No-premium wereld?

DeletedUser75329

Guest
Wat een drama :/
Net alsof er spelers zijn die honderden euro's gaan uitgeven voor een relatief kleine bonus.

W50 is non premium en met deze actie blijft het nog steeds non premium. Als je een wereld nu al als verloren beschouwt dan is er iets goed mis met je.
 

DeletedUser68372

Guest
Dit soort 'sales' zijn globaal (alle versies en alle werelden) en onmogelijk om wereldspecifiek te deactiveren.

Op zijn minst kan je dit even aankaarten. We hebben nu 2 non-premium werelden en zou wel netjes zijn als ze dit in het vervolg niet op deze werelden doen
 

DeletedUser68372

Guest
Hebben we al gedaan, en ze zullen in de toekomst zorgen dat we ze kunnen uitschakelen. Maar dat is of course te laat voor deze sale.

Dan word er in ieder geval van geleerd, dat is al goed nieuws
 

DeletedUser74396

Guest
Sorry, maar er zijn al heel wat sceptici die hadden voorspelt dat de wereld vanaf het begin zou verpest worden met allerlei rare events.
Als er 1 dag na de start van w50 al aangekondigd wordt dat er oneerlijke voordelen mogelijk zijn, wat houdt INNO dan tegen om niet net na die promo een paar leuke events te maken die ervoor zorgen dat alle PP toch evengoed opgebruikt kunnen worden.

de community geniet momenteel al van zeer weinig vertrouwen na al die faals en 'updates'. Dit is nu eens de perfecte manier van de community om zelfmoord te plegen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Zeer jammer dit van Innogames.

Het TW team kan er niets aan doen, maar ik walg wederom van deze zoveelste actie.
 

DeletedUser

Guest
Hebben we al gedaan, en ze zullen in de toekomst zorgen dat we ze kunnen uitschakelen. Maar dat is of course te laat voor deze sale.

Kom je weer lekker op tijd mee. Had je wel eerder voor mogen zorgen dat deze '' sale '' niet zou doorgaan.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Dan hoop ik dat we in de toekomst ook meer w50 instellingen hebben ;)
 
Reactiescore
511
Ik mis iets? Wat is er aan de hand?
 
Reactiescore
1.075
laten we vooral hopen dat dit soort acties er niet (meer) over 2-3 weken zijn.
 
Bovenaan