No Way !

DeletedUser

Guest
iets te ver vind ik ;)


ik zie nog altijd poesjes graag;)


jij mss iets anders...

oh in dat geval. ik heb nog pasgeboren poesjes. ik weet niet of jij je pedo-pas bij je hebt..
of je nou echt bedoelt poesje miauw.

die heb ik ook wel.

PM me dan maar ;)

Mvg,
Knabbel
 

DeletedUser54934

Guest
Kent iemand [PHX] en OPX nog, daar heb ik toen ingezeten.
 

DeletedUser

Guest
nou er komt laat antwoord dus dan zou het wel onbelangrijk zijn om te herinneren.
 

DeletedUser3877

Guest
Kent iemand [PHX] en OPX nog, daar heb ik toen ingezeten.

jah
ik heb er ook nog even in gezeten.
Alles wat van OPX of PHX of OP over blijft zit nu in Order :)

whahah xD toen in die tijd probeerden jullie het ook en wie hield jullie tegen?

Heavyvirging
waar IEDEREEN bang voor is!. mooie war against =tff=

toen ik nog in GGR en =resp= zat toen was het nog wel grappig dat jullie ons niks aankonden doen
nu is iedereen weg en the one and only man stands with proud!

ik heb daar respect voor.

good luck with =TFF=

LOL!
 

DeletedUser53052

Guest
Noordwest, daarmee bedoel ik =resp= etc., heeft nooit iets voorgesteld :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
tja heb je ook weer gelijk in de RIM was wel chillie billie niet veel last ookal kwam order ook om de hoek kijken ( in die tijd.. ik denk echt even 2 jaar terug. )

stelde mischien niet veel voor wij hadden ook onze oorlogen in die richting en ook ruzie met Order waar niks van gekomen is.

of het moest zijn toen ik niet meer speelde ;)
 

DeletedUser2841

Guest
Kent iemand [PHX] en OPX nog, daar heb ik toen ingezeten.

Noobstam!! EXiRE owns u ;) Zonde dat alles van PHX OPX naar Order is gegaan en zij nu domineren. Was indertijd zeker geen goeie stam. :)

; nog mensen van EXiRE hier? :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik moet zeggen dat je nickname me wel bekend voorkomt, maar waar lag exire ook alweer?

Ik ben zelf in een verleden van biton naar divine naar shield gegaan, kent iemand die stammen nog?
Daarna werd het volgens mij brein->guide->tla.
 
Reactiescore
30
Daarvan ken ik alleen Shield nog.
 

DeletedUser53052

Guest
Ik moet zeggen dat je nickname me wel bekend voorkomt, maar waar lag exire ook alweer?

Ik ben zelf in een verleden van biton naar divine naar shield gegaan, kent iemand die stammen nog?
Daarna werd het volgens mij brein->guide->tla.

BREIN-> Guide -> TLA-> TLP -> B.O.W/AN -> DomTe/=TFF= -> =TFF=
 

DeletedUser2841

Guest
EXiRE lag in het centrum, waar Lord Xzyphica zich zo ongeveer bevindt :p Waren meer actief op dit openbare forum dan in het spel, haha. :)

Wat is er met Slick gebeurd? Destijds leider van No Way..

En Othiana.. :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als ik het goed heb onthouden, was Slick na een interne ruzie uit no way gekickt, en is vervolgens barbaar geworden. Ik geloof ook dat hij later nog op een paar keer op andere accounts heeft gezeten.

Othiana is, volgens mij vanwege een massa van order, op delete gegaan. De details kan iemand anders vast wel geven.
 
Bovenaan