Non-premium?

Reactiescore
1.168
Ik zou ook spelen mits er geen events zijn, of de events zodanig zijn dat ze niet te boosten zijn. Anders haalt dit het hele aspect van non-PP weg. Kan ik hier duidelijkheid over krijgen voordat ik mijn ontslagbrief indien aub dank.

Woah, team AoD is hoogstwaarschijnlijk ook van de partij :) Tot snel!
 
Reactiescore
1.145
Ik zou ook spelen mits er geen events zijn, of de events zodanig zijn dat ze niet te boosten zijn. Anders haalt dit het hele aspect van non-PP weg. Kan ik hier duidelijkheid over krijgen voordat ik mijn ontslagbrief indien aub dank.
We zijn blij om al jullie reacties over deze wereld te zien.
Vaak zien we de vraag terugkomen of events op deze wereld actief zijn en hoe dit juist in zijn werk gaat.
Om deze vraag te beantwoorden: er geen events op deze wereld actief zijn
 
Reactiescore
5.701
Fijn, ik en m’n grote mond. Here we go.
 
Reactiescore
1.168
Reactiescore
5.701
Shinen is een groot woord Niels :D
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Ik vind het nieuwe TW team nu al helden, wat een mooie initiatieven. @lord-toms is er ook heel blij mee, zie foto!

IMG_8036.jpeg
 
Reactiescore
332
Wel leuk zo'n non pp wereld! Alleen jammer dat vlaggen nog actief zijn, maar dat is het enige. Ga wss wel een keer weer starten, zal mn eerste 'normale' wereld na w50 zijn, wat toevallig ook een non-premium wereld was :biggrin:
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Wacht waarom ben ik lightly annoyed dat het op W97 is en niet op W100.

Wel een bijzondere wending, interessant!
 

Kr33log

Teamleden
Tribal Wars Team
Community Manager
Reactiescore
111
We zijn blij om al jullie reacties en vragen over deze wereld te zien.
Helaas blijven de vlaggen op wereld 97 dit keer actief.

Dat klopt, maar Duitsland is dan ook een grote markt - misschien wel de grootste - van TW. Bravo om zo de spelersbase tegemoet te komen! Ik heb op het eerste gezicht zo m'n op- en aanmerkingen op de verschillen tussen de werelden (die zijn nihil?) en ben tevens benieuwd waarom sommige aspecten wel zijn overgenomen uit de favoriete instellingen en sommige niet. Bedoel dit allerminst zuur-kritisch, want ik merk dat er wel degelijk geluisterd wordt naar de community.

Een wel wat belangrijker punt: @Kr33log jij had het in de discord over een stemming betreffende de inzendingen op het 'instellingen-topic'. Ik heb die vervolgens nooit gezien. Wat dat betreft is het natuurlijk uiteindelijk makkelijk om uit de grote diversiteit aan voorstellen een selectie te maken en vervolgens te zeggen: "We hebben naar de community geluisterd." Graag reactie waarom je toch geen stemming heb gehouden en uiteindelijk dat topic dus doodgebloed is (voor mijn gevoel, jij hebt er niet echt gereageerd naar mijn weten).

Ohja, welkom op de .NL-server, we hebben altijd wat te zeiken :wink:
We hebben geprobeerd om de 2 werelden zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Net om te voorkomen dat 1 wereld een veel kleinere speler basis zou krijgen.
Zoals je goed hebt opgemerkt, hebben we naar de vele community voorstellen gekeken en je merkt terecht dat er vele aspecten gebruikt zijn. Echter hebben sommige instellingen toch een kleine aanpassing gekregen. In onze aankondiging hebben we vermeld dat we nooit kunnen beloven dat instellingen die vanuit de community gepost worden als favoriet het 100% overgenomen zouden worden voor een wereld. In dit geval hebben we dus een aantal kleine aanpassingen gedaan voor beide werelden.

Het klopt dat we in eerste instantie wilden kijken of een stemming mogelijk was en wanneer we dit zouden doen voor favoriete instellingen.
Echter wegens diverse redenen is er gekozen om op dit moment nog geen stemming te doen. Dit laat natuurlijk niet staan dat we ooit wel een stemming zouden doen met verschillende instellingen vanuit de community.
één van die redenen is dat we een grote keuze aan instellingen hadden, een andere is dat we zagen dat bepaalde instellingen vele 'likes' kregen tegenover andere.

We begrijpen dat je het gevoel hebt dat het topic is doodgebloeid omwille van geen reactie vanuit mij, of een stemming met de vraag wat nu de uiteindelijke favoriet is. Weet dat we zullen kijken of een stemming voor toekomstige werelden toch nog een meerwaarde heeft.
De bedoeling van het favorieten wereldinstellingen topic is en was vooral om te zien wat de favoriete instellingen zijn vanuit de spelers. :)


Ah en: events zijn zeker wel actief? Hopelijk niet te snel? :biggrin:
Om ook deze vraag en de vraag van vele andere spelers te beantwoorden.
Er zullen geen events op deze wereld actief zijn.
 
Reactiescore
510
Ik voel een premade aankomen hehe
 
Reactiescore
510
Bovenaan