Once upon a time

Status
Niet open voor verdere reacties.

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ja hij faalde, 130K kwijt op 4k fakes en 500+ clears om te slopen.
Dat jij het zo interpreteert getuigt van weinig inzicht om opties te bekijken, Iets van restjes uit safe sturen voor fakes en mobiele def dodgen zoiets. Denk leg het maar even uit.
Van ons ook payback;) omdat het Videx is zowel verleden als heden.
Trouwens wel de verkeerde gepakt om twee redenen.

Dodgen? Rofl, daarom dat je zoveel def liet slopen gewoon op muur 0 etc? Alsjeblieft zeg, en jij zegt wat over mijn inzicht hihi.


Toegeven is ook al niet goed, waar zeur je om, ik had ze niet gestuurd wist het niet eens dus nagevraagd. Zeurkous.
2 treintjes of 0 is ook een verschil hoor tsjonge:eek:

Is toch een verschil of niet? Je bent dus niet slimmer dan een kind van 5.

Overigens, 1 noob weg, nog teveel te gaan! Jammer dat dit wel 1 van de beste spelers van Mental was:eek:
 

DeletedUser69389

Guest
idd, zowel beun als mental hebben veel te danken aan triador waardoor we zijn keuze dan ook moeten respecteren.

Whahaha Beun veel aan hem te danken. Wat een giller. Niets ten nadele aan Beun of aan Triador, maar Triador heeft natuurlijk naar verhouding 1000x meer gedaan voor Mental dan dat die ooit zou doen voor Beun. Tikkeltje hypocriet en dat weet jezelf ook dondersgoed.:eek:
 
Reactiescore
1.075
Whahaha Beun veel aan hem te danken. Wat een giller. Niets ten nadele aan Beun of aan Triador, maar Triador heeft natuurlijk naar verhouding 1000x meer gedaan voor Mental dan dat die ooit zou doen voor Beun. Tikkeltje hypocriet en dat weet jezelf ook dondersgoed.:eek:

lol ik denk dat ik wel beter kan zeggen dan jou dat hij veel voor beun heeft gedaan. Hij heeft o.a casi er helpen bovenop komen, wat nog steeds erg geapprecieerd word door mijzelf. En uiteraard met z'n snelle acties op ethno heeft hij ons veeeel maar dan ook veeeeeeel meer ademruimte gegeven bij fichtme.
 

DeletedUser60969

Guest
Whahaha Beun veel aan hem te danken. Wat een giller. Niets ten nadele aan Beun of aan Triador, maar Triador heeft natuurlijk naar verhouding 1000x meer gedaan voor Mental dan dat die ooit zou doen voor Beun. Tikkeltje hypocriet en dat weet jezelf ook dondersgoed.:eek:

Ja hoor, en dat zou jij ook echt kunnen weten.
Je uitspraken zijn weer nergens op gebaseerd, maar natuurlijk heb jij zo 'je bronnen' op W37 die je alles vertellen.
Blijkt dat je er niks van weet, en omdat je nu aan het posten bent alsof je het allemaal zo goed weet doe je hem zwaar tekort.
 

DeletedUser69389

Guest
Ja hoor, en dat zou jij ook echt kunnen weten.
Je uitspraken zijn weer nergens op gebaseerd, maar natuurlijk heb jij zo 'je bronnen' op W37 die je alles vertellen.
Blijkt dat je er niks van weet, en omdat je nu aan het posten bent alsof je het allemaal zo goed weet doe je hem zwaar tekort.

Tsja dat kun jij vinden, maar mijn skypelogs die ik heb bewijzen het tegendeel.;)
 
Reactiescore
1.075
martijn, geen skypelogs showen = didn't happen
 

DeletedUser60969

Guest
Tsja dat kun jij vinden, maar mijn skypelogs die ik heb bewijzen het tegendeel.;)

Logisch, als je een skype log hebt dan 'bewijs' je het tegendeel. Je neemt dingen voor waar aan om via die manier iets te weten te komen.

Je weet niks, dat blijkt maar weer. Vooral naar je skype logs blijven kijken in dat geval.
 

DeletedUser73351

Guest
Martijn is een corrupte verslagsgever, krijgt info van dragonshield die weet namelijk ook van niets.
 

DeletedUser72524

Guest
Ooit is op Skype tegen mij vertelt dat ik Goddelijk ben en de beste speler ooit! Ook dat mixdorpjes pro zijn. Beweren jullie nu dat dit niet waar is :mad:
 

DeletedUser

Guest
Dodgen? Rofl, daarom dat je zoveel def liet slopen gewoon op muur 0 etc? Alsjeblieft zeg, en jij zegt wat over mijn inzicht hihi.
Leer lezen, Staat mobiele def(dat is def bij het front en 1e linie) dodgen. Resten def uit safe(moet je even kijken waar mn safe ligt) in dorpen zetten voor fakes resten zat.
Lastig he:eek:

Is toch een verschil of niet? Je bent dus niet slimmer dan een kind van 5.

Overigens, 1 noob weg, nog teveel te gaan! Jammer dat dit wel 1 van de beste spelers van Mental was:eek:

Geen verschil, er is geen edelpoging ondernomen. Enkel getest of er nog wat gebeurde.
Ja, en dat is ook de enige om redenen die jij niet weet. In ieder geval beter dan jou oude run away stammies.
Dat jij niks snapt zegt meer over jou.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Leer lezen, Staat mobiele def(dat is def bij het front en 1e linie) dodgen. Resten def uit safe(moet je even kijken waar mn safe ligt) in dorpen zetten voor fakes resten zat.
Lastig he:eek:
Dus jij laat je safedef maar gesloopt worden op muur 0? Ik bedoel, dat is niet beter ofzo:p


Geen verschil, er is geen edelpoging ondernomen. Enkel getest of er nog wat gebeurde.
Ja, en dat is ook de enige om redenen die jij niet weet. In ieder geval beter dan jou oude run away stammies.
Dat jij niks snapt zegt meer over jou.

God lekker tegenstrijdig in 1 zin. Ik zeg toch ook niks over dat ik weet dat hij is gestopt? Ben je gefrustreerd ofzo?:D
 

DeletedUser

Guest
Dus jij laat je safedef maar gesloopt worden op muur 0? Ik bedoel, dat is niet beter ofzo:p

Ligt eraan wat er nu in die dorpen staat en wat het plan was. Def genoeg dat ook.


God lekker tegenstrijdig in 1 zin. Ik zeg toch ook niks over dat ik weet dat hij is gestopt? Ben je gefrustreerd ofzo?:D
Testen of ie actief is gaat lastig met een normale incomming waar die er genoeg van had. Daarom ook de test, Zie je het verschil? Nee, Jij?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan