Nooble

DeletedUser36093

Guest
Veel gediscussieer over wel of geen stahb blablabla, de nieuwe stam is gewoon iets nieuws en wij (deus-leden) hebben ook Nooble niet gestabt we waren het simpelweg gewoon zat en dan kan 1 actieve speler al gauw beslissend zijn voor een hele stam. Jullie hebben recht op je eigen mening en ik ben blij dat deze voor het eerst sinds tijden (door sommigen) word onderbouwd. We zullen zien wat er gaat gebeuren met W35 en welke kant we op gaan. Ik kan in ieder geval al zeggen dat activiteit in dit nieuwe project vele malen hoger ligt dan voorheen in 2 afzonderlijke stammen en ja we hebben wel strategisch gerecruteerd ookal zullen sommigen dat tegen 'beter weten' in niet accepteren als antwoord maar hoe weten jullie het zo goed als er maar 4 mensen aanwezig waren bij het overleg, alle betreffende spelers heb ik ook zelf gecontacteerd (zelfs degenen die niet meekonden hebben we een BG aangeboden) . Hoe kun je spreken van een stab als het van te voren al bekend was?

klinkt niet alsof er veel overlegd is..
anoniem op 19.01. om 22:47 uur
Ik snap er momenteel vrij weinig van eerlijk gezegd.

Ik moet even kijken wat ik nu precies ga doen ik zie het allemaal wel..



aan dit onderstaande heb ik zo mijn twijfels maar goed het spreekt elkaar in ieder geval tegen wat jullie zeggen en wat de achterblijvers zeggen
anoniem op 20.01. om 11:34 uur
Ik mocht mee maar heb geweigerd, als ze personen achter laten die er oorspronkelijk inzaten zoals ambtenaren hoeft het voor mij ook niet ;) ik stab niet ;)

G


anoniem op 19.01. om 20:53 uur
-Backstabbed door eigen stam.
We hadden gekozen voor nooble omdat die in onze omgeving lag ,Die ging fuseren met Stabh! Stond op forum en een stemming 5 waren voor ja . er stonden verder geen eisen op het forum . Daarna kregen wij gister avond te horen dat wij niet mee mogen


je hebt het inderdaad een avond van tevoren vertelt..
samen stemmen helft achterlaten XD

dit om maar even advocaat van de duivel te spelen...
als je namen wilt weten dan zal ik eerst moeten vragen of daar toestemming voor is.
 

DeletedUser54934

Guest
Lol, iedereen die mee mocht is mee hoor! degenen die jou dat dus hebben verteld zijn blaaskaakjes.
 

DeletedUser

Guest
Jullie kennen toch beter Tribalknuffelen spelen want oorlog is ver te zoeken bij jullie :D

Om even op mezelf terug te komen, ik dacht dat alleen de Wars van Tribalwars is op deze wereld, maar volgens mij hecht er ook totaal niemand waarde aan z'n huidige stam ^^
 

DeletedUser36093

Guest
Lol, iedereen die mee mocht is mee hoor! degenen die jou dat dus hebben verteld zijn blaaskaakjes.

ik had eigenlijk wel verwacht dat je enkel daarop zou reageren.
doet er verder ook niet toe, ga gerust door met waar jullie mee bezig zijn als jullie denken dat dit het spel het leukste maakt.
Dat is tenminste waar je een spel voor doet :)

bij deze mijn succeswensen aan nny!
 

DeletedUser

Guest
Veel gediscussieer over wel of geen stahb blablabla, de nieuwe stam is gewoon iets nieuws en wij (deus-leden) hebben ook Nooble niet gestabt we waren het simpelweg gewoon zat en dan kan 1 actieve speler al gauw beslissend zijn voor een hele stam. Jullie hebben recht op je eigen mening en ik ben blij dat deze voor het eerst sinds tijden (door sommigen) word onderbouwd. We zullen zien wat er gaat gebeuren met W35 en welke kant we op gaan. Ik kan in ieder geval al zeggen dat activiteit in dit nieuwe project vele malen hoger ligt dan voorheen in 2 afzonderlijke stammen en ja we hebben wel strategisch gerecruteerd ookal zullen sommigen dat tegen 'beter weten' in niet accepteren als antwoord maar hoe weten jullie het zo goed als er maar 4 mensen aanwezig waren bij het overleg, alle betreffende spelers heb ik ook zelf gecontacteerd (zelfs degenen die niet meekonden hebben we een BG aangeboden) . Hoe kun je spreken van een stab als het van te voren al bekend was?

Duidelijk een stab

Reden 1 :
Geen eisen tijdens de enqeute gesteld zoals

ambtenaren mocht niet mee

Reden 2 :
Niet gemeld aan stabh! dat gillian er speelt waardoor Shethehad er ook niet mee in mocht omdat gillian er speelt :)

Reden 3 :
Jasper zal me de tijd geven voor deff te regelen 4uur later is de stam al gestart
yeah wat veel tijd :D


Vraag 1 :
hoeveelste stam is dit al waar jij me fuseert 2 in een korte periode en ook nog is 4 gehopt in een korte periode kan ik weinigs goed over vertellen right :rolleyes:

Vraag 2 :
Hoelang zal deze stam het volhoude?

2 maandjes hooguit schat ik zelf , hoeveel denk jij?

Ironisch genoeg is dat de gestabde mensen het nu doen bij andere :rolleyes:

Lol, iedereen die mee mocht is mee hoor! degenen die jou dat dus hebben verteld zijn blaaskaakjes.

hehe behalve ambtenaren maar dat meld je na de stemming pas zodat iedereen gewoon meegaat en je doel weer bereikt nummer 1 te staan ;)

Congrats door gewoon spelers bij elkaar in de stam pleuren en nummer 1 worden en dan groot voelen :D
 

DeletedUser

Guest
zoals ik al door liet schemeren:
de deus leden hebben 2 leden in eerst instantie meegenomen en ze vervolgens gebackstabbed. het excuus dat ze inactief zijn en het andere account een nieuw team heeft is dus puur een dekmantel om het minder erg te laten lijken.

Zeker +1 :D
 

DeletedUser

Guest
Oja nog iets dat ik eigelijk in me groote post (voor mij athans) hierboven moest bijschreven

Uiteindelijk kwam de leiding van de stabbertjes met een voorstel dat ik , sheatethed , -038- en nog wat leden een stam moesten maken (of dit naar de andere personen is gestuurd idk) en met hun bg worden en een gedeeld forum maken zodat ze ons konden helpen

Ja man duidelijk het zelfde als ons in de stam gooien maar nee blijkbaar wouden jullie ons er niet en daarom wil ik geen bg met jullie aangaan omdat het totale bullshit is

Mij vraag is dan hier ook voor ?
Waarom de bg?

Wouden jullie ons laten stikken en geen os sturen zodat het maar een dekmatel leek voor jullie stab?

Zo zie ik het athans in mijn ogen
 

DeletedUser54934

Guest
Je zegt dat het een stab is omdat er geen eisen zijn gesteld waren bij de enquete maar aangezien we nog maar een paar uur in de stam zaten was dit dus slechts een opzetje en liep er toen nog niet contact met DVH en Poesje dus kun je niet spreken van een Stab. Wat ik nog meer heel komisch vind is dat je een week op het account speelt en 1 dag stamgenoot van mij bent geweest in Deus en we geen enkele band of vriendschap zo aanzienlijk opgebouwd dat ik je gelijk beschouw als een van de mensen die om me heen liggen. Ik had de mensen die ik bij me wou hebben in Deus, jij had niet eens een invite gekregen maar begon te mekkeren als een schaap voor een evt. toetreding tot Deus (en ja ik heb de berichten nog), Deus was dus slechts een tijdelijke uitvalsbasis tot ik een betere optie voor de toekomst had gevonden, je mocht van mij iig tot die tijd toetreden om samen te werken en etc, van mij part mocht je zelfs mee over maar er moet interesse zijn van 2 kanten en ik begrijp dat die er van hun kant misschien niet was. Daarbij ben ik iemand die erg gehecht raak aan mensen waar ik al langer mee samenwerk maar aangezien ik jouw was een week ken zal ik niet degene zijn om mijn toekomst voor jou op het spel te zetten, ieder reeël mensen kan een kijkje op de kaart nemen en had kunnen weten dat we 2 keuzes hadden, EiR fuseren/joinen of Stahb fuseren, de 2e bleek een meer interessantere optie.

Je 2e reden is dat ik niet gemeld heb dat Gillian op SheAteTheD speelde, ik vind het btw heel grappig dat iedereen zo goed weet wat er allemaal gezegd is in de gesprekken terwijl deze slechts tussen 4 personen was en 8 ogen. Ik heb vanaf het begin gezegd dat Gillian er speelde en ook hij was een twijfelgeval maar Gillian is iemand die ik al langer ken en waar ik dus graag moeite voor wil doen, het was rond dat hij mee zou gaan maar toen kreeg ik te horen dat hij zou stoppen dus was het natuurlijk niet de bedoeling dat hij mee zou gaan, Gillian was bovenal wel welkom geweest als hij door ging spelen.

Van je 3e reden weet ik al helemaal niets af, je moet geen beschuldingen benoemen tegen iemand waar degene niks maar dan ook maar niks over gehoord heeft.

Vraag 1 :
hoeveelste stam is dit al waar jij me fuseert 2 in een korte periode en ook nog is 4 gehopt in een korte periode kan ik weinigs goed over vertellen right

1e stam ooit waar een fusie mee plaats vind als je uberhaupt al over een fusie kan spreken aangezien er miscchien 5 van de 18-20 leden van Nooble gejoind zijn, 4 stamhops is btw ook bullshit mijn overstap van EiR naar Ciao is al heeeeeeel lang geleden en vanaf Ciao heb ik in principe met hetzelfde clubje gespeeld. Als je je kansloos voelt en ik je vraag om beter te argumenteren verwacht ik wel dat je betrouwbare bronnen en betrouwbare argumentatie gebruikt aangezien anders je verhalen helemaal nergens op gaan slaan.

Vraag 2 :
Hoelang zal deze stam het volhoude?

2 maandjes hooguit schat ik zelf , hoeveel denk jij?

Ironisch genoeg is dat de gestabde mensen het nu doen bij andere


Je begint een beetje in de herhaling te vallen mijn lieve jongen, ik heb goeie hoop aangezien de activiteit heerlijk hoog ligt en we nu echt een mooi clubje spelers hebt. Ik vindt jou btw niet de person die verwachtingen kan maken aangezien je alles zo super goed weet maar zal ik iedereen even vertellen dat je nog maar een weekje op W35 speelt? In je weekje heb je al meer herrie en beschuldigen gegooit dan de average AF-ganger in 1 jaar, daarom zou ik als ik jou was een toontje lager zingen aangezien je geen slachtoffer maar een leugenaar bent ;)

Ambtenaren heb ik van tevoren al laten weten dat ze niet mee konden gaan, en Stefan accepteerde het maar was het bang om het jou te vertellen ( kan je na gaan) je eigen co is bang om jou te vertellen dat je niet mee mag! wat voor verschrikkelijk persoon ben jij dan wel niet?

Jij ziet het als een paar spelers bij elkaar gepleurd maar we hebben lang en uitgebreid gepraat en geoverlegt, daarbij kennen de meeste spelers elkaar al en was er al een soort van klik, er nog geen conflict geweest of wat en nu we deze stam hebben voelt het net zo alsof het altijd zo heeft moeten zijn. Wij hebben ons plekje gevonden. Jaloezie mag immers altijd ;).


Het plan was idd om een stam te laten maken met overige spelers waar helaas geen plek voor was om hun niet te laten vallen maar een BG aan te gaan en samen te werken, maar jij bent zo aardig geweest om dat de grond in te boren.

Je bent een onvolwassen mannetje en je moet nog veel leren, ik hoop dat je de volgende keer eerst research doet voordat je zomaar dingen uitkraamt, sowieso zijn jullie nooit dat aangewezen personen om commentaar te geven aangezien jullie niet bij het overleg waren. Wel komisch trouwens dat EiR nu ook eens lekker is gaan happen, heeft het Gangstertje eindelijk dan wat gespreksstof over de stam waar hij stiekem zo fan van is en posters van heeft hangen op zijn kamer?
 

DeletedUser

Guest
hihi heb medelijden met je dat je zo goed probeert de praten :rolleyes:

Me eigen co bang voor me , nee hoor hij weet alleen wat ik dan doe :rolleyes:

Natuurlijk heb ik 1 week gespeeld , wat ik daarvan heb geleerd is dat je alleen maar messen in je rug krijgt
 

DeletedUser

Guest
Wel komisch trouwens dat EiR nu ook eens lekker is gaan happen, heeft het Gangstertje eindelijk dan wat gespreksstof over de stam waar hij stiekem zo fan van is en posters van heeft hangen op zijn kamer?

Mooie post en ik kan je volgen, wordt interessant naar de toekomst maar met de laatste zin ben ik je kwijt geraakt en kan ik ff niet meer volgen :)
 

DeletedUser54934

Guest
hihi heb medelijden met je dat je zo goed probeert de praten :rolleyes:

Me eigen co bang voor me , nee hoor hij weet alleen wat ik dan doe :rolleyes:

Natuurlijk heb ik 1 week gespeeld , wat ik daarvan heb geleerd is dat je alleen maar messen in je rug krijgt

Bedankt dat ik zo'n volwassen antwoord terug krijg, zegt veel over je.
 

DeletedUser36093

Guest
Ach illy laten we eerlijk zijn. Jullie (of op z'n minst enkelen onder jullie) waren op de hoogte van de bg tussen stabh en eir. Jullie hebben zelf als stam de oorlog aan EiR verklaard. Is het dan niet wat vreemd om vervolgens te besluiten naar EiR's bg over te stappen?

Blijkbaar is jou band met anderen minder belangrijk dan dat je zelf bent :eek:
Het is niet de eerste keer dat je eigen belang voor stambelang stelt ;)

EiR zoekt een oplossing voor de achtergebleven leden. Toehappen, nee, ik denk het niet: we sturen ze eerder naar nny toe omdat dat in onze ogen is wat er direct had moeten gebeuren.

Eindelijk wat gesprekstof over de stam waar ik fan van ben. At least u make me smile :eek:

er is eigenlijk 1 vraag die ik nog steeds niet begrijp: waarom 038, weplayspeed en annunaki niet?
ambtenaren heeft een gegronde reden, sheate kan ik me ook nog wat bij voorstellen, maar die drie zou ik als enige reden kunnen geven: ze liggen afgesloten van de rest.

Bedankt dat ik zo'n volwassen antwoord terug krijg, zegt veel over je.

ach je boort hem ook de grond in en speelt op de man. Dan kun je ook verwachten dat hij onvolwassen reageert.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Laten we het ontopic houden en over de stam Nooble gaan discuseren? :D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Nooble is een flop stam:D
 
Bovenaan