Nr 1 account zoekt co.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser51944

Guest
Ik zag te veel spookjes.



Si si.



En jij bent zeker zeer rijk met je accounts? Kan ook niet anders je schooit er elke wereld achter.

Hmm Classic had je 2 accounts gekregen ofzo alle 2 gefaald.
Nu zie ik dat je op w21 ook weer een gekregen account hebt.

Wat ben jij toch een rijke kerel. ;) Tevens zie ik er niks mis mee met iemand op mijn account te laten die mijn PA betaalt.
Jij gaat ook altijd op iemand anders zijn account en gaat daar beetje falen. En dit geval kun je op een account spelen maar het account zal blijven goed gaan. ;) In tegenstelling dus wat er altijd met jou gebeurd als je weer begint te schooieren.







Als je dan toch zo netjes wilt praten typ dan ook normaal Nederlands. Trouwens typ je altijd wannabe Engels dus je zin klopt niet echt.

Trek je bronnen is na hitsig kereltje.
Verder heb ik op me ene account b0t0x niet gefaild ik heb het van rank 20 naar rank 5 gebracht ;)

Ik schooit nooit om accounts ik wordt erop gevraagd.
En nee ik betaal niet meer PA dan mijn co's om erop te komen. ;)
 

DeletedUser

Guest
Trek je bronnen is na hitsig kereltje.
Verder heb ik op me ene account b0t0x niet gefaild ik heb het van rank 20 naar rank 5 gebracht ;)

Ik schooit nooit om accounts ik wordt erop gevraagd.
En nee ik betaal niet meer PA dan mijn co's om erop te komen. ;)

Trek je bronnen, na trek je bronnen na, trek je bronnen na, trek je bronnen na, ...


Zeer origineel zinnetje. Dat gebruik je in elke discussie onderwerp van je zeker?

Trouwens was BOTOX een noob account, wel ja toen dat Iras gestopt was. Daarna was het een kut account.

Dus....dus.....dus....HEY! toen kwam jij dus erop kwam.

Oke je schooit niet naar accouts maar je faalt er wel derekt op. Of kon je dat niet zelf bedenken dat ik dat er mee bedoel?
Trouwens heb ik ook niet gezegd dat je meer PA betaalt dan je co's. :p Ik zeg gewoon dat je altijd af komt met je gekregen accouts maar dan derekt faalt. XD

Die Mr Lissandro is gewoon een F*cking pauper

Dus als je dit tegen me zegt wat ik niet erg vind, moet je eerst is naar je zelf kijken en beseffen dat je nog een neanderthaler zijt.
 

DeletedUser

Guest
Ik voel mij te pro voor dit account. In plaats daarvan maak ik mijn eigen account simpelweg groter.


*Ego*

:rolleyes:
 

Deleted User - 44652

Guest
zou dit topic alleen maar zoveel reacties krijgen omdat het de nr. 1 is die een co vraagt? xD

Ja dus ;p Alleen volgens mij vraagt een no. 1 nooit een co. via het forum (vriendjespolitiek dus :()
 

DeletedUser51944

Guest
2.Trek je bronnen, na trek je bronnen na, trek je bronnen na, trek je bronnen na, ...


Zeer origineel zinnetje. Dat gebruik je in elke discussie onderwerp van je zeker?

Trouwens was BOTOX een noob account, wel ja toen dat Iras gestopt was. Daarna was het een kut account.

Dus....dus.....dus....HEY! toen kwam jij dus erop kwam.

1.Oke je schooit niet naar accouts maar je faalt er wel derekt op. Of kon je dat niet zelf bedenken dat ik dat er mee bedoel?
Trouwens heb ik ook niet gezegd dat je meer PA betaalt dan je co's. :p Ik zeg gewoon dat je altijd af komt met je gekregen accouts maar dan derekt faalt. XD




Dus als je dit tegen me zegt wat ik niet erg vind, moet je eerst is naar je zelf kijken en beseffen dat je nog een neanderthaler zijt.

Noem voorbeelden?
En b0t0x was niet gefaald dat kwam omdat thorsten van b0t0x overkwam zonder 5 dagen te wachten blijkbaar en toen verloren we 1/3rde van onze dorpjes ;)

2. Waarom kun je nou nooit iets rustig zeggen en moet je jezelf 10x in eenzelfde post herhalen.
 

DeletedUser

Guest
Noem voorbeelden?
En b0t0x was niet gefaald dat kwam omdat thorsten van b0t0x overkwam zonder 5 dagen te wachten blijkbaar en toen verloren we 1/3rde van onze dorpjes ;)

2. Waarom kun je nou nooit iets rustig zeggen en moet je jezelf 10x in eenzelfde post herhalen.

Je neukt alleen maar bitches in je raps he? En alleen in je raps heb je stacks he?♫
 

DeletedUser58654

Guest
Ben je een noob en droom je er altijd al van om op een nr1 account te spelen dan is dit nu je kans!
Mensen met interesse mogen me een bericht sturen. Ervaring maakt niet uit!


Eisen:

Je betaalt elke maand 400 pa.

kerel is volgens mij gwn een afzetter? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Noem voorbeelden?
En b0t0x was niet gefaald dat kwam omdat thorsten van b0t0x overkwam zonder 5 dagen te wachten blijkbaar en toen verloren we 1/3rde van onze dorpjes ;)

Begin is eerst met de naam van jou account juist te schrijven.
Daarna mag je zelf lezen dat je eerst zegt dat het account niet gefaald is en 2 woorden later geef je de redenen dat het account gefaald is. Lijkt me ook niet logisch.
Het feit alleen al dat ik als enigste wist dat jij op het account speelden is ook al grappig. Buiten je co Thorsten natuurlijk. XD

En dat je elke wereld 1000 accouts krijgt en 1 week of 1 maand later al stop is al een voorbeeld. Dat noem ik accouts verneuken waar de eigenaar zijn werk in heeft gestoken.

2. Waarom kun je nou nooit iets rustig zeggen en moet je jezelf 10x in eenzelfde post herhalen.

Moet ik nu echt met iemand discussiëren die zich zelf nog niet eens kent? Het wordt ook altijd erger en erger. :s


Die Mr Lissandro is gewoon een F*cking pauper

Trek je bronnen is na hitsig kereltje.

Dus voordat je emo posten begint te plaatsen doe het zelf niet. Dus te wel ben je een hypocriet of te wel ben je zo dom dat je het zelf niet beseft.
En als ik alles 10 keer tegen jou moet zeggen ben je gewoon te dom om het te begrijpen.









Je neukt alleen maar bitches in je raps he? En alleen in je raps heb je stacks he?♫

Jij snapt het kerel! Wij komen ook alle 2 niet voor niks uit de gevaarlijkste buurt van Nederland he. ;)
 

DeletedUser

Guest
Noem ze nooit dom ;) anders voelen diegene die erin posten zich direct aangesproken :p

Hmm, zeker omdat je er zelf in poste zeker? :p

wtf is een pauper
sowhata dat is hij niet
kijk eens naar de ranglijst op classic en je weet genoeg

Ik versta zijn straat taaltje ook niet altijd. Wel tof om nieuwe stoere woordjes te leren.

JA NU VOEL IK MIJ DOM DANKJE WEL HOOR xD
nee ik ben gewoon dom,zegt ierdeen maar dom zijn is wel leuk:rolleyes:

Dat is toevallig, ik ook!
 

DeletedUser

Guest
Hmm, zeker omdat je er zelf in poste zeker? :p



Ik versta zijn straat taaltje ook niet altijd. Wel tof om nieuwe stoere woordjes te leren.



Dat is toevallig, ik ook!

Because I got bored :D en zg jou naam in de topic en d8 laat 'k eens iets onzinnigs posten. ;)
 

DeletedUser

Guest
wtf is een pauper
sowhata dat is hij niet
kijk eens naar de ranglijst op classic en je weet genoeg

Ik ben het niet zeker maar ik denk dat "pauper" arm in het latijn is.

Ik kan mis zijn natuurlijk :)

In deze context is het dan wel een goed verwijtwoord omdat je achter geld vroeg (hij is slimmer dan je denkt) :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan