Once upon a time in Tides

Reactiescore
438
Ik begrijp oprecht niet waarom er zo hatelijk gereageerd word op elkaar.

Ondanks dat de noordelijke premade er is en ze verreweg de betere papieren hebben voor wereld winst neemt dat niets af aan het plezier wat ik gehad heb tot nu toe.
Niet alleen door het spel te spelen maar ook vooral door de nieuwe mensen die ik heb leren kennen en een aantal oud bekende weer terug heb gezien.

Hoewel ik, realistisch gezien, niet verwacht dat we w75 zullen winnen met 24/7 betekend dat niet dat we het aan ze zullen geven.

Hoewel ik zelf van mening ben dat het starten met premade stammen, MB's, DU's en boost accounts gewoon enorm slecht is voor de toekomst van het spel is het wel ook zeer goed te begrijpen waarom spelers dit doen.
Wat is nu leuker dan om met een groep vrienden die je kunt vertrouwen samen een spel te spelen? TW is vooral een sociaal spel.

Wel hoop ik dat jullie in zullen zien, en toe zullen geven, dat het starten in een premade gewoon voordelen met zich mee brengt. Je zult me nooit horen zeggen dat het fout is om zoiets te doen maar ontkennen dat het je een voordeel geeft t.o.v. een groep spelers die allemaal solo gestart zijn is natuurlijk gewoon onzin. Ook zag ik ergens voorbij komen dat niet elke premade wint of het overleeft; dat klopt.
Kijkende naar de accounts en bespelers die in het noorden liggen valt er echter gerust te zeggen dat er met jullie start, ongeacht dat jullie uit elkaar gestart zijn, een enorm grote kans was dat dit zou slagen.

Verder wens ik jullie niets dan het beste toe en ga ik er vanuit dat we er een leuke en eerlijke wereld van kunnen maken.
 
Reactiescore
2.386
Dit klopt gewoon niet. Iedereen was akkoord met het uiteindelijke voorstel, en we gingen nooit doorgaan met een voorstel als niet alle 4 (of 3 zoals jullie het nu zien) partijen hun akkoord gaven. Ook ging ik dit nooit uitspelen om 'betere' wereldafspraken te maken voor Tides, aangezien dat absurd is. Wereldafspraken zijn er om de wereld leuker te maken, niet 1 stam.

Overigens kan Justin beamen dat wij nooit 'vuil' hebben gehandeld tijdens de gesprekken over de wereldafspraken.
@Back to Prone, gelieve geen argumenten meer te gebruiken die reeds ontkracht zijn. Dat is irritant en hinderlijk voor de discussie. Thanks Björn!
 
Reactiescore
2.386
Ik geef hier aan wat ik hoor, zoals jullie als noord al 20 keer beschuldigingen richting Prone hebben geuit en er hier uiteindelijk niks van waard was.
En van wie mag jij dat horen dan? Justin kan op geen enkele manier zeggen dat wij de wereldafspraken 'geboycot' hebben.
 
Reactiescore
1.647
En van wie mag jij dat horen dan? Justin kan op geen enkele manier zeggen dat wij de wereldafspraken 'geboycot' hebben.

Denk Prone mijn bericht verkeerd heeft begrepen.

Ik bedoelde niet de wereldafspraken ansich ermee, die zijn nooit geboycot enkel waren ze in een democratisch voordeel qua stemmen maar hier zaten geen rare dingen bij in principe.

Ik bedoelde de situaties die werden besproken in de leiderschat. Zoals met recruit ex Wolves en andere situaties waarbij elkaar rug constant word gedekt en er zogenaamde objectieve meningen worden gegeven die niet objectief zijn. Hiermee doe je in dit soort situaties zorgen voor een onterecht overwicht door zogenaamd als 2 losse stammen door te gaan. Dit vind ik niet eerlijk want Rosé deed dit ook niet met At. Dus door niet gelijk open kaart te spelen ben je daar bezig een naar mijn mening vies spelletje te spelen waarin je al je voordeel pakt bij toekomstige situaties.
 
Reactiescore
2.386
Ik heb mij 1x gemend in de discussie tussen jou en Thomas, zonder uiteindelijk als 'neutrale partij' tussen te komen. Jullie waren gewoon op elkaar aan het vitten en ruzie aan het maken, eigenlijk ging het er nooit inhoudelijk aan toe.

Wel heb ik eens mijn mening gegeven toen Tuur (geenpala) dat vroeg, maar toen was dat wel met een objectieve blik en dus neutrale partij.
 
Reactiescore
1.647
Ik heb mij 1x gemend in de discussie tussen jou en Thomas, zonder uiteindelijk als 'neutrale partij' tussen te komen. Jullie waren gewoon op elkaar aan het vitten en ruzie aan het maken, eigenlijk ging het er nooit inhoudelijk aan toe.

Wel heb ik eens mijn mening gegeven toen Tuur (geenpala) dat vroeg, maar toen was dat wel met een objectieve blik en dus neutrale partij.

Was het niet want Geenpala had gesolliciteerd en heeft je account gered op 73. Daarbij was je niet de enige in die chat, jullie waren met zijn 4en... En anderen deelden ook graag hun mening.
 
Reactiescore
2.386
Was het niet want Geenpala had gesolliciteerd en heeft je account gered op 73. Daarbij was je niet de enige in die chat, jullie waren met zijn 4en... En anderen deelden ook graag hun mening.
Geenpala had toen nog een sollicitatie en op wereld 73 was ik eigenlijk niet meer aanwezig toen Tuur op Cabbage kwam, dat weet jij ook. Dat ik Tuur een toffe gast vindt, maakt niet dat ik opeens minder objectief zal zijn.

Hoe bedoel je 'jullie waren met zijn 4'en'? En anderen mochten gerust hun mening delen, maar die kwam niet. Ik ga anderen niet motiveren om hun mening te geven als ze die niet hebben of niet de moeite willen nemen deze uit te typen.
 
Reactiescore
1.647
Geenpala had toen nog een sollicitatie en op wereld 73 was ik eigenlijk niet meer aanwezig toen Tuur op Cabbage kwam, dat weet jij ook. Dat ik Tuur een toffe gast vindt, maakt niet dat ik opeens minder objectief zal zijn.

Hoe bedoel je 'jullie waren met zijn 4'en'? En anderen mochten gerust hun mening delen, maar die kwam niet. Ik ga anderen niet motiveren om hun mening te geven als ze die niet hebben of niet de moeite willen nemen deze uit te typen.

Jullie zijn toch met 2 vertegenwoordigers van zogenaamd 2 stammen. Dan heb je toch altijd voordeel in gesprekken etcetera. Is altijd 4 tegenover 2 en zelfs al zouden Rosé en wij het een keer eens zijn kon je zorgen voor een 4 tegen 4 waardoor er niks gedaan aan zou kunnen worden door gelijkspel. Zo saboteer je van te voren de gesprekken al en ben je altijd in voordeel als er kwesties opspelen.
 
Reactiescore
2.386
Justin verdomme doe niet zo kinderachtig. Je ziet toch zelf ook dat .Fly/STS enkel door Thomas vertegenwoordigd werd? En nogmaals, zoals hierboven al neer getypt, heb ik deze situatie nergens in ons voordeel uitgespeeld. Dus als jij hierover blijft janken, be my guest. Weet gewoon dat jouw beslissing om te recruiten in Rose deze wereld minder stabiel heeft gemaakt. Stabieler en grotere kansen voor 24/7? Akkoord. Maar terwijl zet je er verschillende accounts een hak mee die stoppen of een haat hebben gecreëerd naar 24/7 toe. Proficiat Justin, je bent een goede leider voor je stam, maar niet voor de rest van de wereld.
 
Reactiescore
1.647
Justin verdomme doe niet zo kinderachtig. Je ziet toch zelf ook dat .Fly/STS enkel door Thomas vertegenwoordigd werd? En nogmaals, zoals hierboven al neer getypt, heb ik deze situatie nergens in ons voordeel uitgespeeld. Dus als jij hierover blijft janken, be my guest. Weet gewoon dat jouw beslissing om te recruiten in Rose deze wereld minder stabiel heeft gemaakt. Stabieler en grotere kansen voor 24/7? Akkoord. Maar terwijl zet je er verschillende accounts een hak mee die stoppen of een haat hebben gecreëerd naar 24/7 toe. Proficiat Justin, je bent een goede leider voor je stam, maar niet voor de rest van de wereld.

Zeg jij met noordelijke Premade waardoor heel noord en zuid verneukt is.

Zeg nergens dat je het gespeeld heb, misschien leren lezen. Ik zeg dat je de situatie zo gecreëerd hebt dat buiten de overmacht die je had ingame op ons ook nog eens daar dit zo hebt uitgespeeld en kan uitspelen. Zo blijven liegen over dat jullie niet 1 stam zijn en het ontkennen van veel mensen ervan.

Enkel 24/7 is mijn zorg ja en daar doe ik alles voor. Maar als jij het beste met wereld had voorgehad zoals je zelf doet overkomen was je vanaf begin open geweest over je premade. Dat jullie 1 stam waren. Oh wacht, dat deden jullie niet omdat dit niet ten gunste was van jullie stam. Dus kom nu niet janken met je hypocriet geneuzel over de wereld verzieken als je zelf de eerste steen van de reeks bent geweest
 
Reactiescore
2.386
Zeg jij met noordelijke Premade waardoor heel noord en zuid verneukt is.

Zeg nergens dat je het gespeeld heb, misschien leren lezen. Ik zeg dat je de situatie zo gecreëerd hebt dat buiten de overmacht die je had ingame op ons ook nog eens daar dit zo hebt uitgespeeld en kan uitspelen. Zo blijven liegen over dat jullie niet 1 stam zijn en het ontkennen van veel mensen ervan.

Enkel 24/7 is mijn zorg ja en daar doe ik alles voor. Maar als jij het beste met wereld had voorgehad zoals je zelf doet overkomen was je vanaf begin open geweest over je premade. Dat jullie 1 stam waren. Oh wacht, dat deden jullie niet omdat dit niet ten gunste was van jullie stam. Dus kom nu niet janken met je hypocriet geneuzel over de wereld verzieken als je zelf de eerste steen van de reeks bent geweest
Ik heb met mijn noordelijke premade gezorgd dat zuid verneukt is. Iedereen, lees de zin en lach.

Ik kon het uitbuiten, zeker en vast. Heb ik dat gedaan? Neen, dus je argument vervalt.

Ja ik heb het beste met de wereld voor, en dat kan iedereen die ik heb gesproken de voorbije paar dagen beamen. Weet gewoon dat deze actie niet 1 is die nu gedaan is, de gevolgen zullen zich in jullie nadeel blijven opstapelen.
 
Reactiescore
1.647
Ik heb met mijn noordelijke premade gezorgd dat zuid verneukt is. Iedereen, lees de zin en lach.

Ik kon het uitbuiten, zeker en vast. Heb ik dat gedaan? Neen, dus je argument vervalt.

Ja ik heb het beste met de wereld voor, en dat kan iedereen die ik heb gesproken de voorbije paar dagen beamen. Weet gewoon dat deze actie niet 1 is die nu gedaan is, de gevolgen zullen zich in jullie nadeel blijven opstapelen.

Omdat door jouw premade Rosé helemaal geobsedeerd werd om zoveel mogelijk te recruteren en fuseren om kans te maken tegen jullie premade. Dus IPV de zin lezen moet je misschien het spel leren lezen en wat er gebeurt.

Je creëert de situatie, erg genoeg.

Gevolgen lopen nu al in ons voordeel dus misschien eens verder kijken dan je neus lang is. Want je bent zelf de grootste aanstichter dat deze wereld bij voorbaat al vervelend werd door je eigen start.
 
Reactiescore
5.693
Omdat door jouw premade Rosé helemaal geobsedeerd werd om zoveel mogelijk te recruteren en fuseren om kans te maken tegen jullie premade. Dus IPV de zin lezen moet je misschien het spel leren lezen en wat er gebeurt.

Je creëert de situatie, erg genoeg.

Gevolgen lopen nu al in ons voordeel dus misschien eens verder kijken dan je neus lang is. Want je bent zelf de grootste aanstichter dat deze wereld bij voorbaat al vervelend werd door je eigen start.
Grappig, want kan denk ik nog een quote terughalen waarbij een Rosé lid tot voor kort niets wist van een noordelijk premade. Wil dan nu graag van Rosé horen of zij zijn gaan rekruten vanwege onze premade. Want tot nu toe is dat wat je zegt een assumptie.
 
Reactiescore
438
Grappig, want kan denk ik nog een quote terughalen waarbij een Rosé lid tot voor kort niets wist van een noordelijk premade. Wil dan nu graag van Rosé horen of zij zijn gaan rekruten vanwege onze premade. Want tot nu toe is dat wat je zegt een assumptie.

Als je niet door had dat die premade er lag dan mis je toch wel aardig wat inzicht...
 
Reactiescore
1.647
Grappig, want kan denk ik nog een quote terughalen waarbij een Rosé lid tot voor kort niets wist van een noordelijk premade. Wil dan nu graag van Rosé horen of zij zijn gaan rekruten vanwege onze premade. Want tot nu toe is dat wat je zegt een assumptie.

Leider van Rose vanwege privacy deel ik niet wie het was.

IMG_20201028_123017.jpg

Hebben geanticipeerd met hun recruits en fusie At op de premade noord. Kan nog veel meer tonen maar dan kom identiteit uit van deze persoon en die kan zelf best zijn woordje doen als hij dit wilt
 
Reactiescore
363
Leider van Rose vanwege privacy deel ik niet wie het was.

Bekijk bijlage 24247

Hebben geanticipeerd met hun recruits en fusie At op de premade noord. Kan nog veel meer tonen maar dan kom identiteit uit van deze persoon en die kan zelf best zijn woordje doen als hij dit wilt

Hee dat was ik!

Tuurlijk was dit de bedoeling. Enkel spreek ik over mijn visie ik ben gedurende het geregel, rond de wolves BG echt net voor deze verbroken werd kort ingestapt als medeleider dus hier kan ik over de leiding destijds niet veel uitspraken doen dit moeten ze zelf maar doen. Overigens zoals vele geografisch zullen zien had rose dan een deel core (een safe continent) en al een gevormd front op 24/7 dit was voor ons de ideale uitgangspositie. Ik heb later wel vernomen dat de premade niet 100% zeker was, geen idee of dit intern speelde bij noord. Rose heeft wel degelijk een paar recruits gehad en een nare vorming (waar ik zelf nieteens bij hoorde, RIP) Maar zo blijkt is er vanaf ons nooit verkeerd gehandeld op het gebied van een overmacht creëren.

Aan Justin nog even:

Overigens vind ik het echt zeer jammer dat je continu doorgaat over het gelijk trekken van de kansen voor elke partij, in enige zin stelt me dit ook wel teleur van je of je hebt daadwerkelijk een plaat voor je hoofd. Iedere leek kan van een afstand zien dat die geografisch verre van een eerlijke driestrijd is. We zijn ook nog bezig met de aanbiedingen hier zullen we later contact over opnemen.
 
Bovenaan