat er sprake was van een massa moest je snel snel van die bg vanaf en wou je je die nap onderuit lullen.

verder ging het niet enkel over dit stuk vriend, al de rest dat er gebeurd is vind je wel ok dan? Dingen regelen om vlak erna weer op te zeggen, je bg stabben,vertrouwelijke info doorgeven, tijdrekken voor een massa te plannen, lijstje gaat maar door hoor.


huh? ik kreeg opdracht om op jullie te faken. deze heb ik afgewezen. dus hoe heb ik jullie dan gestabt?? ik snap niet echt op welke manier ik de bg nap niet ben na gekomen??
als je kan bewijzen dat ik een stabber ben dan heb je reden om dit te zeggen. maar mij niet zomaar vals beschuldigen.

mvg,
ewap
 
Reactiescore
3.457
40160BEA-6235-4BA0-9909-FC8FB4DE91D7.jpegBEE599A5-DAD8-4798-B503-0F36A2EB6288.jpegIn de eerste screen staat idd dat het nog besproken moet worden
In de tweede screen ,wat aan de tijd te zien minimaal 1 dag ouder is,wordt gezegd dat er unaniem wordt gekozen voor een bg.

Lijkt mij niet zo raar dat er vanuit wordt gegaan dat er een bg is dus?
Hele lage manier trouwens om iemand aan het lijntje te houden,daarbij wordt er direct uit jullie stam info gelekt naar Tjoek, en Farmhard geeft dat ook weer door.
Tevens wordt er gekataat, al met al een hele slechte en smerige aktie van Time!
 
Reactiescore
37
Het waren inderdaad allemaal geen nette acties, maar het is nooit de bedoeling geweest "om weer op te bouwen". Stonden nog genoeg troepen klaar, en ook bij Tjoek.

Het is niet alsof wij met voorbedachte rade die 24 uur hebben gebruikt om op te bouwen.

Bij deze het einde voor mij in deze discussie, excuses voor de "stabs".

Succes nog op deze wereld allemaal :)
 

DeletedUser76571

Guest
Bekijk bijlage 16390Bekijk bijlage 16391In de eerste screen staat idd dat het nog besproken moet worden
In de tweede screen ,wat aan de tijd te zien minimaal 1 dag ouder is,wordt gezegd dat er unaniem wordt gekozen voor een bg.

Lijkt mij niet zo raar dat er vanuit wordt gegaan dat er een bg is dus?
Hele lage manier trouwens om iemand aan het lijntje te houden,daarbij wordt er direct uit jullie stam info gelekt naar Tjoek, en Farmhard geeft dat ook weer door.
Tevens wordt er gekataat, al met al een hele slechte en smerige aktie van Time!

tijd rekken? dat was hier helemaal niet de bedoeling. zou ook echt dom zijn van ons om maar max een weekje tijd te rekken. we hadden veel verloren op tlott. had het de bedoeling geweest om tijd te rekken zou je dit wel meer dan 1 week doen zodat de clears echt full staan.

de bg tussen mij en tlott was amper 1 dag, dus wat is daar va, tijd rekken aan???

mvg,
ewap
 
Reactiescore
24
waar is de oorlog. vroeger was het leuker, nu meer een koude oorlog outgame? kom op.. wil niet lullig doen maar jullie praten meer dan me ex vrouw. iedereen wil maar gelijk halen verdenkingen van zich af halen enz.. kom op laat de wereld leven en ga spelen.
 

DeletedUser76571

Guest
waar is de oorlog. vroeger was het leuker, nu meer een koude oorlog outgame? kom op.. wil niet lullig doen maar jullie praten meer dan me ex vrouw. iedereen wil maar gelijk halen verdenkingen van zich af halen enz.. kom op laat de wereld leven en ga spelen.
heb je gelijk in :D
 
Reactiescore
3.457
zou ook echt dom zijn van ons om maar max een weekje tijd te rekken. we hadden veel verloren op tlott. had het de bedoeling geweest om tijd te rekken zou je dit wel meer dan 1 week doen zodat de clears echt full staan.
En hoe lang duurt het deze wereld om een clear op te bouwen ?
6 dagen ;-)
 

DeletedUser74430

Guest
Niemand nog die het zinnetje 'Ik moet ook nog even nadenken over hoe wij als Time aan Hodor laten weten dat we niet meer samenwerken. Via gewoon aanvallen of dit eerst aankondigen.' heeft opgepakt? Als jullie er aan denken om een samenwerking te laten stoppen door ze aan te vallen, zul je misschien begrijpen dat alle andere discutabele zaken nou niet direct in jullie voordeel spreken.
 
Bovenaan