Once upon a time in Tides

Red Sky at Morning

Wall Breaker 19/20
Reactiescore
126
Lol en de mascottes van Prone & Blacklist dat intern worden door hun overstap? Gij zijt nogal ne foempocriet!!
 
Reactiescore
1.577
maar goed jongens deze post van kerouwac was mooi, ik ben hier vooral om ander wereldschokkend nieuws aan te kondigen

STAY TUUUUUUNED
 
Reactiescore
5.700
Kan hier veel woorden aan vuil maken maar eigenlijk zijn er 3 punten die ik gewoon hypocriet/vuil vind, zeker als je kijkt hoe de noordelijke premade zich nu profileert en zichzelf zoveel beter vind als het zuiden.

1. Hoeveel accounts zijn jullie daadwerkelijk mee gestart? Zijn dit er 10/12? Mooi aantal, maar onderhand hebben alle 4 de verschillende stammen ruim 40 leden geteld. Dus er zijn 2 scenario's:

- Je hebt 28-30 leden gerekruteerd! allemaal spelers in de omgeving waar je anders weerstand van had gehad. Zij zijn uiteindelijk de stam geleaved/geinternt of gedwongen mb geworden. Alle ruimte voor andere serieuze stammen op het noorden heb je in de kiem gesmoord hiermee en zo hebben je heel het noorden kapot gerekruteerd puur om daar snel de overhand te pakken.
- Deze 28-30 leden zijn gestart als mb/boost account met jullie, maar als dit de optie is dan is het nog schofteriger als bovenstaande. Dan doe je een R2W nog voordat de wereld begonnen is.

Hoe je het ook wend of keert, de premade heeft puur uit eigenbelang en voor de weg van de minste weerstand gekozen en ervoor gezorgd dat normen plat gerekruteerd werd/gedomineerd werd zonder dat iemand anders maar een kans had met alle extra spelers die gewoon gerekruteerd zijn. Kijk naar de ex Wolves spelers als voorbeelden wat totaal onnodig is geweest, het excuses was dat jullie minderheid waren. Maar zo iemand mag dus zijn afspraken niet nakomen en jullie rekruteren hem dan terwijl eigenlijk al een flinke overmacht hadden (24/7 had op dat moment nog neit Prone of Blacklist gerecruteerd) dus je rekruteert je overmacht naar een nog groter niveau met nog meer overmacht en betere posities. Iets wat jullie dus al sinds het begin van de wereld doen.


2. Hoe durf je überhaupt over de rekruteringsdrang in zuid te praten als je hierboven leest? Zuiden is altijd instabiel geweest omdat er gestreden werd en daardoor stam braken en werden gevormd. Rose was door jullie eigen opzet (de premade) geobsedeerd om voor body te zorgen omdat ze anders zichzelf kansloos achten. Dus dat zuiden zo'n beleid heeft gehanteerd is puur te danken aan jullie.

Dan komt nog meest hypocriete ervan, jullie hebben een NAP met At en leden van jullie premade nemen contact op met zowel Wolves als Rose om nog meer overmacht te creëren en nog minder weerstand te krijgen. Hebben jullie überhaupt weerstand gehad? #12 ODD als stam, met zo'n beleid kan ik wel begrijpen dat accounts als Finit vol off durven te spelen die ook allerlei NAP's weer heeft met een Alexander en zo zijn er nog meer onderlinge afspraken.

Hoe kan je dus spreken dat je beter bent als zuiden en vooral 24/7? Welke wel de gevechten aangaat en elke samenwerking met Rose en At direct afwijst en zo ook nog veel meer recruits.


3. Wat is het toch huichelachtig hoe jullie je hebben opgesteld in de leidingschat op discord over wereldafspraken en het oplossen van conflicten. Door stug vol te houden dat jullie geen premade zijn hebben jullie daar een overmacht gecreëerd qua aantal stemmen. 2 vs 1 vs 1. Want Rose had tenminste nog het respect om eerlijk te zijn over relatie met At om geen extra stemmen te krijgen. Zo konden jullie overal mee zaken blokkeren en makkelijk jullie wil en wet opleggen aan Rose en 24/7.


Op elke manier heeft de noordelijke flutmade geprobeerd op huichelachtige manieren voordelen te pakken tegenover de rest van de wereld. Hoe durf je hier zo'n air aan te nemen en alles wat recht is te verdraaien of je überhaupt nog met het zuiden te bemoeien als bovenstaande feiten voor zich spreken. En dan zal je wel op details straks reageren maar de grove lijnen hiervan kan je niet ontkennen want die zijn onomstotelijk. Wacht al op de aanvallen die straks weer komen op de man.
Tides is gestart zoals het er ook al staat, Chuchuu, Fox, finit, finn, red sky, mamba en jewels. Waarbij chu werd vervangen later door QQ door de ban en moto werd gerekruteerd. 7 man start met een ledenlimiet van 13 verdeeld over 2 continenten.

Er is express een maximaal gesteld op het aantal MB/DU, meeste speelde met 2 en het Max was 3. 80% is door de tijd heen gerekruteerd als MB of DU, dus niet geboost oid. MB en DU rekruteren gebeurt elke wereld, dus een zinloos argument om negatief op ons af te schuiven.

Hoe ik kan zeggen dat ik beter ben dan zuid? Kunnen we niet echt, kwestie van afwachten. Ben benieuwd, raak in ieder geval niet onder de indruk van een Jekkeuh.

Flutmade? Goeie benaming, zullen zien.
 

Deleted User - 487808526

Guest
Even een gewetens vraag, wat vind je dan eigenlijk hypocrieter? Iemand die zegt tegen MB's te zijn maar als vervolgens "een periode we het heel zwaar hebben" dan als leider van een stam toch maar een MB-stam aannemen? Of een stam die zegt max 3 per hoofdaccount en daar streng op toeziet?

Haha lees jij zelf wel is terug wat voor onzin er allemaal uit dat toetsenbord van jou komt? Zou bijna mijn AF account verwijderen door al deze zielige verwijtingen naar elkaar. Is echt belachelijk dat realiser(en) je/jullie? Justin heeft een hekel aan mb's. Oké? Kunnen jullie dat wel weer meteen over de hele stam gaan verwijten en beginnen over een zero tollerence maar als we zo gaan praten, zet dan aub je acc op delete? (Kan mijn mb daarheen jumpen).

Oke, fair.
Dus nu kunnen we met zn alle weer het AF stil houden zoals het voor 2 dagen geleden was?

Amen
 
Reactiescore
1.380
Ik geef @wowwho helemaal gelijk.

Ik snap jullie manier van de wereld winnen wel, maar blijf erbij dat ik het enorm hypocriet vind om dan zuiden af te branden terwijl daar over en weer relatief veel gestreden is onderling. En dat terwijl AAO met Wolves en BMU(??) wilde samenwerken, Finic een NAP met zijn buurman (alexander13) afsloot afsloot en er een NAP met de enige concurrentie (AT) is (geweest). En dat er inderdaad een 30 tal leden zijn geweest die hierin aan hebben meegewerkt blijft mijn mening dat ik dit ontzettend laf vind, safer dan op deze manier kun je een wereld bijna niet spelen. Ik ben dus ook erg benieuwd of er nog een beetje kwaliteit naar voren komt, want tot dusver heeft niemand daar nog wat bewezen imo.

Wat is er mis om te kijken hoe je buurt is en wat de intenties zijn?

Lol ODD lager dan het totaal van de spelers BMU en Wurm
En het dan over tegenstand hebben?

Makkelijk ODD zo hoog krijgen als je bijna 90% deff bent en je krijgt 160 clears op je pan op dik gestackte dorpen dan heb je zo 1 mil ODD in een keer
 
Reactiescore
290
Jij bent hier de grap beste Björn. Ten eerste is het nét dat tikkeltje moeilijker om met een vaste groep 2 continenten te gaan domineren dan met 1 acount (het jouwe als voorbeeld) 2 continenten kapot te recruteren. Het blijft echter enorm triest dat jij hier een vergelijking blijft maken daar waar er niks te vergelijken valt.

Het zijn twee uitzonderlijke situaties die niet aan elkaar gekoppeld mogen worden. Wij hebben niemand benadeeld bij het oprichten van onze premade, zoals eerder aangehaald wist iedereen perfect wat er verwacht werd van hem/haar en hebben wij verder geen smerige troeven bovengehaald om onze posititie te versterken.

Hoe ik het bij jou zie ben jij naar 24/7 gegaan omdat je een egocentrisch account bent. Een account dat geen uitweg meer zag en dus maar besloot om net als enkele maanden geleden de wereld op zen kop te zetten zodat JOUW account daar toch opvallend veel benefit uit haalt.

Ik zal het anders zeggen, jij dat ons hier bestempeld als zielig, dat is pas zielig want als er 1 account is dat hier in de gehele kwestie best achteraan de rij aanschuift en het kopje naar beneden laat zakken omwille van schaamte, jij dat bent.
Waarom ga je niet in op het feit dat jullie de premade ontkende en zo wereld afsprsken tegenhielden. Je onderbouwd je wat ik noem “zielig” helemaal niet gewoon.
Ik ben niet naar 24/7 gegaan omdat ik geen “uitweg” zag, want overal waar een wil is, is een weg.
Leuk dat je ons een egocentrische account noemt, want ik denk dat iedereen evenals Rose leden wel kan beamen dat wij alles voor andere doen.
En je haalt aan dat ik er toen “benefits” uithaalde toen Rose werd opgericht. Ik lag torn gewoon met een volledig rondom front. Dat toen de grotr accounts waar wij tegen speelde na 1a2 dagen stopte met verdedigen konden wij als account niks aan doen he? Wij keken naar de toekomst en keken niet naar de benefits voorProne. Als we de wereld toen kapot wouden maken hadden we op dat moment kaarsvet/wurm etc meteen mee gevraagd /geaccepteerd.

Geweldig bericht verder!
 
Reactiescore
1.962
Die accounts die na 1a2 dagen stopten met deffen hadden jullie al buitenspel gezet met de vorming van Rose :confused2:
 
Reactiescore
228
Waarom ga je niet in op het feit dat jullie de premade ontkende en zo wereld afsprsken tegenhielden. Je onderbouwd je wat ik noem “zielig” helemaal niet gewoon.
Ik ben niet naar 24/7 gegaan omdat ik geen “uitweg” zag, want overal waar een wil is, is een weg.
Leuk dat je ons een egocentrische account noemt, want ik denk dat iedereen evenals Rose leden wel kan beamen dat wij alles voor andere doen.
En je haalt aan dat ik er toen “benefits” uithaalde toen Rose werd opgericht. Ik lag torn gewoon met een volledig rondom front. Dat toen de grotr accounts waar wij tegen speelde na 1a2 dagen stopte met verdedigen konden wij als account niks aan doen he? Wij keken naar de toekomst en keken niet naar de benefits voorProne. Als we de wereld toen kapot wouden maken hadden we op dat moment kaarsvet/wurm etc meteen mee gevraagd /geaccepteerd.

Geweldig bericht verder!
hoezo hielden wij wereldafspraken tegen?

Dat ik persoonlijk zo laat pas mijn duim gaf was doordat Fox zelf nog een dorp aan het internen was van Steffer en aangezien deze actie als dubieus werd bestempeld wou ik dit afronden voor we de afspraken gingen goedkeuren.

Alles is nu stilgevallen door de recruits die gemaakt zijn, daar heeft Tides niets mee te maken.
 
Bovenaan