No-premium wereld?

DeletedUser73195

Guest
Wanhoopszegel en 5% opslag.. Wanhopig slechte items dus, van die opslagboost krijg ik net 1 lc.
 

DeletedUser62882

Guest
Fijn :) Je groeit al hard genoeg buurman.
Nergens voor nodig om ook nog goede items te krijgen:)
 

DeletedUser69112

Guest
Robinnn nuub! W39 is zonet geeindigd hé, laat je kop daar nog is zien :cool:
 

DeletedUser75329

Guest
Ben benieuwd of dat nieuwe gebouw wat TW ons gaat geven iets te maken heeft met PP.

Black Market --> Laat je slaven omliggende dorpen plunderen voor extra GS. Dit kost echter wel 1 pp per slaaf per dag.
Dark Rally Point --> Laat Mercenaries vanuit je Dark Rally Point andere dorpen bezoeken om zo hun eenheden over te laten lopen naar jouw dorp. Elke Mercenarie (als je dat zo schrijft) kost echter 5 PP en kan tot maximaal 10 eenheden per keer rekruteren.
 

DeletedUser74005

Guest
Yee nog een keer edeljaarmarkt. Zat ik nou echt op te wachten

Waarom heet het überhaupt 'jaarmarkt' als het bijna wekelijks terugkomt?
 
Reactiescore
1.075
omdat een weekmarkt niets speciaals is?
 
Reactiescore
54
Het versnelt de start wel enorm op een slechte manier...
buurman kan straks BV ze AH gratis bouwen tot level 3 en ze eerste 8 edels zijn ook gratis.... daarbij neemt die nog een aanvals booster er bij en daar zit je dan. leuk dat je 200k meer gefamt hebt in een week tijd maar speel het event goed en je hebt 500k voorsprong met een beetje geluk
Leuk zo een event maar dit gaat te ver naar mijn idee en heeft helemaal niks meer met het spelletje te maken het brengt teveel nadelen met zich mee in een startende wereld vind ik!
 

DeletedUser62882

Guest
Het versnelt de start wel enorm op een slechte manier...
buurman kan straks BV ze AH gratis bouwen tot level 3 en ze eerste 8 edels zijn ook gratis.... daarbij neemt die nog een aanvals booster er bij en daar zit je dan. leuk dat je 200k meer gefamt hebt in een week tijd maar speel het event goed en je hebt 500k voorsprong met een beetje geluk
Leuk zo een event maar dit gaat te ver naar mijn idee en heeft helemaal niks meer met het spelletje te maken het brengt teveel nadelen met zich mee in een startende wereld vind ik!

En jij heb die kansen ook. Ik vind het wel grappig dat er nog steeds zo veel mensen zitten te zeuren over deze activiteiten. Iedereen heeft gelijke kansen. De een zal wat meer geluk hebben dan de ander maar goed luck is part of the game. Verder heb je op deze wereld al niet de PP beurs etc. Mensen moeten ook altijd wat te zeuren hebben he:p
 
Reactiescore
54
daar heb je gelijk in dat iedereen gelijke kansen hebt maar het staat niet in verhouding tot het normale tw spel en we zitten pas op dag 5/6 ofzo van het event?
met buurman bedoel ik stiekem mezelf dus heb er zelf de voordelen van maar dit maakt het gewoon minder leuk.
Ga nu rushen naar me AH omdat me AH en de eerste 3dorpen toch gratis zijn terwijl mijn buurman die deze voordelen niet heeft getrokken mij nooit kan bijhouden vanwegen een stom event van 13 dagen....

Ben het helemaal met je eens dat er altijd wat te zeuren is maar dit verneukt gewoon een startende wereld.
in vergelijking tot een wereld waar de gemiddelde speler al 100 dorpen hebt is 3 edels niet veel en zijn de events wel leuk en gepast.

Jammer dat het oude TW waarvoor je hard je best moest doen en het draaide om de kwaliteit van de spelers op het account niet meer bestaat in mijn ogen.
Heb je eindelijk een wereld zonder PP en dan heb je dit.....

En nogmaals ik heb zelf de beste items getrokken die je kan hebben de laaste dagen dus dit heeft niks te maken met jaloezie ofzo dit is gewoon puur hoe ik tw de laaste jaren achteruit zie gaan
 
Reactiescore
54
Verder natuurlijk wel super dat we geen pp kunnen gebruiken in deze events op w50!
 

DeletedUser75329

Guest
Gratis edels? Je hebt wellicht wat pakketten maar 8 edels lijkt me sterk ? :p
 
Reactiescore
54
ja heb 3x gratis pakketjes gelijk aan je dorpen dus dat worden dan 3 edelmannen als ik ze meteen in de begin fase gebruik.
 
Reactiescore
276
ja heb 3x gratis pakketjes gelijk aan je dorpen dus dat worden dan 3 edelmannen als ik ze meteen in de begin fase gebruik.
De tweede edelman kost 2 pakketjes hoor, dus dat zijn dan 2 edelmannen.

Ik vind al die nieuwe items zo vroeg in de wereld zelf wel spannend. Een normale start heb ik toch al vaak zat gedaan
 
Reactiescore
54
ja dat iszo maar alsnog we zitten pas op dag 6 ben benieuwd hoeveel ik er kan maken op dag 13
 
Bovenaan