Nr 1 account zoekt co.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Neen hoor. ;)

W24 komt er aan en op w23 beginnen stammen zich te vormen. Dan kun je BV zeggen dat je op een nr1 account speelt en in de nr1 stam enzo. Anders moet je zeggen dat ooooooooooit eens 50k punten hebt gehad. En word je dus afgewezen. ;)

Zoals ik al zei: Sommige spelers willen rang1 staan en gaan ze zich kapot halveren. Alleen staan ze dan nog niet top20 omdat je met alleen veel pa niet in de top staat. Zoals veel andere beweren. En nu bied ik ze dus een pracht kans aan om dat wel te doen. ;)
Je moet zelfs niet farmen en ... al die andere dingen. Het enige wat je mag doen is op een nr1 account spelen, beetje rondkijken naar de dorpen enzo, stoefen dat je op een nr1 account speelt als je BV solliciteer in een stam of een Co zoekt. ;) En het aller belangrijkste pa betalen natuurlijk. :)

Leuk verhaaltje, maar uiteindelijk ben je er gewoon op uit iemand van zijn geld te beroven. :D
 

DeletedUser

Guest
eerlijk? geldklopper =D

Money is de Motivatie

hij is de slimste he

Samen met jou hoor. ;)

ik zou ook wel 400 pa willen betalen om op nr1 te komen:p

Eindelijk jij snapt het! :)

idd je ben een erg en vreet mens GA NAAR DE HEL
xD grapje

Goed gezegd!

Kunnen we van jou niet zeggen.

Natuurlijk wel, hij is zo slim omdat te zien dat ik slim ben. Daarvoor moet je slim zijn.

idd xD
je ben een grapjas

Maar jij blijft de aller grappigste hoor. <3

Sir Carolus Von Dasdag

Lol, die laat ik rustig groeien. XD

edelman perongeluk

Bedoel je niet pas op voor een DownOnMe edeltrein o:?
 
Reactiescore
38
Ik bied me aan, op voorwaarde dat ik ook actief mag meespelen op het account, dan betaal ik 1 keer 400 PA en daarna stuur ik al jullie clears/edels/def de dood in.
Leuk toch!? ;)
Dan kan je stoefen dat je het nr. 1 account naar de kloten hebt geholpen. :cool:

Nee, maar ff serieus...
/Epic Fail
 

DeletedUser

Guest
Ik bied me aan, op voorwaarde dat ik ook actief mag meespelen op het account, dan betaal ik 1 keer 400 PA en daarna stuur ik al jullie clears/edels/def de dood in.
Leuk toch!? ;)
Dan kan je stoefen dat je het nr. 1 account naar de kloten hebt geholpen. :cool:

Nee, maar ff serieus...
/Epic Fail

Dat risico moet ik IDD nemen ja. XD Maar ja ik ga er niet van uit dat iemand 400 pa gaat betalen om een account te verneuken. Kan natuurlijk altijd wel. XD

Maar zeker geen epic fail hoor, ik vond het wel een tof idee.

kans verkeken mensen die zich naar de top willen kopen maar het lukt nooit! Heb net 2000 PA gekocht dus zal nu weer een tijde solo doorgaan tot ze allemaal op zijn. XD
 

DeletedUser

Guest
Dat risico moet ik IDD nemen ja. XD Maar ja ik ga er niet van uit dat iemand 400 pa gaat betalen om een account te verneuken. Kan natuurlijk altijd wel. XD

Maar zeker geen epic fail hoor, ik vond het wel een tof idee.

kans verkeken mensen die zich naar de top willen kopen maar het lukt nooit! Heb net 2000 PA gekocht dus zal nu weer een tijde solo doorgaan tot ze allemaal op zijn.
XD

NEEEEEEEEEEEE OKE DAN :p
en nee het is geen Epic faal het is een Epic idee en een Epic geldklopenrie en een Epic speler en een Epic... ik weet er geen meer :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan