Nooble

DeletedUser

Guest
Volgens mij werd er niks over leden individueel gepraat, op Nic na..

038 heeft geen sollicitatie gedaan; ook heeft die heel wat uit te leggen.. Volgens mij heeft hij een speler leeg gezet en toen snel genobled.
Weplayspeed en SheatetheD spelen niet eens meer..... Moet ik inactieve leden aannemen die geen soli sturen? OK.. annuaki besaat trouwens niet.

Verder is dit totaal niet vergelijkbaar met de Staph/Nooble situatie. Staph was nooit gevallen, Nooble wel..
 

DeletedUser36093

Guest
Volgens mij werd er niks over leden individueel gepraat, op Nic na..

038 heeft geen sollicitatie gedaan; ook heeft die heel wat uit te leggen.. Volgens mij heeft hij een speler leeg gezet en toen snel genobled.
Weplayspeed en SheatetheD spelen niet eens meer..... Moet ik inactieve leden aannemen die geen soli sturen? OK.. annuaki besaat trouwens niet.

Verder is dit totaal niet vergelijkbaar met de Staph/Nooble situatie. Staph was nooit gevallen, Nooble wel..

Om te beginnen wil ik natuurlijk even mijn felicitaties uitdelen aan pakken van de rang 1. Goed behaalt door lekker te stabben/*kuch* Strategisch recruteren *kuch*.

Spelers die er zonder pardon vertrekken, Wanbeleid vanuit de leiding, Spelers die er niet op hun plaats zitten en graag weg willen maar niet durven. Daarom was ik van plan deze stam onder de loep te leggen.

om de eerste post aan te halen, het hele topic doelt om nooble (al haar leden) belachelijk te maken.
Sheatethed speelt niet meer? das nieuw voor me :rolleyes:
 

Deleted User - 487958296

Guest
Het spijt me maar ik heb echt moeite jou serieus te nemen met zo'n naam :p
 

DeletedUser

Guest
Om te beginnen wil ik natuurlijk even mijn felicitaties uitdelen aan pakken van de rang 1. Goed behaalt door lekker te stabben/*kuch* Strategisch recruteren *kuch*.

Spelers die er zonder pardon vertrekken, Wanbeleid vanuit de leiding, Spelers die er niet op hun plaats zitten en graag weg willen maar niet durven. Daarom was ik van plan deze stam onder de loep te leggen.

om de eerste post aan te halen, het hele topic doelt om nooble (al haar leden) belachelijk te maken.
Sheatethed speelt niet meer? das nieuw voor me :rolleyes:

Nooble was al uit elkaar gegaan (zie Deus?). En daarbij is het gewoon allemaal transparant gegaan, iets dat bij de overgang van staph! leden niet was en wat mij betreft ook de reden waarom het een Stab was.
 

DeletedUser

Guest
Nooble was al uit elkaar gegaan (zie Deus?). En daarbij is het gewoon allemaal transparant gegaan, iets dat bij de overgang van staph! leden niet was en wat mij betreft ook de reden waarom het een Stab was.

Jullie kennen toch beter Tribalknuffelen spelen want oorlog is ver te zoeken bij jullie :D

Nogmaals, jij gaat maar lekker fantaseren en denken over hoe mijn real life in elkaar steekt, of ik verlegen ben en geen vrienden heb enzo.. i dont give a fuck over wat jij daarover denkt.

Kerel..

Ik wil niet heel vervelend zijn ofzo maar kijk ten eerste wat er in je handtekening staat "They call me Bonkie cuz my farm skillz are epic.. ". Je bent toch achterlijk als je bonkie genoemd wilt worden? Ten tweede, ik heb erg veel medelijden met je, je hebt blijkbaar een moeilijke jeugd, of misschien gehad, maar dat betekent niet dat je hier moet doen alsof je de beste bent. Ten derde, ik vind het een hele knappe prestatie van je dat je elke discussie wint met die mooie drogredenen van je. Weet je wat, misschien als je ooit gaat solliciteren ken je dat in je CV zetten. ;)

Je zal vast wel een aardige kerel zijn maar misschien zou je toch wat moeten doen met je gedragsstoornis.
 

DeletedUser

Guest
Dit kan ik idd ook niet ontkennen, ik heb echt nog niks van oorlog gezien, de oorlogsstats worden gedomineerd door Rewind :eek:

Ja dat is jammer, want toen Staph! en Nooble(of Ciao!) beide nog op gelijke sterkte waren dacht ik wel dat er een mooi oorlogje kwam
 

DeletedUser36093

Guest
Het spijt me maar ik heb echt moeite jou serieus te nemen met zo'n naam :p

ach die naam is oud. gebruik die naam vanaf mn 12e voor vrijwel alle games.


Nooble was al uit elkaar gegaan (zie Deus?). En daarbij is het gewoon allemaal transparant gegaan, iets dat bij de overgang van staph! leden niet was en wat mij betreft ook de reden waarom het een Stab was.
http://nl.twstats.com/nl35/index.php?page=tribe&mode=tribe_changes&id=5371
verklaar je nader...
 

DeletedUser36093

Guest
Ja, dat was Deus. niet nooble ;).

je hebt in feite gelijk. stabh heeft inderdaad niet gestabt. slechts de leden die naar deus zijn gegaan en vervolgens naar jullie zijn gegaan zijn aan het stabben geweest, althans dat is wat een buitenstaander kan weten met de info die hij heeft.
 

DeletedUser

Guest
je hebt in feite gelijk. stabh heeft inderdaad niet gestabt. slechts de leden die naar deus zijn gegaan en vervolgens naar jullie zijn gegaan zijn aan het stabben geweest, althans dat is wat een buitenstaander kan weten met de info die hij heeft.

Tja ze zijn vrij om een nieuwe stam te joinen lijkt mij. Je hoeft daar toch geen rekening mee te houden. Helemaal niet als de helft inactief is/stopt of als er een nieuw team op zit.

Volgens mij hebben ze dit ook helder gecommuniceerd.
 

DeletedUser36093

Guest
Tja ze zijn vrij om een nieuwe stam te joinen lijkt mij. Je hoeft daar toch geen rekening mee te houden. Helemaal niet als de helft inactief is/stopt of als er een nieuw team op zit.

Volgens mij hebben ze dit ook helder gecommuniceerd.

Vreemd dat ze dan eerst besluiten ze wel op te nemen in hun stam?
Zoals altijd worden dingen weer mooi goed gepraat, maar het verhaal klopt niet zoals je het nu voorschotelt...
 

DeletedUser

Guest
Vreemd dat ze dan eerst besluiten ze wel op te nemen in hun stam?
Zoals altijd worden dingen weer mooi goed gepraat, maar het verhaal klopt niet zoals je het nu voorschotelt...

Wees niet bang om je verhaal af te maken. Je zegt dat het niet klopt, hoe zit het dan wel?
 

DeletedUser36093

Guest
Wees niet bang om je verhaal af te maken. Je zegt dat het niet klopt, hoe zit het dan wel?

zoals ik al door liet schemeren:
de deus leden hebben 2 leden in eerst instantie meegenomen en ze vervolgens gebackstabbed. het excuus dat ze inactief zijn en het andere account een nieuw team heeft is dus puur een dekmantel om het minder erg te laten lijken.
 

DeletedUser54934

Guest
Veel gediscussieer over wel of geen stahb blablabla, de nieuwe stam is gewoon iets nieuws en wij (deus-leden) hebben ook Nooble niet gestabt we waren het simpelweg gewoon zat en dan kan 1 actieve speler al gauw beslissend zijn voor een hele stam. Jullie hebben recht op je eigen mening en ik ben blij dat deze voor het eerst sinds tijden (door sommigen) word onderbouwd. We zullen zien wat er gaat gebeuren met W35 en welke kant we op gaan. Ik kan in ieder geval al zeggen dat activiteit in dit nieuwe project vele malen hoger ligt dan voorheen in 2 afzonderlijke stammen en ja we hebben wel strategisch gerecruteerd ookal zullen sommigen dat tegen 'beter weten' in niet accepteren als antwoord maar hoe weten jullie het zo goed als er maar 4 mensen aanwezig waren bij het overleg, alle betreffende spelers heb ik ook zelf gecontacteerd (zelfs degenen die niet meekonden hebben we een BG aangeboden) . Hoe kun je spreken van een stab als het van te voren al bekend was?
 
Bovenaan