Nilva vs Shido

DeletedUser35742

Guest
Dag allemaal,

we zijn wat aan de late kant, maar bij deze verklaren wij de oorlog aan Shido. Shido ligt pal onder ons en zal moeten wijken als wij een rol van betekenis willen spelen. Van persoonlijke redenen is absoluut geen sprake, de gesprekken die we hebben met onze tegenstanders zijn juist hartstikke gezellig. Maar goed, er kan er maar 1 van de 2 voort bestaan. Aangezien er geen langdradig verhaal zit achter de beweegredenen om oorlog te verklaren houden we het lekker kort:)

Kaartje:

http://nl37.twmaps.org/1642a4131742d85816fa1bdeeab4d4b0

Stats:

Zijde 1:
Stammen: Nilva
Zijde 2:
Stammen: Shido

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 971
Kant 2: 681
Verschil: 290

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 44
Kant 2: 15
Verschil: 29

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 5,092,880
Kant 2: 3,574,945
Verschil: 1,517,935

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 332,224
Kant 2: 79,802
Verschil: 252,422

chart


Zijde 1:
Stammen: Nilva
Zijde 2:
Stammen: Shido

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 105
Kant 2: 81
Verschil: 24

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 34
Kant 2: 2
Verschil: 32

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 698,747
Kant 2: 540,555
Verschil: 158,192

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 279,444
Kant 2: 7,103
Verschil: 272,341

chart

Nilva wenst Shido veel plezier en succes!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68973

Guest
Hopelijk wordt het hier een wat leukere strijd in plaats van al dat eenrichtingsverkeer bij Mental vs Heinz :D

Succes in ieder geval aan allebei :)
 

DeletedUser40358

Guest
Dankje: dat is het zelfde als ajax vs p.s.v succes p.s.v :)
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar zijn ze in Nilva niet allemaal zo tevreden met de oorlogsverklaring...
De oorlog is nog maar begonnen en ze krijgen al schrik^^

Gracchus 29.05.14 18:11
Maar geen zin om over te komen naar nilva?

Raven ser Kay 30.05.14 18:02
Jouw leider heeft er zonet voor gezorgd dat die kans onbestaande is^^

Gracchus 30.05.14 18:22
Helaas had je graag hier gezien :/

Gracchus 30.05.14 18:24
Kunnen wij dan in ieder geval niet samenwerken in dit gebied?

Raven ser Kay 30.05.14 18:25
Wij houden niet van dreigementen... ons de keuze laten om ofwel voor Nilva te kiezen ofwel weggespeeld te worden is dan ook tactisch gezien héél idioot. Of hij moet gedacht hebben dat wij onder de indruk zijn van Nilva^^

Gracchus 30.05.14 18:58
Zullen wij dan afspreken dat wij elkaar met rust laten? Een tijdelijke NAP kan ook? en dat we de lijn tot Papillon aanhouden?
 

DeletedUser61042

Guest
Blijkbaar zijn ze in Nilva niet allemaal zo tevreden met de oorlogsverklaring...
De oorlog is nog maar begonnen en ze krijgen al schrik^^

Gracchus 29.05.14 18:11
Maar geen zin om over te komen naar nilva?

Raven ser Kay 30.05.14 18:02
Jouw leider heeft er zonet voor gezorgd dat die kans onbestaande is^^

Gracchus 30.05.14 18:22
Helaas had je graag hier gezien :/

Gracchus 30.05.14 18:24
Kunnen wij dan in ieder geval niet samenwerken in dit gebied?

Raven ser Kay 30.05.14 18:25
Wij houden niet van dreigementen... ons de keuze laten om ofwel voor Nilva te kiezen ofwel weggespeeld te worden is dan ook tactisch gezien héél idioot. Of hij moet gedacht hebben dat wij onder de indruk zijn van Nilva^^

Gracchus 30.05.14 18:58
Zullen wij dan afspreken dat wij elkaar met rust laten? Een tijdelijke NAP kan ook? en dat we de lijn tot Papillon aanhouden?

Jammer W.A.R dat je maar de helft van de PM op het forum post en er even misbruik van maakt. Niet dat ik het erg vind dat die pm hier staat. Maar dan ben ik ook niet meer vriendelijk richting jou ;) Wij krijgen zeker geen schrik van een oorlogsverklaring die wij zelf sturen anders sturen we hem namelijk niet. Plus wij hebben afgelopen dagen al genoeg dorpen winst gepakt.
 

DeletedUser35742

Guest
Ja 34-2 voor ons in een paar dagen en we hebben grote schrik van 1 speler met amper front, ik denk het ook. En als je dan graag PM's wilt kopieeren moet je ook volledig zijn:)

HoKuZpOkUz 28.05.14 13:58
Dag Raven,

heb jij tijd om vanavond een praatje te maken, hier of op Skype?

HoKuZ

Raven ser Kay 28.05.14 16:01
Hallo Hokuz

Tuurlijk.
Liefst IG, maar mag ook op Skype indien wenselijk.

Gr
RsK

HoKuZpOkUz 29.05.14 06:27
Liefst Skype dan, hoef ik niet bang te zijn voor doorgestuurde PM's;)

gideon-jacobs

Voeg die maar toe.

Raven ser Kay 29.05.14 08:35
Done...

RsK

HoKuZpOkUz 29.05.14 18:08
Ben je er?

Raven ser Kay 29.05.14 18:23
We zijn er zelden niet ;)

Al doen we vanavond niet aan skypeconsultaties.

RsK

HoKuZpOkUz 29.05.14 18:27
Haha:D Dan moet het maar via de PM he!

Binnen Nilva hebben we veel goeds over jullie gehoord en we kennen jullie W17 account. We wilden jullie graag polsen over een eventuele toetreding tot Nilva. Deze gedachte speelt al een poosje maar we wilden wachten tot na de massa op Shido. Is dit iets waar je uberhaupt voor open staat?

Raven ser Kay 29.05.14 19:54
Ik antwoord hier later op de avond op...
Momenteel even bezig met een project.

RsK

Raven ser Kay 30.05.14 09:13
Goedemorgen

Gisterenavond had ik geen tijd meer... mijn excuses.

Eén ding staat vast: wij zijn geen overlopers. Dus een toetrede tot Nilva zolang Shido bestaat, zal er nooit inzitten.

Dit is enkel bespreekbaar wanneer ofwel Shido valt ofwel de interne communicatie vierkant draait en wij eruit stappen.

RsK

HoKuZpOkUz 30.05.14 11:38
Beetje een rare opmerking. Ten eerste zal shido wel vallen, ten tweede zou jouw afwachtende houding betekenen dat we jou niet aan gaan vallen want ja, misschien word je wel een Nilvaan. Maar als je ons vervolgens nog afwijst hebben we je dan voor niks met rust gelaten, wat jou in alle rust zou laten groeien. En ten 3e, wij zijn liever geen tweede keuze.

Nu zou ik heel stoer kunnen roepen dat je maar beter bij ons kunt komen omdat deze wereld er anders binnenkort voor je opzit, maar daar komt het natuurlijk wel op neer. We waarderen je loyaliteit aan je huidige stam maar we laten jou die stam niet gebruiken als buffer om je eigen hachje te redden.

Raven ser Kay 30.05.14 12:10
Zoals ik al zei: zolang Shido overeind blijft, stappen wij er niet uit om naar een vijandelijke stam over te stappen. Dit zou een rechtstreeks verraad zijn aan de stamleden en dat doe ik hen niet aan.

Ik wacht helemaal niets af... ik hou gewoon alle opties open. Nilva mag ons gerust aanvallen zolang ik in Shido zit.

Hokuz toch... denk je werkelijk dat wij Shido nodig hebben om ons hachje te redden?^^ Ik dacht dat je onze W17 ervaringen kende... dit lijkt me incorrect als je dergelijke veronderstellingen maakt.

Wij hebben altijd al zelf beslist wanneer een wereld er voor ons opzit en dat zal altijd zo blijven.

RsK

HoKuZpOkUz 30.05.14 13:05
Dan zou je me misschien jouw definitie van overeind staan eens moeten geven!

In geval van strijd leer je je vrienden en stamgenoten kennen- en je vijanden. En volgens mij komen wij iets beter voor de dag dan jouw stam. Verraad zou zijn de overstap maken en niet netjes een voorlopige NAP aanhouden richting je huidige stam. Of ons gevoelige info geven. Een andere stam zoeken wanneer blijkt dat je huidige stam niet op het niveau van jouw eigen spel opereert is geen verraad. Het is ook niet zo dat jouw account onder aanval ligt, en dat je jezelf boven de stam plaatst en je kostte wat kost je eigen account niet wilt zien verliezen.

Terzijde. Sjeik, IHide en pidie hebben bij ons gesolliciteerd. Weliswaar voor de daadwerkelijke oorlog losbarsste, maar misschien kun je er iets mee. Pidie schijnt jou op persoonlijk niveau niet zo te mogen.

IK ken jullie W17 account niet. Ik heb W16 en W18 gespeeld maar 17 min of meer of meer overgeslagen. Enkele van m'n stamleden kennen jullie wel, vandaar dus ook deze PM. Een PM die ik je ook gestuurd zou hebben als onze stammen niet in oorlog met elkaar zouden zijn.

Je moet vooral je eigen plan trekken, ik ga niet méér moeite doen dan iemand die wij graag in de stam zouden willen zien een veer in z'n reet steken en hem op de hoogte te brengen van onze interesse. Niemand vraagt je om Shido te verraden, maar ik zou je wel nogmaals op je wat...gelimiteerde opties willen wijzen:)

HoKuZ

Raven ser Kay 30.05.14 13:56
Wij zijn ons goed bewust van onze vaardigheden en onze activiteit. Men zal héél veel moeite moeten doen om ons hier weg te krijgen, daar zijn we zeker van.

Ik weet dat Sjeik en IHide gesolliciteerd hadden. Dit is echter al een hele poos geleden. Wat Pidie betreft, wist ik nog niets van zijn solli. Ik ben dan ook benieuwd wanneer hij gesolliciteerd heeft en wat hij precies gezegd heeft?

RsK

HoKuZpOkUz 30.05.14 17:56
Onze bereidheid om moeite te doen is gelukkig heel groot!;)

Raven ser Kay 30.05.14 17:58
Bij deze heb je ook direct jouw antwoord.
Wij houden niet zo van dreigementen^^

HoKuZpOkUz 30.05.14 18:00
Haha, en wij niet zo van blaasbalgen. Succes!

Context is alles.

*Edit* de startdatum van de PM die je nu net kopieert is van een dag vóór deze officiele oorlogsverklaring. Faal harder.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61042

Guest
Misschien moeten we het dan ook maar even hebben over de mensen die allemaal gesolliciteerd hebben Nilva?
 
Reactiescore
1.367
We zien wel wie dr wint :)

ik verwacht shado het nilva nog heel moeilijk maakt, tenzij nilva afspraken heeft met cyan/heinz
 

DeletedUser

Guest
Beiden succes, hopelijk een spannendere oorlog dan Mental vs Heinz
 
Bovenaan