DeletedUser
Guest
Re: Nilva vs Goh XL
Ja, ik had, helaas, totaal geen kans om in Curam te komen. En wist ook totaal niet wat de plannen van Curam waren, mochten een paar Astra* leden joinen.
/sarcasme.
Hokuzpokuz is, naar mijn weten, toch wel de meest gehate speler van w16
Het scheelt dat hij een fanclub in Nilva heeft, die met een bord voor hun kop, en een handje van hokuz kunnen vast houden als het eng wordt, dat Nilva uberhaupt een stam is met iets van invloed. Maar daar zit ook gelijk de zwakte van Nilva, namelijk: Hokuz. Eigenlijk wil liever geen enkele stam met hen samenwerken. Maar uit tactische overwegingen toch maar wel.
Astra leden joinen hun vijand en Nilva heeft een frontje. Zie niet in waarom ze daarom geen oorlog mogen verklaren?
Betreft het Curam dat Nilva wou aanvallen. Je hebt jezelf duidelijk dingen laten wijsmaken die er nooit zijn gekomen noch zullen komen. Maarja, als non-Curaam neem ik het je niet kwalijk dat je zulke dingen niet weet.
Ja, ik had, helaas, totaal geen kans om in Curam te komen. En wist ook totaal niet wat de plannen van Curam waren, mochten een paar Astra* leden joinen.
/sarcasme.
Hokuzpokuz is, naar mijn weten, toch wel de meest gehate speler van w16
Het scheelt dat hij een fanclub in Nilva heeft, die met een bord voor hun kop, en een handje van hokuz kunnen vast houden als het eng wordt, dat Nilva uberhaupt een stam is met iets van invloed. Maar daar zit ook gelijk de zwakte van Nilva, namelijk: Hokuz. Eigenlijk wil liever geen enkele stam met hen samenwerken. Maar uit tactische overwegingen toch maar wel.