Nilva vs. GoH XL & Mental

DeletedUser

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Astra leden joinen hun vijand en Nilva heeft een frontje. Zie niet in waarom ze daarom geen oorlog mogen verklaren?

Betreft het Curam dat Nilva wou aanvallen. Je hebt jezelf duidelijk dingen laten wijsmaken die er nooit zijn gekomen noch zullen komen. Maarja, als non-Curaam neem ik het je niet kwalijk dat je zulke dingen niet weet.

Ja, ik had, helaas, totaal geen kans om in Curam te komen. En wist ook totaal niet wat de plannen van Curam waren, mochten een paar Astra* leden joinen.

/sarcasme.

Hokuzpokuz is, naar mijn weten, toch wel de meest gehate speler van w16 ;)
Het scheelt dat hij een fanclub in Nilva heeft, die met een bord voor hun kop, en een handje van hokuz kunnen vast houden als het eng wordt, dat Nilva uberhaupt een stam is met iets van invloed. Maar daar zit ook gelijk de zwakte van Nilva, namelijk: Hokuz. Eigenlijk wil liever geen enkele stam met hen samenwerken. Maar uit tactische overwegingen toch maar wel.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Re: Nilva vs Goh XL

Je hebt net een spijker door dat bord op hun koppen geslagen!:D
 

DeletedUser60695

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Waar moet ik voor vluchten? Ik lig met onbewoond eilandje in t noorden xd
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Re: Nilva vs Goh XL

Oké, helaas ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Trepaulo, je lult aan. 1 stuk. Ten eerste: hokuz heeft helemaal niks mee te maken dat we oorlog hebben verklaard. hEEL nilva wou dit, en hokuz is hier niet mee gekomen.
Het klinkt alsof goh bang is voor deze oorlog, snap ik ook wel. Wij bepalen inderdaad dat die oorlog komt, goed gezien. Oorlog hoeft nietvan beide kanten te komen. Als je denkt dat nilva zijn eigen graf graaft moet je wel aardig dom zijn. Nilva heeft momenteel geen 1 oorlog. Goh is ook nog half inactief en ik zie deze recruits puur om hun problemen op te lossen.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Re: Nilva vs Goh XL

Trepaulo, je lult aan. 1 stuk. Ten eerste: hokuz heeft helemaal niks mee te maken dat we oorlog hebben verklaard. hEEL nilva wou dit, en hokuz is hier niet mee gekomen.
Het klinkt alsof goh bang is voor deze oorlog, snap ik ook wel. Wij bepalen inderdaad dat die oorlog komt, goed gezien. Oorlog hoeft nietvan beide kanten te komen. Als je denkt dat nilva zijn eigen graf graaft moet je wel aardig dom zijn. Nilva heeft momenteel geen 1 oorlog. Goh is ook nog half inactief en ik zie deze recruits puur om hun problemen op te lossen.

Goh is een sterker team als Nilva, zie hoe ze tomman,genadeloods&hanras verdedigen. Dat is teamwork, dat zag ik nooit in Nilva.
Lya of het account?
Abdelya is kapot. Niets meer aan te doen
Bijna geen troepen meer

Het account, je weet wat er is gebeurd met Lya zelf.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Re: Nilva vs Goh XL

Gevlucht
 

DeletedUser

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Dn weten wij niet wat er met lya is gebeurd. Goh sterker team? Waarom hadden ze dan nieuwe leden nodig?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Re: Nilva vs Goh XL

Dn weten wij niet wat er met lya is gebeurd. Goh sterker team? Waarom hadden ze dan nieuwe leden nodig?

Weet niet, waarom heeft Nilva co's nodig? Teambuilding heeft niks te maken met leden dombo.
Jij niet, Patrick weet dat wel.
 

DeletedUser

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Ohw geloof me Lya is echt niet gevlucht en heeft ook niet gefaald.
 

DeletedUser

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Ja, ik had, helaas, totaal geen kans om in Curam te komen. En wist ook totaal niet wat de plannen van Curam waren, mochten een paar Astra* leden joinen.

Dat zeg ik niet, leer lezen.
En dat je de plannen niet weet, dat bleek maar weer eens.
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Ja, ik had, helaas, totaal geen kans om in Curam te komen. En wist ook totaal niet wat de plannen van Curam waren, mochten een paar Astra* leden joinen.

/sarcasme.

Hokuzpokuz is, naar mijn weten, toch wel de meest gehate speler van w16 ;)
Het scheelt dat hij een fanclub in Nilva heeft, die met een bord voor hun kop, en een handje van hokuz kunnen vast houden als het eng wordt, dat Nilva uberhaupt een stam is met iets van invloed. Maar daar zit ook gelijk de zwakte van Nilva, namelijk: Hokuz. Eigenlijk wil liever geen enkele stam met hen samenwerken. Maar uit tactische overwegingen toch maar wel.

Meest gehate, maar mét een fanclub. Heel logisch. Maar wat heb ik hier nou mee te maken? Ik ben geen leiding, en de oorlogsverklaring komt niet van mij.
 

DeletedUser

Guest
Re: Nilva vs Goh XL

Meest gehate, maar mét een fanclub. Heel logisch. Maar wat heb ik hier nou mee te maken? Ik ben geen leiding, en de oorlogsverklaring komt niet van mij.

Om even een extreem standpunt aan te dragen. Allah wordt ook ontzettend gehaat (ja die god), door oa Wilders, Anders Breivik. Maar je kan niet ontkennen dat hij geen fanclub heeft.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Re: Nilva vs Goh XL

Breivik niet, Wilders wel
 
Bovenaan