No Way !

DeletedUser

Guest
EXiRE lag in het centrum, waar Lord Xzyphica zich zo ongeveer bevindt :p Waren meer actief op dit openbare forum dan in het spel, haha. :)

Wat is er met Slick gebeurd? Destijds leider van No Way..

En Othiana.. :p

Had slick geen Global ban?
Om van zn verslaving af te komen?
Heb ik gehoord hoor.
Van volgens mij No way lid;)

Correct me if im wrong!;)
 
Reactiescore
30
Nee volgens mij was het iets met PA, dat hij dat niet meer mocht betalen ofzo... Kan zijn dat ik dat met een andere speler door de war haal.
 

DeletedUser

Guest
Had slick geen Global ban?
Om van zn verslaving af te komen?
Heb ik gehoord hoor.
Van volgens mij No way lid;)

Correct me if im wrong!;)

Hij had ruzie met de tw leiding over een onterechte ban in de stam No way, als ik het me goed herinneren.

EXiRE FTW :D
 

DeletedUser53052

Guest
Slick is uiteindelijk teruggekeerd maar dan op Child. Hij richtte NW terug op en enkele leden van *Free* volgde hem, de val van *Free* was een feit. NW joinde DomTe en de restanten van Free joinden Order, op enkele uitzonderingen na.
 

DeletedUser22635

Guest
Othiana is, volgens mij vanwege een massa van order, op delete gegaan. De details kan iemand anders vast wel geven.

Klopt. Ik zat destijds ook nog op het account FoD stopte ermee, de nachtco die er zou zijn wanneer het account onder vuur zou liggen was er ook niet echt dus ben dan ook gestopt. FoD heeft het account op delete gezet.
 

DeletedUser

Guest
Klopt. Ik zat destijds ook nog op het account FoD stopte ermee, de nachtco die er zou zijn wanneer het account onder vuur zou liggen was er ook niet echt dus ben dan ook gestopt. FoD heeft het account op delete gezet.

De echte othiana was toen al lang gestopt als ik me niet vergis? Good old memories guys! :)
 
Reactiescore
30
Haha, ja. Mooi dat het forum nog een beetje gevolgd wordt door ex-W4 spelers.
 

DeletedUser

Guest
Ja waar is Karen90 ! en koiboy!

Mijn 2 recherhanden in de tijd :)
 

DeletedUser53052

Guest
http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?t=19997&page=2

--> Post van slick:

daandj



Geregistreerd: 25 March 2008
#39 26 August 2008, 15:44 Naar boven
Slick hier:

1: nw is nooit onaantastbaar geweest, de meeste hadden angst om ons aan te vallen, veel groeps aanvallen waren al mislukt voor dat jullie ze uitvoerden omdat er mensen niet mee wilde doen.

2: is freedom een eigen stam en heeft niets met NW te maken

3: wilde ik al langer stoppen. NW was dood .. en de spelers die er op zaten waren nauwelijks meer online of deden weinig.

4: was de bedoeling dat ik een global ban zou krijgen ...
die krijg je normaal als je over een modje begint.
schijnbaar mogen ze belding niet zo, dus bleef de global ban uit.

en nee ik was niet dronken, sterker nog, jullie beeld over mij is echt totaal verkeerd ^^ maar dat zal de misleiding wel zijn waar ik een meester in bleek te zijn.
tenslotte had fito ook nooit iets door wat de bedoelingen van NW waren ... en legion is ook gevallen op die manier ( thx to alver)

maar goed, er zijn er 6 die stoppen ... dus er zal binnenkort een kleine 24 mill aan verlaten dorpen zijn op w4

slick
the plague
daandj
spyronamic
thoomke
happy

dus deze worden eerdaags grijs ..


het was leuk en gezellig ( zeker in het begin )

maar w4 is dood .... en nu mogen jullie een grote mond hebben ...

Ik heb tenslotte bijna een jaar op de eerste plaats gestaan ..
mijn naam zal niet vergeten worden
alleen de global ban is niet gelukt

veel plezier verder ... en het ga je goed ..

PS: hou je edels klaar voor zondag ^^

__________________
Wat een liegebeest :O
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nog even met Slick op W14 (was het volgens mij) gespeeld. Hij speelde daar onder de naam Simply The Best.
Na volgens mij wat ruzie met duckje heeft hij toch zijn global ban gekregen.

Het is allemaal al weer een tijd geleden dus correct me if i'm wrong.

Maar ik heb het vermoeden dat er weer een aantal NW spelers aan het spelen zijn, aangezien er weer records worden gebroken onder de naam No Way op hun golf spelletje :p
 
Reactiescore
30
Dat hij terugkwam op Simply The Best klopt idd volgens mij ja.
 

DeletedUser

Guest
Dat hij terugkwam op Simply The Best klopt idd volgens mij ja.

Ja van dat gedeelte van mijn verhaal ben ik zeker.
Speelde daar nog 2 NW leden, weet hun spelers namen zo 1 2 3 niet. Weet de RL naam van 1 van de 2 nog wel... maarja dan gaan de mods weer zeuren :p

EDIT:

Heb het weer gevonden:

http://nl.twstats.com/nl15/index.php?page=tribe&id=37
http://nl.twstats.com/nl14/index.php?page=tribe&mode=tribe_changes&id=9953

Volgens mij kreeg hij toen op W15 een global ban, waarna veel spelers dit in hun dorpsnamen / profiel zetten:

-=NW=- Groot Respect voor Slick!
Diep van binnen zijn we allemaal Slick
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan