No-premium wereld?

Reactiescore
511

DeletedUser67517

Guest
Mooie actie. Morgen salaris. Gelijk mijn geld er tegen aan jorissen.
 
Reactiescore
1.094
Hebben we al gedaan, en ze zullen in de toekomst zorgen dat we ze kunnen uitschakelen. Maar dat is of course te laat voor deze sale.

Maar sorry hoor, ik heb vorige classic al supports gevoerd waarin dit soort sales ook tevoorschijn kwamen (ook non-premiumfuncties). Ik vind het wel gebrekkig dat het nogmaals gebeurd. Dat het 1x gebeurd is een fout die bij inno ligt, en dus niet per definitie bij jullie. Maar na een half jaar vind ik toch wel dat men er iets mee had mogen doen.


EDIT: Dus het is niet iets nieuws. Want de sale is bijvoorbeeld ook 'gewoon' actief op de classic.
 

DeletedUser66265

Guest
Ach zo'n grondstoffenbonus valt nog wel te overleven. De voordelen zijn zo minimaal dat je dit nauwelijks gaat merken, of men moet er echt grote bedragen tegenaan gaan gooien. Vanuit tw is dit overigens een hele slimme actie. Eerst voeren ze gs kopen/verkopen in zodat er meer pp wordt uitgegeven en dus gekocht. Waar ze geen rekening mee hebben gehouden is dat men puur op een wereld is gaan spelen om daar premium punten te sparen. De ene wereld pp sparen, de volgende wereld abusen. Het spel wordt dus verneukt en er wordt weinig nieuwe pp bijgekocht omdat de huidige pp in omloop blijft. Doordat je op deze wereld alleen gs kunt kopen door nieuwe pp te kopen trekt het pp-verkoop weer wat aan. Dit is namelijke de enige optie om een oneerlijk gekocht voordeel te behalen die spelers tevens stimuleert om weer pp te kopen in plaats van op te sparen. Behoorlijk slim.

En ach, nu hebben we weer een excuse als een ander team het beter doet. Mocht je nu weggeedeld worden kun je altijd nog dit event de schuld geven.
 

DeletedUser76402

Guest
TW is een afspiegeling van de RL world en dus zal geld altijd een rol spelen :p , nu als het bij dit blijft is het effect miniem en een echte goeie speler zal daar weinig hinder van ondervinden moest zijn buurman dit gebruiken :p
 

DeletedUser73535

Guest
het is eigenlijk straf dat je beter af bent met veel meer betalingen te doen dan dat je de volle 80 € zou betalen :p

8*10 € == 80% gs vol tegen de 30% ik weet wat te kopen. al is het indd wel jammer en hoop ik dat het verwachte evenement uit blijft toch de eerste maanden !
 

DeletedUser74396

Guest
het is eigenlijk straf dat je beter af bent met veel meer betalingen te doen dan dat je de volle 80 € zou betalen :p

8*10 € == 80% gs vol tegen de 30% ik weet wat te kopen. al is het indd wel jammer en hoop ik dat het verwachte evenement uit blijft toch de eerste maanden !
en bij deze heeft het event gewerkt. je koopt namelijk je grondstoffen ipv je PP dan
 

DeletedUser77229

Guest
wow haters gonna hate...

jullie zijn wel erg overdramatisch bezig nu
 
Reactiescore
276
Eigenlijk is het wel humor. Waar eerst iedereen hetzelfde voordeel kon halen met pay2win, moet je nu eerst random geselecteerd worden voordat je pay2win mag doen. Strikt genomen is het dus zelfs erger dan een normale pay2win wereld.
 

DeletedUser27722

Guest
het is eigenlijk straf dat je beter af bent met veel meer betalingen te doen dan dat je de volle 80 € zou betalen :p

8*10 € == 80% gs vol tegen de 30% ik weet wat te kopen. al is het indd wel jammer en hoop ik dat het verwachte evenement uit blijft toch de eerste maanden !

Is het niet eenmalige bonus?
 

DeletedUser69112

Guest
Deze actie heeft inderdaad maar een minimiem effect, maar het is wel zorgwekkend naar de toekomstige events/ PP acties toe. (Innogames kennende)
 
Bovenaan