Now the whole world is in our Ctrl.

DeletedUser

Guest
Dus....Ik ben geen geweldige schrijver, maar heb ooit een keer gezegd dat ik dit zou gaan doen.
Dit is vanuit mijn perspectief geschreven, je hoeft het er dus niet mee eens te zijn. Er zullen ongetwijfeld dingen in staan waar je het niet mee eens bent, maar wat je vindt mag je houden.
Ik had dit ook op het stammenforum kunnen doen, maar wil tevens wat dingen neerzetten die meer mensen mogen lezen


Wil even beginnen met een ererondje, allemaal mensen die grote bijdrage hebben gehad aan Ctrl:
Bart: de nachtheld van Ctrl. zonder hem had Ctrl er niet meer geweest. Hij deed alles uitmuntend en heeft ontiegelijk veel accounts van Ctrl gered. Het is echt jammer dat je gestopt bent maatje.
Elko: Nog een nachtheld, maar Elko sliep helemaal nooit. Deze gozer is gek als een deur en de gesprekken die we gehad hebben waren altijd goed :D Je had enkel het laatste jaartje actief moeten blijven man! Helaas wel een ego dat niet meer hoger gekrikt kan worden :(
Patje: Laatste echte nachtheld. Waar de rest sliep pakte Patje de dorpen van de tegenstander en heeft meermaals accounts gered.
Martijn: Mijn partner in crime. Waar ik minder was heeft hij me altijd perfect aangevuld. Heeft altijd de visie gehad om de wereld te winnen en deze visie was hard nodig in de oorlogen die we samen gespeeld hebben.
Daniel: Noobje eerste klas. De gozer die we hebben opgeleid op w19 en daarna hoopte ons voorbij te komen. Jammer dat het niet gelukt is :eek: maar heerlijk gespeeld man.
Rob: Altijd met zijn auto's bezig terwijl hij massa`s moest deffen, maar zijn kritische blik maakte Ctrl wat het uiteindelijk geworden is.


Sowieso horen deze jongens in de eeuwige hall of fame van Ctrl. want deze jongens maakten Ctrl. tot wat het uiteindelijk worden is!


Dan even vanuit mij persoonlijk nog wat mensen die nog wel actief waren:
Monique: Voor mij de belangrijkste in de lijst...Mijn awesome co die de boel altijd heeft opgevangen als ik er niet was en het laatste jaar degene die Ctrl "geregeld" heeft toen ik inactief was
Mea: je werd niet voor niets onze stammoeder genoemd. Iedereen kon een gezellig praatje met je maken en ik denk dat jij Ctrl op zijn zwaktste punt bij elkaar gehouden hebt.
Jasper: De stille kracht van Ctrl. Ik denk dat jij bij lange na niet genoeg credit gekregen hebt voor het werk dat je voor de stam gedaan hebt. ALTIJD de eerste die def stuurde en ik denk in veel gevallen degene die 90% van zijn def bij stamgenoten had staan ondanks je front.
Max: Toen je in het begin op Richward kwam had ik mijn twijfels, behoorlijk ook. Je hebt het behoorlijk goed gedaan. Mijn respect daarvoor!
Massimo: De terechte winnaar van w19. Ik was je graag voorgebleven, maar daar ben ik de laatste twee jaar te inactief voor geweest. Diep respect hoe je je eerste plek verdient hebt en meer respect dat je die eerste plek op twee werelden op deze manier verdient hebt.
Team Mika: De stille kracht waarmee ik altijd kon praten. Ik vond het altijd erg jammer dat jullie gestopt zijn!


Natuurlijk een aantal niet genoemd, ook niet van spelers die hier ooit gespeeld hebben. De lijst zou behoorlijk lang worden, maar jullie zijn allemaal helden door jullie bijdrage aan Ctrl.!


Dan wil ik even een iemand specifiek noemen:
De leen: Ik ben echt diep teleurgesteld in hoe jij de wereld gespeeld hebt. Je tweede plek ben je absoluut niet waardig en eigenlijk ben je je plek in Ctrl onwaardig. Het feit dat je nog in Ctrl. zit toen de wereld eindigde was enkel, omdat we de wereld wilden afsluiten. Met het egoïstische gedrag van je verdien je geen stam, laat staan een rang 2 account.


Dan buiten de stam nog even een rondje :p
Harm: Hahah "said so" :eek: Maar was leuk spelen tegen je, de enige die nog echte weerstand bood op redelijk niveau :)
Grebo: Nog steeds bij dat we jou weggespeeld hebben :D
Rebbelin: Elke dag zonder jou maakt me blij :D
Jeroen: Dit is dus hoe je een grote mond waarmaakt...Misschien iets waarvan je kunt leren? :D
Wouter: Je had de wereld kunnen winnen met WaZaa en je had een groot vijand kunnen zijn.
Sander: Ik heb weinig gezien die kunnen timen op jouw niveau. Je had tevens een groot vijand kunnen zijn
Roald: Dit is dus zoals je een wereld wint: 100% met een stam die geen fusie nodig had om te winnen.
Wimmetje: Diep respect hoe jij je belofte van twee jaar geleden nakwam :)


Verdere vijanden noemen heeft geen nut, de meeste hebben geen indruk achter gelaten...


Als allerlaatste wil ik nog mijn co`s bedanken die ik over de jaren gehad heb: Martyn, Erik, Maarten, Ruben en Monique. Zonder jullie had ik niet doorgespeeld en was eci en Ctrl nooit geweest wat het geworden is. <3


Zal het lijstje nog wel uitbreiden als ik nog op namen kom of als mensen me zeggen dat ik iemand vergeten ben :p Voel jullie vrij om zelf je dingen in dit topic te posten ;)


"Soo long and thanks for the BOTS~!"
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser28168

Guest
Mooi tekstje :D
Ik heb met alle plezier in Ctrl. gespeeld en ben blij dat ik het mocht mee maken ;)
Als er nog is zo'n wereld is wil het weer met de zelfde mensen doen zoals w19 ^^
Jammer door men stop dat ik de wereld niet heb kunnen afmaken :(
 
Reactiescore
1.075
Tss, daniel een noobje noemen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Daniel is een noobje :D wel een trots noobje dat kan spelen, maar noob is noob
 
Reactiescore
1.075
Let maar op dat hij dit niet leest :eek: :bijl:
 

DeletedUser

Guest
Heb het al op whatsapp aan hem gemeld dat hij een noobje is. Wil het best nogmaals doen als je erop staat :D
 
Reactiescore
1.075
Ik sta erop ja :eek: zet er maar groeten bij van Steff, weet hij ook meteen weer dat ik pro'er ben dan hem :bijl:
 
Reactiescore
1.075
volgens mij weet hij niet eens dat ik dat ben :(
 

DeletedUser

Guest
Ohhh die altijd zei dat ie ons ging ownen tot hij geownt werd en toen voor Ctrl ging cheeren
 
Reactiescore
1.075
tumblr_m9hdtstcxk1rrdy0u_large.gif

aha ja die nub :eek:

ik heb nooit voor ctrl. "gecheert" trouwens :D
 

DeletedUser

Guest
Je hebt elko type noobs die een oorlog winnen en daarna verdwijnen
Je hebt daniel type noobs die zich badass voelen en stiekem badass zijn
Je hebt oud c66 type noobs die zich badass voelen maar het niet zijn :D

Nu tuanne onder welke categorie val jij?
 
Reactiescore
1.075
Ik zou naar het daniel type noobs neigen :eek:
 
Reactiescore
1.075
pff gelukkig ben ik dan niet enkel op w19 actief geweest ;o
 
Reactiescore
1.075
ach, ik vond het nog redelijk toen wetende dat ik toen niet eens kon snipen etc :D
 
Bovenaan