Nieuw =OT= gaat ~EW~ opeten

DeletedUser24402

Guest
Ik vind het wel grappig....
een aantal stammen die zo goed samenwerken en niet een deftige speler weten weg te werken...
Dan lees ik ook nog dingen over mij wat helemaal grappig is...
Dat zijn van die dingen wat mij in dit spel houden omdat ik er enorm mee kan lachen^^

Je bedoelt slecht getimde treintjes afkomstig van EW? (hint hint Woholland :D)
 

DeletedUser

Guest
En maar lachen, maar welke 'top'stam bestaat er ondertussen niet meer?

Maarja, je laten opslokken door Bren zal ongetwijfeld deel uitgemaakt hebben van een groot taktisch plan bij jullie :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24402

Guest
En maar lachen, maar welke 'top'stam bestaat er ondertussen niet meer?

Maarja, je laten opslokken door Bren zal ongetwijfeld deel uitgemaakt hebben van een groot taktisch plan bij jullie :rolleyes:

Was niet echt serieus ;). Zo heeft woholland ook geleerd dat zelfs 1seconde tussen zijn trein te veel is :D.

Heb je het over mij en johan of over OT en Bren?
 

DeletedUser

Guest
OT - Bren

Eerst elkaar aanvallen, en dan (quasi) allemaal bij die stam gaan, terwijl iedereen goed weet dat jullie (OT) 2 maanden terug Bren nog zouden zitten uitlachen hebben als een bende noobs die er niks van kunnen en weet ik wat nog meer. Leg mij daar eens de logica van uit.
Snap niet dat zo'n stam daar ook op ingaat, maar bon, dat is Bren hun zaak. Kunnen maar blij zijn met nr 1 positie zeker...

Nuja, ik heb het al genoeg gezien. Met loopt altijd over naar de grootste. Nog maar zelden een gezien die de moed had om van de grote stam naar de kleine stam te gaan.
 

DeletedUser

Guest
als je kritisch bent word je van je account gegooid:eek:
dus ik snap ze wel ^^
 

DeletedUser24402

Guest
OT - Bren

Eerst elkaar aanvallen, en dan (quasi) allemaal bij die stam gaan, terwijl iedereen goed weet dat jullie (OT) 2 maanden terug Bren nog zouden zitten uitlachen hebben als een bende noobs die er niks van kunnen en weet ik wat nog meer. Leg mij daar eens de logica van uit.
Snap niet dat zo'n stam daar ook op ingaat, maar bon, dat is Bren hun zaak. Kunnen maar blij zijn met nr 1 positie zeker...

Nuja, ik heb het al genoeg gezien. Met loopt altijd over naar de grootste. Nog maar zelden een gezien die de moed had om van de grote stam naar de kleine stam te gaan.

Ellewietje.. Maar die werd met hangende pootjes weer terug aangenomen ;).
 

DeletedUser

Guest
Lol, toevallig weet ik waarom dat was (maar nu halen we wel koeien van minstens 2 maand oud boven water). Doordat OT ineens was overgelopen naar BL2 mochten we hen opeens niet meer aanvallen.

Ellewietje wou dat wel blijven doen en ging daarom even weg. Moedige speler dus inderdaad

Maar zoals de zaken nu gelopen zijn met OT was ook allesbehalve wat jij in gedachten had op het moment dat je overstapte. Al zal je dat natuurlijk niet in het openbaar willen toegeven. Maar goed, men heeft meestal de neiging te denken dat het gras aan de overkant groener is...
 

DeletedUser24402

Guest
Lol, toevallig weet ik waarom dat was (maar nu halen we wel koeien van minstens 2 maand oud boven water). Doordat OT ineens was overgelopen naar BL2 mochten we hen opeens niet meer aanvallen.

Ellewietje wou dat wel blijven doen en ging daarom even weg. Moedige speler dus inderdaad

Maar zoals de zaken nu gelopen zijn met OT was ook allesbehalve wat jij in gedachten had op het moment dat je overstapte. Al zal je dat natuurlijk niet in het openbaar willen toegeven. Maar goed, men heeft meestal de neiging te denken dat het gras aan de overkant groener is...

Natuurlijk had ik gedacht dat ze anders zouden lopen (iets dat iedereen gedacht zou hebben). Maar dat doet er niet toe.. Ik vind de actuele versie van het verhaal veel interessanter dan de verwachte versie.

(Of wil je dat ik zeg dat ik spijt heb?)
 

DeletedUser

Guest
vind het grappig dat elke keer dezelfde fout word gemaakt:p
instabiele stam.. ja ik heb de oplossing nieuwe naam, probleem opgelost
zo werkt het niet mensen:D
 

DeletedUser

Guest
Helemaal mee akkoord.

Snap dan ook niet dat Bren nu nòg eens dezelfde fout maakt die zovelen in het verleden hebben gemaakt.

Haal er dan tenminste de spelers uit waar je iets mee aankan, en laat die ruziestokers stikken, ipv ze mee op te nemen in je eigen stam waar ze dan de boel kunnen gaan verzieken.
 

DeletedUser

Guest
agjah
ik ga w6 laten voor wat het is
ik ben van mn account afgegooid omdat ik mn visie zei
ik heb goede gesprekken gehad met mensen die mn visie ook zagen
zowel van OT als EW,
in mn ogen ligt er zeker potentieel in het gebied al moet je dan terug gaan naar de basis 10-20 mensen met cluster en bouwen aan die eenheid
helaas zal dat niet gebeuren aangezien punten toch wel erg belangrijk blijkt te zijn hier
 

DeletedUser

Guest
Vind ot wel zwak. Eerst waren ze zelfs ook nog tegen bren en zochten ze bij ons nog steun tegen bren en nou laten ze zich weer opnemen door bren. Het is maar goed dat barendenvan en boulivartknights(angel) gestopt zijn anders waren jullie watjes nooit zover gegaan
 

DeletedUser11706

Guest
Helemaal mee akkoord.

Snap dan ook niet dat Bren nu nòg eens dezelfde fout maakt die zovelen in het verleden hebben gemaakt.

Haal er dan tenminste de spelers uit waar je iets mee aankan, en laat die ruziestokers stikken, ipv ze mee op te nemen in je eigen stam waar ze dan de boel kunnen gaan verzieken.

even enkele puntjes aanhalen.

1. we nemen deze leden niet in BREN op omdat we 1ste zouden staan, dat zou nogal puntengeilen zijn... :rolleyes:

2. zelf vind ik ook het ledenaantal te hoog, maar dit zal zoiezo nog zakken.

3. zodra er ruziestokers zich in de stam bevinden, dan gooi ik ze er persoonlijk uit...
 

DeletedUser

Guest
Als ik het zowat allemaal kunnen zien heb zijn die (4) man (met 20 accouts) van OT gewoon gevlucht naar BREN.

Eens ze genoeg kunnen internen hebben gaan ze binnen 2 maand nog eens proberen, met het opstarten van =NOT= (Nogmaals Opnieuw Terreur)
 

DeletedUser

Guest
even enkele puntjes aanhalen.

1. we nemen deze leden niet in BREN op omdat we 1ste zouden staan, dat zou nogal puntengeilen zijn... :rolleyes:

2. zelf vind ik ook het ledenaantal te hoog, maar dit zal zoiezo nog zakken.

3. zodra er ruziestokers zich in de stam bevinden, dan gooi ik ze er persoonlijk uit...


Ik heb geen kritiek op je ledenaantal, is nog best ok. En op zich ook niet per se op jullie punten. Maar wel dat je een stam opneemt terwijl bepaalde van hun leden jullie hier enkele weken geleden nog zaten uit te lachen, en waar jullie een soort van oorlog mee hadden. Moesten jullie bondgenoten geweest zijn, geen vuiltje aan de lucht. Maar wat nu gebeurd is snapt toch niemand?

Is geloofwaardigheid dan van geen enkel belang meer?
Vooral dat de HELE stam wordt overgenomen is gewoonweg onbegrijpelijk en doet vermoeden dat puntjes toch wel ergens een rol hebben gespeeld.
 

DeletedUser

Guest
Als ik het zowat allemaal kunnen zien heb zijn die (4) man (met 20 accouts) van OT gewoon gevlucht naar BREN.

Eens ze genoeg kunnen internen hebben gaan ze binnen 2 maand nog eens proberen, met het opstarten van =NOT= (Nogmaals Opnieuw Terreur)

Daar zit je enigszins fout, we zijn toch zeker met 5.

De mensen met het kortste lontje (lkkrhoor uitgezonderd ;), dezelfde mensen die je hier vaak op het forum tegenkwam, zijn zoals bekend gestopt.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb geen kritiek op je ledenaantal, is nog best ok. En op zich ook niet per se op jullie punten. Maar wel dat je een stam opneemt terwijl bepaalde van hun leden jullie hier enkele weken geleden nog zaten uit te lachen, en waar jullie een soort van oorlog mee hadden. Moesten jullie bondgenoten geweest zijn, geen vuiltje aan de lucht. Maar wat nu gebeurd is snapt toch niemand?

Is geloofwaardigheid dan van geen enkel belang meer?
Vooral dat de HELE stam wordt overgenomen is gewoonweg onbegrijpelijk en doet vermoeden dat puntjes toch wel ergens een rol hebben gespeeld.

niet de HELE stam, azaad, boule en barre zijn niet mee, en dit waren toch wel de personen waar de vorige OT's steeds door vielen (niet dat ik iets tegen ze heb, kon altijd goed met ze overweg)
 

DeletedUser19123

Guest
ik een kort lontje?:O nee joh is al een heel stuk minder geworden ik kan me nog een hele andere tijd voor me halen:p
 

DeletedUser

Guest
Als ik het zowat allemaal kunnen zien heb zijn die (4) man (met 20 accouts) van OT gewoon gevlucht naar BREN.

Eens ze genoeg kunnen internen hebben gaan ze binnen 2 maand nog eens proberen, met het opstarten van =NOT= (Nogmaals Opnieuw Terreur)

hoeveel accounts denken ze dat ik heb?? volgens mij een stuk of 8 is het niet??
 
Bovenaan