Nooble

DeletedUser54934

Guest
Was al langer inactief maar op een gegeven moment is het klaar, Ambtenaren in Functie zit nu sinds gister een nieuw team op ;)
 

DeletedUser

Guest
Wel even om daarop te reageren, want het komt op mij zo over van. "Ja nu vonden we het genoeg dat ze inactief waren dus hebben het probleem even opgelost."

Ik wil even kwijt dat we al eerder hadden aangegeven het druk te hebben op w34, doordat aan onze kant de fout werd gemaakt geen vv af te geven werd het account inactief.

Toen er vanuit Nooble niet gereageerd werd op mijn verzoek om er nieuwe hoofdspelers op te zetten moesten we er zelf maar voor gaan zorgen.

En tot die tijd bleef nooble aandringen om het account te internen.

Het is dus wel dat er vanuit nooble geen initiatief kwam om het account weer actief te maken, de enige oplossing zou zijn internen.

Ik wens het nieuwe team sterkte en succes op deze wereld, dit geldt natuurlijk ook voor alle andere stammen en spelers die hier zijn!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser54934

Guest
Ik heb nooit een verzoek of iets voor ogen gehad beste vriend!
 

DeletedUser

Guest
Grappig, ik dacht dat alles binnen de leiding(/stam) zou worden besproken via -038-? :eek:

Zij waren namelijk degene die names de leiding vroegen hoe het ervoor stond met de activiteit en het account etc. mag ik er dan niet vanuit gaan dat ze de rest ook op de hoogte zouden houden?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser54934

Guest
Vind het ook grappig maar dit bevestigt in ieder geval dat je ons niet als stam kan beschuldigen.
 

DeletedUser54934

Guest
Kan de stamleiding niks kwalijk nemen met zoveel verschillende karakters in 1 stam.
 

DeletedUser

Guest
Vind het ook grappig maar dit bevestigt in ieder geval dat je ons niet als stam kan beschuldigen.


Waar staat dat ik de stam beschuldig?

Ik reageer alleen op het feit dat je het zo in het bericht schrijft dat het lijkt alsof jullie er alles aan hebben gedaan etc om AIF weer actief te krijgen. Wat bij lange na niet klopt.
 

DeletedUser71106

Guest
Je had in Sweck! toch gesolliciteerd dat je de beste waart? Waarom ga je dan , zonder aanvallen / uit het niets , op delete? :rolleyes: :)

So So , weer iemand uit Nooble gekicked omdat wij hem/haar overnemen.
Begin het beetje zat aan het worden. Uit Ciao! - tijd meegerekend (waar bijna alle nooble-mensen inzaten) is dat al de 4de speler.
Voor de stats? Mmm Dan moet je geen oorlog verklaren.

Ik ben ook de beste, ben ik nog steeds maar op een wereld met zo'n niveau en zo en snelheid valt geen eer aan te behalen :)
 

DeletedUser5148

Guest
Ik ben ook de beste, ben ik nog steeds maar op een wereld met zo'n niveau en zo en snelheid valt geen eer aan te behalen :)

Uitspraken doen zonder ze te staven komt over als gezever hé vriend.
Hoge bomen vangen veel wind, dat is de reden waarom wij als Bateken-team tegenworodig minder actief zijn op het AF. Jij liep hier met een hele grote mond, kijk nu waar je bent beland. Inderdaad, ga maar op grijs en ga daarbij verkondigen dat je de beste bent. De beste spelers zijn zij die volhouden en prestaties neerzetten. Aan beide voorwaarden heb je niet voldaan. Wat jammer dat deze wereld z'n beste speler verliest, je zal hier niet gemist worden.
 

DeletedUser71106

Guest
Uitspraken doen zonder ze te staven komt over als gezever hé vriend.
Hoge bomen vangen veel wind, dat is de reden waarom wij als Bateken-team tegenworodig minder actief zijn op het AF. Jij liep hier met een hele grote mond, kijk nu waar je bent beland. Inderdaad, ga maar op grijs en ga daarbij verkondigen dat je de beste bent. De beste spelers zijn zij die volhouden en prestaties neerzetten. Aan beide voorwaarden heb je niet voldaan. Wat jammer dat deze wereld z'n beste speler verliest, je zal hier niet gemist worden.

Dude ik heb me al vaak zat bewezen? :eek:
 

DeletedUser72309

Guest
Dude ik heb me al vaak zat bewezen? :eek:

Nou nou nou. Meneer is goed in een spelletje, gefeliciteerd.

Jij wordt later een werkloze vrijgezel, want niemand mot je. Normen en waarden ken je niet. Heb je mooi tijd voor dat ene ding in je nutteloze leven waar je wel (volgens jezelf) goed in bent.
 

DeletedUser71106

Guest
Nou nou nou. Meneer is goed in een spelletje, gefeliciteerd.

Jij wordt later een werkloze vrijgezel, want niemand mot je. Normen en waarden ken je niet. Heb je mooi tijd voor dat ene ding in je nutteloze leven waar je wel (volgens jezelf) goed in bent.

En jij noemde je al een ''wat oudere persoon'', je laat hier maar wel weer zien hoe erg je je kan opwinden omdat ik zei dat me vv bij Eir lag hahahaha kansloze afgekeurde dat je er rond loopt. Ga doen waar je goed in bent, mensen backstabben om gratis dorpen.. ;)
 

DeletedUser72309

Guest
En jij noemde je al een ''wat oudere persoon'', je laat hier maar wel weer zien hoe erg je je kan opwinden omdat ik zei dat me vv bij Eir lag hahahaha kansloze afgekeurde dat je er rond loopt. Ga doen waar je goed in bent, mensen backstabben om gratis dorpen.. ;)

Ben je nou echt zo achterlijk dat je denkt dat ik me druk maak om wat jij met je vv doet?

Gaat me erom dat wanneer iemand sterft jij geen respect op kan brengen. Dit spel vind ik al totaal niet belangrijk. Meer ga ik ook niet reageren op jou, je bent geen seconde meer waard van mijn tijd.

Doei lino.
 

DeletedUser71106

Guest
Ben je nou echt zo achterlijk dat je denkt dat ik me druk maak om wat jij met je vv doet?

Gaat me erom dat wanneer iemand sterft jij geen respect op kan brengen. Dit spel vind ik al totaal niet belangrijk. Meer ga ik ook niet reageren op jou, je bent geen seconde meer waard van mijn tijd.

Doei lino.

Oei nu ik het onderwerp aansnijd dat jij backstabt gaat meneer ineens er vandoor, je mag best toegeven hoor dat je zelf net zo een waardeloze kerel bent. :D

En nee ik maak me niet druk om hem nee, ken hem niet en gun niemand de dood maar dan kan je iedere dag wel een aanvalsstop inlassen gezien er dagelijks genoeg doden vallen. ;)

Met zo'n one-liners haal je het niet in een discussie tegen mij, sorry. Populaire talk daar val ik niet voor.

Tgoh zijn zat mensen die weten dat ik genoeg rank 1 posities gehad heb over langere tijd, dat jij dat niet wilt begrijpen zal mij echt een worst wezen, farm ze!
 

DeletedUser5148

Guest
Oei nu ik het onderwerp aansnijd dat jij backstabt gaat meneer ineens er vandoor, je mag best toegeven hoor dat je zelf net zo een waardeloze kerel bent. :D

En nee ik maak me niet druk om hem nee, ken hem niet en gun niemand de dood maar dan kan je iedere dag wel een aanvalsstop inlassen gezien er dagelijks genoeg doden vallen. ;)



Tgoh zijn zat mensen die weten dat ik genoeg rank 1 posities gehad heb over langere tijd, dat jij dat niet wilt begrijpen zal mij echt een worst wezen, farm ze!

Jij begon van onderwerp te veranderen naar dat stabben. Ook dat zijn maar woorden die je moet staven, zomaar uitspraken doen hier op het AF zonder deze te ondersteunen van enige argumenten is idioot gedrag. En ja ik geef je gelijk, er sterven dagelijks genoeg mensen en dan kan je inderdaad elke dag een aanvalsstop inlassen. Maar dat mag geen verklaring zijn voor jouw arrogant gedrag. Het is duidelijk dat je geen kaas hebt gegeten van ethiek en hoe het leven écht in elkaar zit. Het feit dat je hier in je second-life (online TW-leven dus) je arrogant gedraagt, wil zeggen dat je in je RL je gevoelens niet goed kan uiten. Dan zijn wij de personen die al je praat hier moeten aanhoren. Doe eens normaal Lino, gedraag je normaal, dan zullen de mensen meer respect voor je opbrengen. Je krijgt wat je geeft en momenteel geef jij niets.
 

DeletedUser71106

Guest
Jij begon van onderwerp te veranderen naar dat stabben. Ook dat zijn maar woorden die je moet staven, zomaar uitspraken doen hier op het AF zonder deze te ondersteunen van enige argumenten is idioot gedrag. En ja ik geef je gelijk, er sterven dagelijks genoeg mensen en dan kan je inderdaad elke dag een aanvalsstop inlassen. Maar dat mag geen verklaring zijn voor jouw arrogant gedrag. Het is duidelijk dat je geen kaas hebt gegeten van ethiek en hoe het leven écht in elkaar zit. Het feit dat je hier in je second-life (online TW-leven dus) je arrogant gedraagt, wil zeggen dat je in je RL je gevoelens niet goed kan uiten. Dan zijn wij de personen die al je praat hier moeten aanhoren. Doe eens normaal Lino, gedraag je normaal, dan zullen de mensen meer respect voor je opbrengen. Je krijgt wat je geeft en momenteel geef jij niets.

Ik ben heel tevreden over me real life hoor, en nee ben daar bijlange na niet zo arrogant als ik hier misschien ben maar zoals ik al zeg boeit het me geen ene fuck wat mensen van me denken waar ik never nooit wat mee te maken krijg. Speel dit spel voor mezelf, niet om vriendjes te maken?
 

DeletedUser72309

Guest
Jongens laten we aub niet meer op dat gassie reageren. Hij kickt duidelijk op aandacht, daarom doet hij zo, om reacties's uit te lokken zodat hij aan dat kleine pikkie van hem kan trekken.
 

DeletedUser71106

Guest
Jongens laten we aub niet meer op dat gassie reageren. Hij kickt duidelijk op aandacht, daarom doet hij zo, om reacties's uit te lokken zodat hij aan dat kleine pikkie van hem kan trekken.

Haha ben jij nu maar eens eerlijk over je real leventje, 33 jarige vrijgezel? ;)
 
Bovenaan