Now the whole world is in our Ctrl.

Reactiescore
1.075
zou me verbazen als ik pinkie heb aangevallen :p
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Ik heb, af en toe, op mea haar account ingelogd op w29. Heb Roald daar redelijk meegemaakt en hoorde vrij vaak wat van de mensen op w29 die daar speelden. Roald zal ongetwijfeld beter geworden zijn, maar zijn persoonlijkheid is er daarbij alleen maar op achteruit gegaan. Dat is best jammer om te zien...;)

Mwa dat is absoluut een verkeerde aanname :) Ik ben overactieve statsgeilende egoist naar leider die speelt voor de stam en geilt op verscheidene initiatieven en communicatieve aspecten, gegaan. Ik heb op wereld 31 een jaartje mogen mee draaien op Crazybertje - zul je allicht kennen - daarmee ook wat verder op strategieën en scripting in gegaan, betreffende ingame kwaliteiten daar wel mee opgeschoten. Als je daadwerkelijk een evaluatie van mij wilt kunnen maken zul je toch echt eens naar het heden moeten gaan kijken, vraag eens wat rond op wereld 38, kan geen vijand noch vriend bedenken die zo negatief over mij denkt als jij, en dat is insgelijks overigens. Mijn invloed was vergelijkbaar met de jouwe op wereld 19, verder streef ik altijd naar eerlijkheid en kan ik ondertussen wel inzien dat het slechts een spelletje is.

Allezins wel plezant om te zien dat jij nog altijd je drang om andere te kleineren niet onder controle heb, en dat terwijl jij 4 jaar geleden volwassen was, en nu nog altijd. In tegenstelling tot mij, een kindje van 15 dat nu 19 is.. Ik zal vast en zeker verzuurd zijn in de tussen tijd :p Blijf gerust de grond in stampen, mensen die wat onderzoek doen, weten wel beter.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
559
hahaha toch door dat het afgelopen is martijn :D
 

DeletedUser65748

Guest
Ooohn wat liefjes, ze zijn me nog niet vergeten. :D Ctrl was sowieso de fijnste stam waar ik ooit deel van uitgemaakt heb. Zeker het gezellige groepje daar bij ons en als je dat dan aanvult met geweldige personen als mea. Ja dan weet je het wel! :D

Ale het is dan toch eindelijk gelukt. Moeten twee saaie jaren geweest zijn al dat opedelen. Ben nu 2 jaar gestopt en er was toen al niet veel meer aan. Ik mis het spelletje soms wel maar anderzijds ben ik echt heel blij dat ik het toen vaarwel heb gezegd. Veel minder gejaagd nu om niet continue mijn dorpies en farmpies te moeten gaan checken. Mijn dag-nachtritme heeft er ook een positievere invloed onder gekregen. :eek:

Ook super bedankt aan de personen die mijn account hebben overgenomen. Ik weet eigenlijk totaal niet meer wie maar ze hebben gedaan wat ze moesten doen, control aan de overwinning helpen en Richward niet laten dood bloeien. Al kan natuurlijk niemand dat zo goed als ik. Heel dat mooie cluster verneukt en niet eerste geworden in punten en oda, foei foei foei haha!! :p

Spelen jullie nog ergens anders nu of blijven jullie ergens contact houden? Want dan blijf ik dat net zoals hier regelmatig wel eens volgen of wil ik er graag bij zijn. :)

Ik ben degene die je account heeft overgenomen :)

Cluster moest ik wel verneuken, anders had ik moeten stoppen met edelen :D
1e ODA heb ik bewust aan Daniel gegeven, ik vond dat hij dat wel verdiende :p
En van die puntjes, ja, Massimo volgen was gewoon geen doen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd aan Ctrl.! Jammer dat ik mijn accie (minguel 7000) 2 weken onbeheerd liet en op bb ging :c
 

DeletedUser

Guest
Wat leuk dat deze wereld na zo'n lange tijd dan ook is gestopt!
Gefeliciteerd aan mijn ex-stamleden :) Het was een leuke tijd!

Gegroet!
 

DeletedUser

Guest
Maak daar maar een biertje van, losertje ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan