Ik heb lang ontzag en respect gehad voor BREN: hetgeen ze bereikt hebben en het solide van de stam. Maar hetgeen ze de laatste weken gepresteerd hebben doet ze ver in mijn achting dalen.
BREN zag er een sterke stam uit, maar ze halen liever vijanden binnen dan dat ze er de strijd mee aangaan.
En wat de laatste dagen gebleken is, is dat ze 'eerlijke' leden binnen gehaald hebben die maar 1 account hebben maar waarvan er toch enkele spelers de helft van hun dorpen moeten afstaan hebben wegens 'eerlijke' praktijken.
Zijn ze zeker dat ze de juiste beslissing hebben genomen door hun BG's op te zeggen?
Was het verstandig om de OT-leden in hun rangen op te nemen?
Is er nu geen verdeeldheid in deze (tot voor kort) solide stam?
De komst van die leden heeft in het verleden al stammen doen wankelen en doen vallen. Is BREN stabiel genoeg om dit te doorstaan? BL² heeft even gewankeld daardoor, maar heeft zich kunnen herstellen (de groep was sterker dan gedacht).
BREN was een solide/solidaire/sterke stam, maar door de komst van sommige leden is er verdeeldheid. Eens die samenhorigheid weg is, is het een kwestie van tijd dat ieder lid zijn weg zal gaan en BREN zal ophouden te bestaan. Ik hoop voor hen dat ze bestand zijn tegen het spel dat OT speelt (zowel OFF/DEF als psychisch). Indien er geen sterkhouders in de stam zitten zal het moeilijk worden de groep in dezelfde richting te houden.
Door hen aan te trekken zijn ze nu wel nummer 1, maar hoelang nog? Zijn die punten en plaats dan zoveel waard? Zijn ze zoveel waard dat je er het voortbestaan van je stam voor op het spel zet?
Zou BREN niet beter de kant kiezen van eerlijke spelers? De kant van sterke solide stammen? Stammen die met minder punten toch bijna 3 keer meer dorpen innemen van hen dan zij van ONKRUID en BL² nemen?
Maar toch proficiat met jullie eerste plaats
Side 1:
Tribes: =OT= ~Sen~ ~BREN~
Players:
Side 2:
Tribes: *** *BL²*
Players:
Timeframe: Laatste maand
Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 77
Kant 2: 197
Verschil: 120