Once upon a time

Status
Niet open voor verdere reacties.

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Inzicht van een hond blijkt maar weer, van ons heeft hij welgeteld 2 treintjes gehad om te kijken of ze die zouden blokken(motivatie test) Lastig dat ik alles moet uitleggen. In jou ogen zijn 2 treintjes uiteraard een grootscheepse edelpoging.


Nee echt, Moet ook uitleggen dat onze massa geen edelmassa was?:eek:

Hoezo noem je het massa, het waren aanvallen van 4spelers dude, kap met janken.

Overigens, nou, jij zegt dat er geen edels werden gestuurd en nu zeg je het tegendeel. Tjonge Bart.. Dan moet je niet zeggen dat er geen edels werden verstuurd. ;)
 

DeletedUser

Guest
Jou manier van denken is achterlijk, Als 40% van een stam aanvallen stuurt op 1 speler is het gewoon een massa desnoods een lokale massa.
Als jij het anders wilt noemen ga je gang.
Serieuze edelpoging was geen spraken van, wat jij zelf ook wel weet dus kom dan ook niet aan met dat wij niet kunnen edelen. Dat doen we elders wel.

En janken? weet niet waar je dat vandaan haalt ik wijs alleen op je onterechte bewering.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Jullie wel dan? Owh w8 de kata massa faalde vergeten sorry:eek:

En heeft Videx edels gehad dacht het niet die worden elders volop gebruikt;)
Standaard onzin roepen zonder na te denken.

Jou manier van denken is achterlijk, Als 40% van een stam aanvallen stuurt op 1 speler is het gewoon een massa desnoods een lokale massa.
Als jij het anders wilt noemen ga je gang.
Serieuze edelpoging was geen spraken van, wat jij zelf ook wel weet dus kom dan ook niet aan met dat wij niet kunnen edelen. Dat doen we elders wel.

En janken? weet niet waar je dat vandaan haalt ik wijs alleen op je onterechte bewering.

Jij zegt in het vetgedrukte gedeelte dat de katamassa faalde. Hoeveel k ben jij verloren door die kata's? Of hoeveel def/off? Ik heb rapportjes gezien die maar 1ding zeggen over jullie. Dat jullie niet bepaald goed zijn.

Mijn manier van denken is achterlijk? Ik weerleg jouw argumenten met 1 van de makkelijkste argumenten die iemand kan bedenken. Maar, nou, nee. Deze 'katamassa' was niet eens georganiseerd in stamverband, Videx besloot om jou terug te pakken, hij kreeg hulp. Ik noem het een payback, geen massa.

Ik weet dat er geen serieuze edelpogingen waren, maar je zegt 2treintjes, en daarvoor zei je geen edels.. Ik bedoel, ja. Dit is zelfs duidelijk voor een kind van 5jaar.
 

DeletedUser69389

Guest
Beste Mental. Wie kan ons uitleggen waarom Triador grijs is sinds vannacht? En volgen er misschien meer?
 
Reactiescore
1.075
volgens mij heeft dat redenen die jou niet aangaan :p
 
Reactiescore
1.075
en nogmaals moet ik zeggen dat dit wellicht jou niets aangaat, naja dat weet ik wel zeker, er is 1 verklaring en dit heeft zowel met divine als solo niets te maken, enkel met de eigen koppigheid van edwin.
 

DeletedUser69389

Guest
en nogmaals moet ik zeggen dat dit wellicht jou niets aangaat, naja dat weet ik wel zeker, er is 1 verklaring en dit heeft zowel met divine als solo niets te maken, enkel met de eigen koppigheid van edwin.

Gelukkig denk jij wel vaker iets zeker te weten, maar wat achteraf vaak niet klopt.
 
Reactiescore
1.075
Oh dat dit uit jou mond komt is zo grappig :D

't is trouwens niet aan mij om details vrij te geven aangezien ikzelf er ook niet het fijne van weet. In brede lijnen ken ik de situatie. Maar het is en blijft de keuze van Edwin en/of Mental zelf om details te geven. Als deze niet gegeven worden zal het voor jou giswerk zijn en blijven tot in de eeuwigheid.
 

DeletedUser69389

Guest
Oh dat dit uit jou mond komt is zo grappig :D

't is trouwens niet aan mij om details vrij te geven aangezien ikzelf er ook niet het fijne van weet. In brede lijnen ken ik de situatie. Maar het is en blijft de keuze van Edwin en/of Mental zelf om details te geven. Als deze niet gegeven worden zal het voor jou giswerk zijn en blijven tot in de eeuwigheid.

Zoals ik eerder aanhaalde is het niet bepaald giswerk, want ik heb al voldoende vernomen van een aantal ingewijden.
 

DeletedUser69389

Guest
lijkt me sterk dat je hier dan komt vragen wat er aan de hand is :D

Voor de buitenwereld voor diegene die het niet weten en om een eenduidig antwoord te krijgen. Want je kunt wel proberen om een plank te maken van alleen maar splinters, maar dat wilt niet zeggen dat het dan een goede plank wordt.
 
Reactiescore
1.075
ow god, alsof jij inzit met de buitenwereld Mr. wereld 37 journalist :rolleyes:.

Trouwens, als je het antwoord zelf weet, waarom geef je dan zelf geen antwoord op je eigen vraag?:eek:
 

DeletedUser72524

Guest
Reden is voor ons bekend (blijft ook voorlopig bekend bij ons en onze bondgenoten) en vinden het spijtig dat het zo is verlopen! Hoe dan ook kan ik vertellen dat er geen andere accounts op delete staan en dat er geen hard feelings naar Triador zijn!
 

DeletedUser61042

Guest
Reden is voor ons bekend (blijft ook voorlopig bekend bij ons en onze bondgenoten) en vinden het spijtig dat het zo is verlopen! Hoe dan ook kan ik vertellen dat er geen andere accounts op delete staan en dat er geen hard feelings naar Triador zijn!

Je mag niet liegen:mad:
 
Reactiescore
1.075
idd, zowel beun als mental hebben veel te danken aan triador waardoor we zijn keuze dan ook moeten respecteren.
 
Reactiescore
1.367
en nogmaals moet ik zeggen dat dit wellicht jou niets aangaat, naja dat weet ik wel zeker, er is 1 verklaring en dit heeft zowel met divine als solo niets te maken, enkel met de eigen koppigheid van edwin.

Stil maar, jij weet er net zo weinig van af als martijn :#
 

DeletedUser

Guest
Jij zegt in het vetgedrukte gedeelte dat de katamassa faalde. Hoeveel k ben jij verloren door die kata's? Of hoeveel def/off? Ik heb rapportjes gezien die maar 1ding zeggen over jullie. Dat jullie niet bepaald goed zijn.

Mijn manier van denken is achterlijk? Ik weerleg jouw argumenten met 1 van de makkelijkste argumenten die iemand kan bedenken. Maar, nou, nee. Deze 'katamassa' was niet eens georganiseerd in stamverband, Videx besloot om jou terug te pakken, hij kreeg hulp. Ik noem het een payback, geen massa.

Ja hij faalde, 130K kwijt op 4k fakes en 500+ clears om te slopen.
Dat jij het zo interpreteert getuigt van weinig inzicht om opties te bekijken, Iets van restjes uit safe sturen voor fakes en mobiele def dodgen zoiets. Denk leg het maar even uit.
Van ons ook payback;) omdat het Videx is zowel verleden als heden.
Trouwens wel de verkeerde gepakt om twee redenen.


Ik weet dat er geen serieuze edelpogingen waren, maar je zegt 2treintjes, en daarvoor zei je geen edels.. Ik bedoel, ja. Dit is zelfs duidelijk voor een kind van 5jaar.

Toegeven is ook al niet goed, waar zeur je om, ik had ze niet gestuurd wist het niet eens dus nagevraagd. Zeurkous.
2 treintjes of 0 is ook een verschil hoor tsjonge:eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan