Deleted User - 193283
Guest
Kwestie van goed lange termijn geheugen
Bovendien is oKlocK een vriend van mij
Bovendien is oKlocK een vriend van mij
Legenden zei:Hmm,w4 forum is inderdaad goed dood blijkbaar lol
Wereld 4 was voor mij wel een zeer leuke tijd,denk de leukste tw wereld die ik al heb gehad
Heb op w4 toen nog (Divide et) Impera gestart en deze is later over gegaan naar *free* voor een groot deel Weet niet of iemand die nog kent? ^^
Ken beide nog. De naam Glitter ken ik ook nog, maar die was ineens barbaar geloof ik? Of met iemand anders in de war? Impera hadden we flink wat last van ( ~BB~ ), maar toch nog overleefd
~BB~ klinkt mij ook nog vaag bekend ;-)
Glitter is inderdaad barbaar geworden. Ik en glitter hadden er net onze fusie opzitten en zij begon toen prive problemen te hebben. Ik had de fusie aangegaan omdat ik niet zoveel tijd meer had voor de account en dan moet ik plots alleen een nog grotere account onderhouden.. Wereld 4 was echt een leuke tijd
~BB~ klinkt mij ook nog vaag bekend ;-)
Glitter is inderdaad barbaar geworden. Ik en glitter hadden er net onze fusie opzitten en zij begon toen prive problemen te hebben. Ik had de fusie aangegaan omdat ik niet zoveel tijd meer had voor de account en dan moet ik plots alleen een nog grotere account onderhouden.. Wereld 4 was echt een leuke tijd
Of de oude Yoniestar?
Ilyena was denk ik de beste vriendin op w4 van glitter als ik mij niet vergis? Ik ben op w4 begonnen als yoniestar inderdaad
I know Ik ken u nog wel
haha Owjee
Yoniestar, ja die was berucht idd