Nilva vs. GoH XL & Mental

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Re: Nilva vs Goh XL

Wie zit er trouwens op Lya?
Staat weer PA op :p
 

DeletedUser41607

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Meest gehate, maar mét een fanclub. Heel logisch. Maar wat heb ik hier nou mee te maken? Ik ben geen leiding, en de oorlogsverklaring komt niet van mij.

Nou en die pm's dan? Denk dat je hier wel degelijk iets mee te maken hebt?
 

DeletedUser55242

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Om even een extreem standpunt aan te dragen. Allah wordt ook ontzettend gehaat (ja die god), door oa Wilders, Anders Breivik. Maar je kan niet ontkennen dat hij geen fanclub heeft.

Dat zijn appelen met peren vergelijken hoor ...
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Nou en die pm's dan? Denk dat je hier wel degelijk iets mee te maken hebt?

Welke PM's? Ik heb je gezegd dat m'n co zich met dingen bemoeide waar ie zich niet mee moet bemoeien, en dat we geen diplomatieke rechten hebben. Dus meer dan welk ander Nilva/Goh XL lid heb ik er niet mee te maken.
 

DeletedUser41607

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Welke PM's? Ik heb je gezegd dat m'n co zich met dingen bemoeide waar ie zich niet mee moet bemoeien, en dat we geen diplomatieke rechten hebben. Dus meer dan welk ander Nilva/Goh XL lid heb ik er niet mee te maken.

Ooh dus een normaal lid mag dingen zoals:
HoKuZpOkUz op 18.05. om 18:37 uur
Er valt ook niks goed voor die recruits van jullie te zeggen, en oorlog zal er komen. Dus inhoudelijk geef ik hem gelijk, echter is het niet onze taak om diplomatie te bedrijven.

Nou dat mag in Gohxl dus ABSOLUUT NIET.

Wat ook anders is in nilva dan in Gohxl is dat wij wel vragen aan de andere stellen over bijvoorbeeld recruitingen voor dat we een oorlog verklaren.
Niet dat je netjes met de diplomaat contact zoekt zodat jullie het van te voren weten (niet dat dit was want jullie diplomaat keek pas bijna 24 uur later zijn mail) en dat je dan zo'n reactie krijgt:

sydsney1 op 18.05. om 10:38 uur
Beste,

Omdat dit een grote recruiting is willen wij jullie graag persoonlijk contacteren dat wij [player]palikir[/player], [player]overhung[/player], [player]0wnz u p3k3r[/player], [player]krovikan[/player], [player]aragorn[/player] en [player]zonnnn[/player] vanmiddag zullen recruiteren. Toen de 6 astranten bij ons solliciteerde hebben we na lang beraad besloten dat we zo'n kans niet konden laten liggen, ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben.

Mvg,

Justin.

m j832 op 19.05. om 09:05 uur
Je weet maar al te goed wat dit betekent ;)

m j832 op 19.05. om 09:07 uur
Jullie hebben nu ipv een stam,3 stammen tegen jullie opgezet. Slimme zet. Verder wens ik jullie een fijne oorlog, spijtig genoeg heb ik geen front.

Nou sorry nilva, maar ik vind diplomatisch ver onder de maat!
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Re: Nilva vs Goh XL

Het lijkt er wel op alsof GoH bang is voor nog een oorlog?
Wees blij, doe mee:
Tis niet voor niets
TRIBALWARS
 

DeletedUser41607

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Het lijkt er wel op alsof GoH bang is voor nog een oorlog?
Wees blij, doe mee:
Tis niet voor niets
TRIBALWARS

Od ranglijst:

Rang Stamnaam Verslagen
1 Volamus altior quam Astra 1.148,57 Mio.
2 ~GOH XL~ 719,50 Mio.
3 Nil volentibus arduum 656,78 Mio.
 

DeletedUser22635

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Od ranglijst:

Rang Stamnaam Verslagen
1 Volamus altior quam Astra 1.148,57 Mio.
2 ~GOH XL~ 719,50 Mio.
3 Nil volentibus arduum 656,78 Mio.

Oda ranglijst:
Rang Stamnaam Verslagen
1 Volamus altior quam Astra 507,03 Mio.
2 Nil volentibus arduum 358,15 Mio.
3 ~GOH XL~ 287,63 Mio.


:p
 

DeletedUser41607

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Oda ranglijst:
Rang Stamnaam Verslagen
1 Volamus altior quam Astra 507,03 Mio.
2 Nil volentibus arduum 358,15 Mio.
3 ~GOH XL~ 287,63 Mio.


:p

odd
Rang Stamnaam Verslagen
1 Volamus altior quam Astra 641,54 Mio.
2 ~GOH XL~ 431,86 Mio.
3 Nil volentibus arduum 298,63 Mio.


:D
 

DeletedUser

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Ben ik de enige die het opvalt dat m j832 voor 3 stammen spreekt?...

Ik vraag me alleen af welke andere 2 stammen hij spreekt. Ful? nee dat kan niet.. die hebben een compleet andere reden voor de oorlog met GOH XL.. Curam? geen idee.. maar volgens mij waren zij geen hond van Nilva welke moet doen wat Nilva wilt.
 

DeletedUser

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Ben ik de enige die het opvalt dat m j832 voor 3 stammen spreekt?...

Ik vraag me alleen af welke andere 2 stammen hij spreekt. Ful? nee dat kan niet.. die hebben een compleet andere reden voor de oorlog met GOH XL.. Curam? geen idee.. maar volgens mij waren zij geen hond van Nilva welke moet doen wat Nilva wilt.

Ach die gozer is zo diplomatiek correct als een stoeptegel..
Voor andere stammen praten net alsof het hondjes van nilva zijn...

En het dreigen das nog even sadder..
Ja neem ze niet aan of anders .... (boehoe):eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Sydney, vergelijk anders even de resultaten van de oorlogen. Wij spelen onze vijand sneller uit en daardoor hebbenwe minder tegenstand,( astra). Heel nilva was voor de oorlog verklaren, dee leiding was niet de eerste die ermee kwam op het forum. Onze oda is hoger dan onze odd, wij zijn dus de partij die het iniatief neemt. Ook neem je met deffen geen dorpen over.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Sydney, vergelijk anders even de resultaten van de oorlogen. Wij spelen onze vijand sneller uit en daardoor hebbenwe minder tegenstand,( astra). Heel nilva was voor de oorlog verklaren, dee leiding was niet de eerste die ermee kwam op het forum. Onze oda is hoger dan onze odd, wij zijn dus de partij die het iniatief neemt. Ook neem je met deffen geen dorpen over.

Conclusie: heel Nilva is retarded.
 

DeletedUser

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Oda ranglijst:
Rang Stamnaam Verslagen
1 Volamus altior quam Astra 507,03 Mio.
2 Nil volentibus arduum 358,15 Mio.
3 ~GOH XL~ 287,63 Mio.


:p

ODA ranglijst voor spelers:

1 Palikir [GoH XL] 54,53 Mio.
2 Gig Graham II [FUL] 51,98 Mio.
3 darkruler09 [GoH XL] 49,28 Mio.
4 Muchas Maracas. [FUL] 44,09 Mio.
5 0WNZ u P3K3R [GoH XL] 41,62 Mio.
6 De Leen [Astra*] 39,39 Mio.
7 adios [FUL] 35,64 Mio.
8 Hedzer [Astra*] 34,97 Mio.
9 Genadeloods [GoH XL] 33,76 Mio.
10 Aragorn [GoH XL] 32,70 Mio.
11 OverHung [GoH XL] 32,04 Mio.
12 sydsney1 [GoH XL] 31,48 Mio.
13 Yero FosGate [FUL] 31,37 Mio.
14 hendrik8 [FUL] 30,97 Mio.
15 lildeadboy [Nilva] 30,78 Mio.

*oeps*, toch iets meer ODA puntjes bij GOH XL leden, dan bij Nilva :x
 

DeletedUser41607

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Sydney, vergelijk anders even de resultaten van de oorlogen. Wij spelen onze vijand sneller uit en daardoor hebbenwe minder tegenstand,( astra). Heel nilva was voor de oorlog verklaren, dee leiding was niet de eerste die ermee kwam op het forum. Onze oda is hoger dan onze odd, wij zijn dus de partij die het iniatief neemt. Ook neem je met deffen geen dorpen over.

Toch is deffen 1 van de belangrijkste dingen van het spel!
Dat heel nilva voor de oorlogs verklaring is fijn voor je, maar wat bereik ik er mee?
Ik verwacht toch wel minimaal van 1 BEVOEGD persoon waarom we de recruiting van de 6 astranten door hebben gezet.
Als zelfs dit niet gebeurd, vind ik dat nilva bar slecht in diplomatiek is.
 
Bovenaan