Nilva vs Shido

DeletedUser35742

Guest
We zien wel wie dr wint :)

ik verwacht shado het nilva nog heel moeilijk maakt, tenzij nilva afspraken heeft met cyan/heinz

We hebben een NAP met Heinz waar heel de wereld vanaf weet, verder helemaal niks!;) Mede-Emmenaar:)
 

DeletedUser28257

Guest
Hey Hokuz. Die PM conversatie die je gepost hebt is echt niet positief voor jullie hoor.

Ik vind dat Raven ser Kay op een ontzettend goede manier reageert en dit aanpakt. Maar jij gaat opeens in de aanval zonder enige reden en begint een nogal redelijk grote mond op te zetten.

(Also: Als je hun stamnaam en profieltekst had gelezen had je goed genoeg geweten dat ze niet aan dit soort spelletjes doen! Naar Nilva gaan zou zijn zoals het plegen van Sudoku Seppuku.)
 

DeletedUser35742

Guest
Want waar zie je mij in de aanval gaan? De ietwat agressieve toon van mijn PM bedoel je? Het is nogal lastig om iemand te vertellen dat ie moet joinen of weg gespeeld gaat worden zonder ergens een hint van 'agressie' achter te laten. Ik zeg overigens in de PM zelf al dat ik zijn loyaliteit richting zijn stam mooi vind. Ik had net zo gereageerd, minus dan het opzetten van zijn grote mond.
 
Reactiescore
510
Ben ik even blij dat ik binnenkort aan het front lig, heb wel zin in wat actie :p
Succes aan beide kanten.
 
Reactiescore
1.367
We hebben een NAP met Heinz waar heel de wereld vanaf weet, verder helemaal niks!;) Mede-Emmenaar:)

haha, nog een die uit emmen en omstreken komt
kheb nu al 2 spelers ontmoet die uit de rietlanden komen :p
 
Reactiescore
510
Is dat zo interessant dan?
 
Reactiescore
510
Ach, jullie benaderen onze leden ook.
 
Reactiescore
510
Daar gaat het niet om, ik vind het sowieso een rare situatie om leden van een vijandelijk stam over te nemen.
Maar meningen verschillen blijkbaar.
 

DeletedUser35742

Guest
Is normaal als eerste aanval van jullie kant komt

Zeker aangezien de eerste aanvallen van Guukboii op ons kwamen.

Daar gaat het niet om, ik vind het sowieso een rare situatie om leden van een vijandelijk stam over te nemen.
Maar meningen verschillen blijkbaar.

Het idee om Raven te benaderen ontstond al vóór de oorlogsverklaring. Daarnaast, het gebeurt zo vaak dat overblijfselen van een stam vertrekken naar de vijand. Moeten toch ergens heen:)
 

DeletedUser

Guest
Zeker aangezien de eerste aanvallen van Guukboii op ons kwamen.



Het idee om Raven te benaderen ontstond al vóór de oorlogsverklaring. Daarnaast, het gebeurt zo vaak dat overblijfselen van een stam vertrekken naar de vijand. Moeten toch ergens heen:)

Overblijfselen?

Zorg maar dat je deze winnend afsluit.

Succes aan beide!
 

DeletedUser52017

Guest
Zolang ik maar geen front kom te liggen, want dan is er iets goed mis:rolleyes:
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Eugh. Gideon.

Shido moet winnen!!
 
Reactiescore
510
Groot gelijk Jordi :)
 
Bovenaan