Nilva vs. GoH XL & Mental

DeletedUser

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Bar slecht? Je wist dat wij de oorlog zouden verklaren, en wij krijgen deezelfde dag pas een pm met de recruits, daarvor wisten wij niks. Nu dus niet janken. Als je wil praten over de recruits, stuur maar pm naar mij. Gaan we er lekker over babbelen, niet dat ons besluit word veranderd. Je moet inderdaad kunnen deffen, maar omdat we minder odd betekent niet dat we niet kunnen deffen.

@ coldwar - zeer goed onderbouwd, omdat wij meer aanvalllen zijn we retarded?
 

DeletedUser41607

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Bar slecht? Je wist dat wij de oorlog zouden verklaren, en wij krijgen deezelfde dag pas een pm met de recruits, daarvor wisten wij niks. Nu dus niet janken. Als je wil praten over de recruits, stuur maar pm naar mij. Gaan we er lekker over babbelen, niet dat ons besluit word veranderd. Je moet inderdaad kunnen deffen, maar omdat we minder odd betekent niet dat we niet kunnen deffen.

@ coldwar - zeer goed onderbouwd, omdat wij meer aanvalllen zijn we retarded?

Nee nee dat is achteraf dat hoef ik niet, jullie hebben die oorlog verklaart, en dat gaan jullie voelen ook!

Heb je de pm's gelezen van m j832 en hokus, ja diplomatiek erg sterk hoor!
Hokus verteld me zelfs daarna nog dat hij hiervoor onbevoegd is!
 

DeletedUser

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Bar slecht? Je wist dat wij de oorlog zouden verklaren, en wij krijgen deezelfde dag pas een pm met de recruits, daarvor wisten wij niks. Nu dus niet janken. Als je wil praten over de recruits, stuur maar pm naar mij. Gaan we er lekker over babbelen, niet dat ons besluit word veranderd. Je moet inderdaad kunnen deffen, maar omdat we minder odd betekent niet dat we niet kunnen deffen.

@ coldwar - zeer goed onderbouwd, omdat wij meer aanvalllen zijn we retarded?

Kidding? Nee als heel Nilva voor een oorlog is met zo'n miniem front, dan kan je daaruit wel concluderen dat jullie retarded zijn.
 

DeletedUser

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

@ cold Ja of omdat we principes hebben..

@ sydney
Geloof ik ben jij de enige die niks van diplomatiek weet, wij hebben niet geprobeerd diplomatisch te handelen. Bang voor een oorlog zijn we niet, integenstelling tot jullie.
Ik weet niet wat je loopt te zaniken over achteraf, maar hadden jullie maar wat eerder moeten komen met de recruits, vragen om onze mening etc. Zoals curam dat wel deed, en ook zeer op tijd..
 

DeletedUser

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Nilva en Principes? Lol.. nee.. serieus.. LOL... Nilva begint met kata's en meteen gaan ze huilen als ik dan 2 dorpjes van de kaart afveeg.. en dan hebben jullie principes.. laat me niet lachen.
 

DeletedUser

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

@ cold Ja of omdat we principes hebben..

@ sydney
Geloof ik ben jij de enige die niks van diplomatiek weet, wij hebben niet geprobeerd diplomatisch te handelen. Bang voor een oorlog zijn we niet, integenstelling tot jullie.
Ik weet niet wat je loopt te zaniken over achteraf, maar hadden jullie maar wat eerder moeten komen met de recruits, vragen om onze mening etc. Zoals curam dat wel deed, en ook zeer op tijd..

Nogmaals, GOH XL heeft jullie toestemming nodig om spelers te recruteren? Kijk, als het spelers zijn waar jullie oorlog tegen aan het voeren zijn kan ik het begrijpen. Immers, dan 'steel' je dorpjes. Maar dat is hier niet het geval geweest.

Hier was gewoon een miniem frontje, waar nooit oorlog tegen is gevoerd, opgeblazen tot een olifant. Om te schreeuwen dat jullie OORLOG gaan voeren. Want, die verachtelijke Astranten ook, zomaar arrogant doen. En misschien stiekem wel nog ergere dingen zeggen. Zoals het 'dood willen hebben' of 'van jullie moeten kotsen', of dat jullie in de veertigerjaren rond zouden marcheren. Yeah right, Nilva is een fijne stam, met ethisch verantwoorde principes :eek:
 

DeletedUser41607

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

@ sydney
Geloof ik ben jij de enige die niks van diplomatiek weet, wij hebben niet geprobeerd diplomatisch te handelen. Bang voor een oorlog zijn we niet, integenstelling tot jullie.
Ik weet niet wat je loopt te zaniken over achteraf, maar hadden jullie maar wat eerder moeten komen met de recruits, vragen om onze mening etc. Zoals curam dat wel deed, en ook zeer op tijd..

Nja ik kan iig wel nederands :)
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Re: Nilva vs Goh XL

Wat een gezeur van GoH over die oorlog zeg
 

DeletedUser

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Trepaulo, dat bepalen wij inderdaad niet. Maar we hebben wel gezegd dat wij de oorlog zouden verklaren. Dan moeten ze daar nu niet over zeuren.

Sydney. Begon een vriend van me laatst ook al over. Maar je kan niet inhoudelijk reageren?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Re: Nilva vs Goh XL

Oke, goed.

Zand erover, Nilva heeft het ego van 'wij hebben astra* geowned!' te pakken, dus laat ze zich groot bewijzen tegenover Gohxl door te verliezen. Good luck.
 

DeletedUser

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

haha, ook al hebben we blijkbaar geen groot front, op het forum is de oorlog blijkbaar toch al aan de gang xd

anyway :p ik vind dat nilva juist heeft gehandeld vanuit ons standpunt, anderzijds heeft GOH ook juist gehandelt vanuit hun standpunt... je kunt het draaien en keren, maar beide stammen hebben een doel voor ogen, en dit is wat het spelletje nu eenmaal boeiend kan maken... (anders was het maar flauw geweest hé ;) )



Een jacht geef je niet zomaar op als het prooi zich in een andere grot verstopt
 

DeletedUser3368

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Waarom reageert GoH XL hier opeens wel terwijl ze dat ongeveer een half jaar vertikte tijdens onze oorlog :mad:!
Ik heb in ieder geval een grote bak popcorn voor me klaargezet.

@trepaulo, die ODA ranglijst die je laat zien. Valt het mij nou ook op dat 11 van de 15 accounts behoren tot (ex-)Astra* of FUL?
Ik zie amper Nilva en Curam in die lijst staan. Het doet wel een beetje pijn dat ik als rimmer zelfs in die top 15 sta zonder ook maar een front met de tegenstander maar mijn clears wel telkens opgeofferd heb voor stambelang. Telt dat niet zo zwaar in de andere stammen?
 

DeletedUser41607

Guest
Re: Nilva vs Goh XL


Haha das best wel een stomme fout xd

@yman, jawel zat maar beetje te plagen, hoop dat je daar wel tegen kunt?

Maar zal nu inhoudelijk worden, ik persoonlijk vind die pm terug van jullie diplomaat naar mij gewoon rond uit slecht!
Maarja dat zal ik dan wel verkeerd hebben gezien, want jij beschuldigd mij van dat ik niks van diplomatie afweet ;)
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Laat ons duidelijk stellen dat GoH XL niet onze toestemming nodig heeft. Maar wij hebben andersom ook niet de toestemming van GoH nodig om hen oorlog te verklaren. Ze wisten wat er zou gebeuren als ze Astra* gingen recruteren en hebben blijkbaar besloten dat de positieve punten opwegen tegen de negatieve punten. Dat is prima, maar het gevolg is dus oorlog met ons. Verder Sydsney, zoals ik je via IG én hier al eerder heb verteld, heeft het HoKuZ account geen diplomatieke rechten. Ik floot mijn co zelfs terug toen hij uitleg kwam vragen bij jou, dus om nu heel schijnheilig te doen alsof je het niet snapt is nergens voor nodig. Wat mijn co en ik tegen jou zeiden is van geen enkel belang.
 

DeletedUser

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Omdat hij niet diplomatisch was bedoeld. Kijk wij hoefden niks meer te regelen. Jij komt met 6 recruits en krijgen we dezelfde dag als de recruiting een magere pm die niet is onderbouwd.
 

DeletedUser63079

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Nilva en Principes? Lol.. nee.. serieus.. LOL... Nilva begint met kata's en meteen gaan ze huilen als ik dan 2 dorpjes van de kaart afveeg.. en dan hebben jullie principes.. laat me niet lachen.

Heb je hem weer over zijn kata gezeik :eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Curam joinen ga je gang, Goh joinen what what what OORLOG! ?! :mad:
 

DeletedUser41607

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

@hokuz die pm die ik er op gezet had kwam van jou...

@yman dus dan reageer je maar zo?

Mja hier komen we het toch nooit uit, we vechten het in game wel uit.
 
Bovenaan