Nr 1 account zoekt co.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ik wil wel maar ik zal je elke maand 400 pa geven, maar ik log wel niet in maar ik mag wel zeggen dat ik er speel oke?
 

DeletedUser52559

Guest
Wees eens lief voor je stamgenootjes Mr. Lisandro, ik hoor nare verhaaltjes..
 

DeletedUser

Guest
ik wil wel maar ik zal je elke maand 400 pa geven, maar ik log wel niet in maar ik mag wel zeggen dat ik er speel oke?

Dat is ook de bedoeling. Je mag zelfs zeggen dat je al het werk alleen doet. Ik zal dat allemaal mooi bevestigen als je u pa op tijd betaalt. :)

Wees eens lief voor je stamgenootjes Mr. Lisandro, ik hoor nare verhaaltjes..


Tetten zot! Tetten zot! Tetten zot!
 

DeletedUser56576

Guest
Wel met 1 voorwaarde, Held vd Dag is degene die edelt :cool:.

Dan zijn we nog een leuk tijdje mee bezig denk ik zo.

Maar we kunnen ook Down laten "internen" door Held vd Dag en daarna laat Held zich weer edelen door Down.

Zo iets houd je toch bezig in deze saaie tijden :p.
 

DeletedUser

Guest
Wel met 1 voorwaarde, Held vd Dag is degene die edelt :cool:.

Dan zijn we nog een leuk tijdje mee bezig denk ik zo.

Maar we kunnen ook Down laten "internen" door Held vd Dag en daarna laat Held zich weer edelen door Down.

Zo iets houd je toch bezig in deze saaie tijden :p.

ja geen goed idee dus
 

DeletedUser

Guest
wat heeft hij nu weeral uitgespookt :D

Ik zag te veel spookjes.


Si si.

Die Mr Lissandro is gewoon een F*cking pauper

En jij bent zeker zeer rijk met je accounts? Kan ook niet anders je schooit er elke wereld achter.

Hmm Classic had je 2 accounts gekregen ofzo alle 2 gefaald.
Nu zie ik dat je op w21 ook weer een gekregen account hebt.

Wat ben jij toch een rijke kerel. ;) Tevens zie ik er niks mis mee met iemand op mijn account te laten die mijn PA betaalt.
Jij gaat ook altijd op iemand anders zijn account en gaat daar beetje falen. En dit geval kun je op een account spelen maar het account zal blijven goed gaan. ;) In tegenstelling dus wat er altijd met jou gebeurd als je weer begint te schooieren.





Ik speel op .NL en zit daar op 't AF dus nu in het nederland.

Als je dan toch zo netjes wilt praten typ dan ook normaal Nederlands. Trouwens typ je altijd wannabe Engels dus je zin klopt niet echt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan