Nieuw =OT= gaat ~EW~ opeten

DeletedUser

Guest
Of het jullie sterker maakt, dat moet nog bewezen worden..

dat klopt, maar dat kan niet in 1 dag he, zoiets merk je op termijn pas,

maar verder heb ik volgens mij genoeg uitgelegd, jullie komen er wel achter of dit goed uitpakt of niet. ik zwijg nu ook wat meer
 

DeletedUser

Guest
wat snap je er dan niet aan ?

toen BP¨fusioneerde met CM verstond iedereen 't & als wij 'n aantal leden van OT in huis halen, dan snapt niemand 't ? :confused:

dat snap ik nou niet... :eek:



<3 lkkrhoor4 (a)

weet je nog hoe je huilde, dat er een paar van jullie naar ot gingen!:eek:

wat een wereld dit zeg:confused:
 

DeletedUser

Guest
weet je nog hoe je huilde, dat er een paar van jullie naar ot gingen!:eek:

wat een wereld dit zeg:confused:

jij bent zo iemand die nooit op het forum te zien is tot er iets gebeurd waar je denkt iets over te weten en dan kom hier proberen om wat ruzie te stoken

toen die leden in kwestie terug naar ot gingen was dat voor ons een klap tegen ons vertrouwen, die personen zien hun fout nu in en wij zijn van mening dat mensen een 2de kans verdienen
al de 'oud-ot' (vind het zo dom om ex-ot ofzo te zeggen, zie ze eerlijk gezegd liever als BREN nu :)) leden weten dat als ze deze kans verknallen dat het de allerlaatste kans was die ze kregen

ik denk dat wij, net als iedereen die in zulke situatie komt, het voordeel van de twijfel moeten krijgen
de tijd zal het ons leren of het deze keer lukt of dat het zoals onze eerste poging mislukt, wij hopen op het eerste en ik denk vele anderen hopen wellicht op het 2de

de topic titel mag volgens mij nu veranderd worden naar 'Nieuw ~BREN~ gaat ~EW~ opeten' :D
 

DeletedUser

Guest
haha, gaan we die toer weer op?
waar zie je mij praatjes verkopen, ik zou dit ook zeggen als we niet nr. 1 waren geworden met deze nieuwe leden

echt weer typisch, je kan op het AF geen woord zeggen of er komt wel iemand die je woorden uit hun context trekt of er 1 of andere vreemde theorie op bouwt

ik zal er verder dan ook geen woorden aan vuil maken :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
de topic titel mag volgens mij nu veranderd worden naar 'Nieuw ~BREN~ gaat ~EW~ opeten' :D

Maak daar maar "~BREN~ versus ~EW~" van, zoals alle volwassen stammen dergelijke topics op het AF benoemen. Of is het hier echt een kleutertuin?
 

DeletedUser

Guest
Maak daar maar "~BREN~ versus ~EW~" van, zoals alle volwassen stammen dergelijke topics op het AF benoemen. Of is het hier echt een kleutertuin?

waarom zie jij dit als 'kinderachtig'?
ik copy/paste simpelweg de titel en vervang =OT= door ~BREN~, zegt meer over jou dan over mij dat je zoiets als kleutergedrag ziet
maar heb al gemerkt dat dat het enige is dat je kan hier op het AF, tegen zowat iedereen zeggen dat ze 'volwassener' moeten reageren...
 

DeletedUser

Guest
waarom zie jij dit als 'kinderachtig'?
ik copy/paste simpelweg de titel en vervang =OT= door ~BREN~, zegt meer over jou dan over mij dat je zoiets als kleutergedrag ziet
maar heb al gemerkt dat dat het enige is dat je kan hier op het AF, tegen zowat iedereen zeggen dat ze 'volwassener' moeten reageren...

ik weet er verder ook weinig van, maar weet wel dat brenn het niet gaat redden tegen EW + BP|Cm

kom op kaasie:D
 

DeletedUser

Guest
Het was niet tegen u persoonlijk gericht, doch enkel een vaststelling in het algemeen: alle, werkelijk alle stammen slagen erin oorlogstopics een normale titel te geven op het AF. Enkel =OT= kon dit niet, ik hoop dat BREN daar nu niet ook in gaat vervallen.

En dat er in zo'n topic zelf al eens gejend wordt, daar heb ik geen enkel probleem mee.
 

DeletedUser

Guest
Het was niet tegen u persoonlijk gericht, doch enkel een vaststelling in het algemeen: alle, werkelijk alle stammen slagen erin oorlogstopics een normale titel te geven op het AF. Enkel =OT= kon dit niet, ik hoop dat BREN daar nu niet ook in gaat vervallen.

En dat er in zo'n topic zelf al eens gejend wordt, daar heb ik geen enkel probleem mee.

dat is de grootste zever die ik ooit gehoord heb...
 

DeletedUser

Guest
Heel dit topic valt onder de noemer grote zever.
En mag wat mij betreft gesloten worden. =OT= is een afgesloten hoofdstuk, veel zal er dus niet meer gegeten worden.
 

DeletedUser19123

Guest
Maak daar maar "~BREN~ versus ~EW~" van, zoals alle volwassen stammen dergelijke topics op het AF benoemen. Of is het hier echt een kleutertuin?

Heel w6 is een kleutertuin met name door die goede volwassen mods die daar zitten... Ik ga er niet teveel over zeggen anders krijg ik weer van die kindjes een ban:O We eten gewoon door of het nu =OT= of ~BREN~ is......
 

DeletedUser

Guest
Ik heb lang ontzag en respect gehad voor BREN: hetgeen ze bereikt hebben en het solide van de stam. Maar hetgeen ze de laatste weken gepresteerd hebben doet ze ver in mijn achting dalen.
BREN zag er een sterke stam uit, maar ze halen liever vijanden binnen dan dat ze er de strijd mee aangaan.
En wat de laatste dagen gebleken is, is dat ze 'eerlijke' leden binnen gehaald hebben die maar 1 account hebben maar waarvan er toch enkele spelers de helft van hun dorpen moeten afstaan hebben wegens 'eerlijke' praktijken.

Zijn ze zeker dat ze de juiste beslissing hebben genomen door hun BG's op te zeggen?
Was het verstandig om de OT-leden in hun rangen op te nemen?
Is er nu geen verdeeldheid in deze (tot voor kort) solide stam?
De komst van die leden heeft in het verleden al stammen doen wankelen en doen vallen. Is BREN stabiel genoeg om dit te doorstaan? BL² heeft even gewankeld daardoor, maar heeft zich kunnen herstellen (de groep was sterker dan gedacht).
BREN was een solide/solidaire/sterke stam, maar door de komst van sommige leden is er verdeeldheid. Eens die samenhorigheid weg is, is het een kwestie van tijd dat ieder lid zijn weg zal gaan en BREN zal ophouden te bestaan. Ik hoop voor hen dat ze bestand zijn tegen het spel dat OT speelt (zowel OFF/DEF als psychisch). Indien er geen sterkhouders in de stam zitten zal het moeilijk worden de groep in dezelfde richting te houden.
Door hen aan te trekken zijn ze nu wel nummer 1, maar hoelang nog? Zijn die punten en plaats dan zoveel waard? Zijn ze zoveel waard dat je er het voortbestaan van je stam voor op het spel zet?
Zou BREN niet beter de kant kiezen van eerlijke spelers? De kant van sterke solide stammen? Stammen die met minder punten toch bijna 3 keer meer dorpen innemen van hen dan zij van ONKRUID en BL² nemen?
Maar toch proficiat met jullie eerste plaats :D


Side 1:
Tribes: =OT= ~Sen~ ~BREN~
Players:

Side 2:
Tribes: *** *BL²*
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 77
Kant 2: 197
Verschil: 120

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 743,497
Kant 2: 1,874,726
Verschil: 1,131,229

image.php
 

DeletedUser19123

Guest
Ik heb lang ontzag en respect gehad voor BREN: hetgeen ze bereikt hebben en het solide van de stam. Maar hetgeen ze de laatste weken gepresteerd hebben doet ze ver in mijn achting dalen.
BREN zag er een sterke stam uit, maar ze halen liever vijanden binnen dan dat ze er de strijd mee aangaan.
En wat de laatste dagen gebleken is, is dat ze 'eerlijke' leden binnen gehaald hebben die maar 1 account hebben maar waarvan er toch enkele spelers de helft van hun dorpen moeten afstaan hebben wegens 'eerlijke' praktijken.

Zijn ze zeker dat ze de juiste beslissing hebben genomen door hun BG's op te zeggen?
Was het verstandig om de OT-leden in hun rangen op te nemen?
Is er nu geen verdeeldheid in deze (tot voor kort) solide stam?
De komst van die leden heeft in het verleden al stammen doen wankelen en doen vallen. Is BREN stabiel genoeg om dit te doorstaan? BL² heeft even gewankeld daardoor, maar heeft zich kunnen herstellen (de groep was sterker dan gedacht).
BREN was een solide/solidaire/sterke stam, maar door de komst van sommige leden is er verdeeldheid. Eens die samenhorigheid weg is, is het een kwestie van tijd dat ieder lid zijn weg zal gaan en BREN zal ophouden te bestaan. Ik hoop voor hen dat ze bestand zijn tegen het spel dat OT speelt (zowel OFF/DEF als psychisch). Indien er geen sterkhouders in de stam zitten zal het moeilijk worden de groep in dezelfde richting te houden.
Door hen aan te trekken zijn ze nu wel nummer 1, maar hoelang nog? Zijn die punten en plaats dan zoveel waard? Zijn ze zoveel waard dat je er het voortbestaan van je stam voor op het spel zet?
Zou BREN niet beter de kant kiezen van eerlijke spelers? De kant van sterke solide stammen? Stammen die met minder punten toch bijna 3 keer meer dorpen innemen van hen dan zij van ONKRUID en BL² nemen?
Maar toch proficiat met jullie eerste plaats :D


Side 1:
Tribes: =OT= ~Sen~ ~BREN~
Players:

Side 2:
Tribes: *** *BL²*
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 77
Kant 2: 197
Verschil: 120

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 743,497
Kant 2: 1,874,726
Verschil: 1,131,229

image.php

joh je weet helemaal niets verders over oud spelers van =OT= je gaat maar af op het gene wat je hoor. In oordelen zijn mensen zo goed alleen jammer dat ze niet weten hoe het echt in elkaar zit. Daarbij waren er maar een paar die oorlog wilde tegen bren maar de grote gros die lagen niet eens tegen bren en hadden er ook niets mee te maken. Bl en *** hebben gewoon geluk gehad en maar die geluk zal niet lang meer duren.
Alleen hoop ik voor je dat je dat oneerlijke in vervolg weg wil laten want daar kan ik ook nog wel een aantal dingen over vertellen.
Ik denk dat er maar weinig leden in ot zaten die niet eerlijk zouden zijn (je heb altijd en overal wel een rotte appel maar dat wil niet zeggen dat een gehele stam dan oneerlijk is/was)
 

DeletedUser11706

Guest
Ik heb lang ontzag en respect gehad voor BREN: hetgeen ze bereikt hebben en het solide van de stam. Maar hetgeen ze de laatste weken gepresteerd hebben doet ze ver in mijn achting dalen.
BREN zag er een sterke stam uit, maar ze halen liever vijanden binnen dan dat ze er de strijd mee aangaan.
En wat de laatste dagen gebleken is, is dat ze 'eerlijke' leden binnen gehaald hebben die maar 1 account hebben maar waarvan er toch enkele spelers de helft van hun dorpen moeten afstaan hebben wegens 'eerlijke' praktijken.

Zijn ze zeker dat ze de juiste beslissing hebben genomen door hun BG's op te zeggen?
Was het verstandig om de OT-leden in hun rangen op te nemen?
Is er nu geen verdeeldheid in deze (tot voor kort) solide stam?
De komst van die leden heeft in het verleden al stammen doen wankelen en doen vallen. Is BREN stabiel genoeg om dit te doorstaan? BL² heeft even gewankeld daardoor, maar heeft zich kunnen herstellen (de groep was sterker dan gedacht).
BREN was een solide/solidaire/sterke stam, maar door de komst van sommige leden is er verdeeldheid. Eens die samenhorigheid weg is, is het een kwestie van tijd dat ieder lid zijn weg zal gaan en BREN zal ophouden te bestaan. Ik hoop voor hen dat ze bestand zijn tegen het spel dat OT speelt (zowel OFF/DEF als psychisch). Indien er geen sterkhouders in de stam zitten zal het moeilijk worden de groep in dezelfde richting te houden.
Door hen aan te trekken zijn ze nu wel nummer 1, maar hoelang nog? Zijn die punten en plaats dan zoveel waard? Zijn ze zoveel waard dat je er het voortbestaan van je stam voor op het spel zet?
Zou BREN niet beter de kant kiezen van eerlijke spelers? De kant van sterke solide stammen? Stammen die met minder punten toch bijna 3 keer meer dorpen innemen van hen dan zij van ONKRUID en BL² nemen?
Maar toch proficiat met jullie eerste plaats :D


Side 1:
Tribes: =OT= ~Sen~ ~BREN~
Players:

Side 2:
Tribes: *** *BL²*
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 77
Kant 2: 197
Verschil: 120

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 743,497
Kant 2: 1,874,726
Verschil: 1,131,229

image.php

na heel jouw tekst te lezen denk ik echt dat je echt ALLES van brennus weet joh :D

p.s: het opzeggen van die BG was wel degelijk 'n strak plan :D
 
Bovenaan