- Reactiescore
- 2.021
Dat was de grap ja
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Ik stopte met lezen bij Pinkie (letterlijk dan)
I know...Dat was de grap ja
Ik heb, af en toe, op mea haar account ingelogd op w29. Heb Roald daar redelijk meegemaakt en hoorde vrij vaak wat van de mensen op w29 die daar speelden. Roald zal ongetwijfeld beter geworden zijn, maar zijn persoonlijkheid is er daarbij alleen maar op achteruit gegaan. Dat is best jammer om te zien...![]()
Ooohn wat liefjes, ze zijn me nog niet vergeten.Ctrl was sowieso de fijnste stam waar ik ooit deel van uitgemaakt heb. Zeker het gezellige groepje daar bij ons en als je dat dan aanvult met geweldige personen als mea. Ja dan weet je het wel!
Ale het is dan toch eindelijk gelukt. Moeten twee saaie jaren geweest zijn al dat opedelen. Ben nu 2 jaar gestopt en er was toen al niet veel meer aan. Ik mis het spelletje soms wel maar anderzijds ben ik echt heel blij dat ik het toen vaarwel heb gezegd. Veel minder gejaagd nu om niet continue mijn dorpies en farmpies te moeten gaan checken. Mijn dag-nachtritme heeft er ook een positievere invloed onder gekregen.
Ook super bedankt aan de personen die mijn account hebben overgenomen. Ik weet eigenlijk totaal niet meer wie maar ze hebben gedaan wat ze moesten doen, control aan de overwinning helpen en Richward niet laten dood bloeien. Al kan natuurlijk niemand dat zo goed als ik. Heel dat mooie cluster verneukt en niet eerste geworden in punten en oda, foei foei foei haha!!
Spelen jullie nog ergens anders nu of blijven jullie ergens contact houden? Want dan blijf ik dat net zoals hier regelmatig wel eens volgen of wil ik er graag bij zijn.![]()