Once upon a time in Tides

Reactiescore
1.148
Is dit een beetje een leuke wereld?
 
Reactiescore
1.148
Reactiescore
438
Voor vele spelers, en accounts, was dit een uitermate teleurstellende wereld.
Voor enkele onder ons is het echter wel een leuke wereld.

In vele gevallen is het echter ook afhankelijk van wat we er zelf van maken natuurlijk :)
 
Reactiescore
1.226
Ik denk dat het een prima wereld is, discutabele recruits gebeuren elke wereld en hoort ook een beetje bij het diplomatieke spelletje. Op de enorme stab van @ripromy en de scheve schaats van @Addison Rae na, (die uiteindelijk ook wel enigzins mee viel) is er denk ik vrij netjes gehandeld tot nu toe. Ook de discutabele CF's zijn er (bijna) niet geweest en die er waren zijn op een nette manier opgelost. Geef mij maar liever zo'n wereld dan een wereld met "toppers" waar er elke dag wel weer een discutabele actie is en elke scheet naar het AF gebracht wordt, i.p.v. daadwerkelijk het probleem willen oplossen en iemand eerst contacten om tot een oplossing te komen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5.591
Voor mij is wereld 75 door de snelheid een wereld om erbij te doen. Het is een vrij rustige wereld tot nu toe en doordat er toch over het algemeen minder toppers spelen is de druk er ook niet zo. In een zekere zin dus gewoon een prima wereld om lekker op aan te modderen en uiteraard proberen te winnen. Voor mij maakt de snelheid en het verloop van de wereld het toch wat saai, maar al met al is het gewoon een prima wereldje, ookal suckt die 100ms gap.
 
Reactiescore
2.177
Kom nog wat beloftes niet na, zelden een groter ego met minder prestaties meegemaakt op een wereld...

Heb wel een ego, de rest heb ik geen beloftes gebroken. Gelukkig heb ik ook helemaal niks gedaan, ow wacht heb in mijn actieve tijd constant nachtwacht voor jouw account gestaan.
 
Bovenaan