Now the whole world is in our Ctrl.

DeletedUser

Guest
Hé wat vervelend toch.... Zo speciaal ben ik nou ook weer niet hoor!
 
Reactiescore
7
Ben lang niet echt op het AF geweest
Ik wil toch fjes zeggen: Thxs voor je mooie postje en het mij vernoemen, Jimmy <3
Ook Bart de ooit originele Richward, thxs dat je me noemde, de gezellige forumnachten en al ons spammen zal ik niet snel vergeten :D

Ik had me ooit voorgenomen om als W19 gespeeld was, een lijstje te maken, maar dat is er nooit van gekomen en zal ook niet gebeuren :p
Want jullie zijn me allemaal even dierbaar.
Ik mis jullie nog altijd, het is voor mij Ctrl. forever :)


't Enige waar ik wel wat over zeggen wil:
Iedereen die de laatste 2 jaar op W19 gespeeld heeft, weet wat er bijna 2 jaar geleden tussen Rebbellin en mij is voorgevallen
Wij hebben dit ruim een jaar geleden uitgesproken en bijgelegd, voor mij zijn er "no hard feelings" naar hem toe :)


Nog bedankt Ctrl. <3 voor de mooie jaren
en ook bedankt alle andere - al veel eerder gestopte - spelers die veel voor mij betekend hebben :)


Groetjes en liefs, Mea
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Mea je bent veelte lief:)
 

DeletedUser

Guest
't Enige waar ik wel wat over zeggen wil:
Iedereen die de laatste 2 jaar op W19 gespeeld heeft, weet wat er bijna 2 jaar geleden tussen Rebbellin en mij is voorgevallen
Wij hebben dit ruim een jaar geleden uitgesproken en bijgelegd, voor mij zijn er "no hard feelings" naar hem toe :)
Dat jij een slimme jongen als dat vergeven hebt zal me altijd verbazen :p

Voor de rest was het inderdaad een waar genoegen :)
 

DeletedUser

Guest
Al heb ik nooit in Ctrl. gezeten, toch stond ik aan de wieg van de stam. Jammer dat ik het destijds niet voor elkaar heb gekregen Ctrl en mijn stam uiteindelijk samen te voegen.

Massimo is overigens echt de terechte winnaar, jammer dat De Leen tweede is geworden. Deed en heeft nooit wat gedaan voor de stam. Kwam pas in actie als er interns waren.
 
Bovenaan