Neem er nog eentje!

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
tenor.gif

Het resulteerde wel in een tamelijk normale reactie, doel bereikt.
 
Reactiescore
117
En ik zeg niet dat jullie de winst niet verdienen, want dat doen jullie zeker wel. Het is alleen dat ik de manier waarop een beetje jammer vind, zeker vanuit mijn perspectief gezien.

Love was op een paar spelers na (Erik <3 of een Stan), totaal niet goed gefundeerd. Bemanning was geloof ik nooit goed in orde, en daar konden die paar individuen echt niks aan doen. En het samenvoegen ontstond door dwang, en dat is eigenlijk nooit goed.

Leuke post, maar erg naïef. Dit is een strategisch spelletje en als een van de ''kwaliteit'' accounts aan de andere kant van de wereld had gelegen dan waren die ook niet gerecruit. Pony en Eyaf lagen voorgaande classic perfect in de rim van Logic en was gewoon een tactisch juiste recruit. Als Eyaf nu bijvoorbeeld op de plek van Undercover had gelegen dan was hij nooit in Vodka gekomen. Hetzelfde geld voor Cillian of welk account in vodka dan ook. Jullie leggen het hier gewoon puur af op activiteit. Het heeft niet eens wat met kwaliteit te maken per sé. Ik bedoel niemand van Vodka hoeft hier te komen pochen over hoe Ity is weg gespeeld als heel team Ity er gewoon niet is. Dat jullie mentaliteit daar gewoon anders in is dan onze mentaliteit, DAT is waar je de classic op verliest. En misschien een stukje leidersschap. Denk bijvoorbeeld aan VV's regelen en op de hoogte zijn van de inactiviteit van verschillende accounts. Bas wist dat Stressed ziek inactief was en had makkelijk een seintje kunnen geven naar de leiding van hee jongens dit kan wel eens fout gaan. Misschien heeft hij dit ook wel gedaan en dan is het nog maar aan de leiding om daar wat mee te doen. Dat voorgaande classic zo fel besproken was op het AF was voornamelijk omdat zowel Logic en Leaf beide een mentaliteit hadden van we stoppen niet voordat we de winst binnen hebben. Dat deze classic dat niet is, is omdat jullie liever de slachtoffer rol aan nemen en zelfs in de post waar je je overwonnen geeft nog even wilt aanhalen hoe eyaf met 5 DU's speelt. Had je langer dan 3 dagen gedeffed, dan had ik daar misschien nog enigzins in kunnen komen maar dit is ronduit droevig.

Ik denk dat in totaal Margis misschien een kleine 5 dagen gedeffed heeft, voor accounts gingen rennen(ja inactiviteit noem ik rennen). Daar kan ik geen greintje respect voor op brengen. Er is zelfs niets via VV geprobeerd. Ik ben teleurgesteld in de spelers van Margis die ik ken, echter begrijp ik de beslissing ermee te kappen wel als stressed en ity het zo makkelijk opgeven. Nochtans had ik niets anders verwacht van een Stan of een Lukas. Daden spreken luider dan woorden. Dat is hier maar weer een gebleken.

@Purple Swag
f5f471c218bb10cff2bae86c3e6271f2.png

Wij hebben het in principe niet opgegeven, wij wouden nog wel verder na ons dorpenverlies wat niet kon worden afgeweerd door onze inactiviteit die twee dagen. Echter was er al besloten de handoek in de ring te gooien.
 
Reactiescore
99
Meneertje deef72

Ik citeer ;)

Maar wil je dus zeggen dat er in de classic niet geboost wordt ????
En trouwens ik speel in de classic en heb redelijk veel boost acc gezien of zie ik ze vliegen ?????
We weten allemaal dat er ook zonder PP geboost kan worden toch ?

Ik reageer ;)

Take The Black
Punten:237.283
Rang:22
Verslagen tegenstanders:4.748 (169.)

Verslagen tegenstanders als aanvaller
Score

#125
112607_thumb
Take The Black [Cie.] 869

Kijk aub eerst naar jezelf voor je hier een grote bek hebt.

Je hebt 237k punten en je hebt nog niet eens 1/10 van een dorp gecleard
Ik vind het zelfs enorm straf dat je dat voor mekaar hebt gekregen
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77159

Guest
Meneertje deef72

Ik citeer ;)

Maar wil je dus zeggen dat er in de classic niet geboost wordt ????
En trouwens ik speel in de classic en heb redelijk veel boost acc gezien of zie ik ze vliegen ?????
We weten allemaal dat er ook zonder PP geboost kan worden toch ?

Ik reageer ;)

Take The Black
Punten:237.283
Rang:22
Verslagen tegenstanders:4.748 (169.)

Verslagen tegenstanders als aanvaller
Score

#125
112607_thumb
Take The Black [Cie.] 869

Kijk aub eerst naar jezelf voor je hier een grote bek hebt.

Je hebt 237k punten en je hebt nog niet eens 1/10 van een dorp gecleard
Ik vind het zelfs enorm straf dat je dat voor mekaar hebt gekregen

Heey. Niks tegen mijn grote vriend deef :eek:
Ik zei toch dat ik ook schuldig was aan hulp accounts :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser32325

Guest
Meneertje deef72

Ik citeer ;)

Maar wil je dus zeggen dat er in de classic niet geboost wordt ????
En trouwens ik speel in de classic en heb redelijk veel boost acc gezien of zie ik ze vliegen ?????
We weten allemaal dat er ook zonder PP geboost kan worden toch ?

Ik reageer ;)

Take The Black
Punten:237.283
Rang:22
Verslagen tegenstanders:4.748 (169.)

Verslagen tegenstanders als aanvaller
Score

#125
112607_thumb
Take The Black [Cie.] 869

Kijk aub eerst naar jezelf voor je hier een grote bek hebt.

Je hebt 237k punten en je hebt nog niet eens 1/10 van een dorp gecleard
Ik vind het zelfs enorm straf dat je dat voor mekaar hebt gekregen




Dit heeft te maken met Diplomatie en inderdaad ik heb weinig tot niets gecleard.
Maar je kan het spel ook anders spelen met Deff waar grotere spelers ook belang bij hebben dan hoef je zelf niet zoveel te clearen.
Maar als jij vind dat ik een grote bek heb prima
Ik benader een ieder in het spel met respect en dan krijg je van sommige spelers ook respect terug dan kan je inderdaad vrij ver komen
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Dit heeft te maken met Diplomatie en inderdaad ik heb weinig tot niets gecleard.
Maar je kan het spel ook anders spelen met Deff waar grotere spelers ook belang bij hebben dan hoef je zelf niet zoveel te clearen.
Maar als jij vind dat ik een grote bek heb prima
Ik benader een ieder in het spel met respect en dan krijg je van sommige spelers ook respect terug dan kan je inderdaad vrij ver komen

In feite zeg je dus dat je een boost account benf voor grote spelers hahaha
 

DeletedUser74552

Guest
Wij hebben het in principe niet opgegeven, wij wouden nog wel verder na ons dorpenverlies wat niet kon worden afgeweerd door onze inactiviteit die twee dagen. Echter was er al besloten de handoek in de ring te gooien.
Ja en de Duitsers hebben niet echt verloren de tweede wereld oorlog maar er was al besloten op te geven voor de Alliantie zowat al hun gebied terug veroverde. Goeie.
 
Reactiescore
2.303
Ja en de Duitsers hebben niet echt verloren de tweede wereld oorlog maar er was al besloten op te geven voor de Alliantie zowat al hun gebied terug veroverde. Goeie.

Deze reactie is nogal kort door de bocht Andries.
Hij doelt er enkel op dat ze gingen doorgaan na die 10 dorpen die ze verloren tijdens jullie debiel feest. Dat het zuiden dan ook meteen beslist de handdoek in de ring te gooien kan hij niet veel aan doen aangezien Ithy het gewoon weer ging oppakken. al dan niet gelukt.
 

DeletedUser74552

Guest
Deze reactie is nogal kort door de bocht Andries.
Hij doelt er enkel op dat ze gingen doorgaan na die 10 dorpen die ze verloren tijdens jullie debiel feest. Dat het zuiden dan ook meteen beslist de handdoek in de ring te gooien kan hij niet veel aan doen aangezien Ithy het gewoon weer ging oppakken. al dan niet gelukt.
Tuurlijk wel. Het zuiden gooit juist de handdoek in de ring vanwege de 3 dagen lang geen communicatie vanuit team Ity en Stressed. Daarbij hadden ze ook zichzelf op kunnen pakken en door kunnen gaan. Als de stam de motivatie van Ity had gezien, dan weet ik zeker dat beide Queen accs er nog wat van hadden geprobeerd te maken. Ity was het grote account dat het moest gaan doen he. Het account wat als beste van de classic werd bestempeld. Om dan 3 dagen onbereikbaar te zijn voor je stam, bakken met dorpen verliezen en daarna zeggen ah ja omdat de rest de handdoek in de ring gooit, gaan wij ook maar niet door. Dat balletje gaat voor mij echt niet op. Dat ze dat nog durven posten hier zonder blikken of blozen. Ik zou me schamen.
 

DeletedUser69389

Guest
Moraalriddertje Andries moet ook weer eens oordelen hoor. Als er nou spelers zijn die zich telkens bewezen hebben op tw dan zijn dat wel de spelers van Ithy. Wat voor een noemenswaardig iets heb jij nou klaargespeeld op tw? Behalve lak hebben aan normen en waarden?
 

DeletedUser69389

Guest
Hij heeft jou verslagen? 2 maal?
Mag je mij vertellen welke twee maal? Op 50 alleen tussen stammen en niet onderling. Als je zo wilt rekenen heb ik namelijk Andries op CL11 ook verslagen.

Voor de rest noem ik dat niet noemenswaardig.
 

DeletedUser74552

Guest
Moraalriddertje Andries moet ook weer eens oordelen hoor. Als er nou spelers zijn die zich telkens bewezen hebben op tw dan zijn dat wel de spelers van Ithy. Wat voor een noemenswaardig iets heb jij nou klaargespeeld op tw? Behalve lak hebben aan normen en waarden?
Ik oordeel puur over de prestatie van Ity deze classic, laat dat voorop staan. Mijn eigen prestaties hoeven ook niet aangehaald te worden als ik een account bekritiseer, dat voegt niets toe aan het punt dat ik maak. Daarnaast hoeft het al helemaal niet aangehaald te worden door jou hoor, aangezien jij de laatste 5 classics niets hebt gepresteerd en ook op w50 heb je het onderspit gedolven.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik oordeel puur over de prestatie van Ity deze classic, laat dat voorop staan. Mijn eigen prestaties hoeven ook niet aangehaald te worden als ik een account bekritiseer, dat voegt niets toe aan het punt dat ik maak. Daarnaast hoeft het al helemaal niet aangehaald te worden door jou hoor, aangezien jij de laatste 5 classics niets hebt gepresteerd en ook op w50 heb je het onderspit gedolven.
Knul ik denk dat jij niet eens moet praten over classics en presteren. Behalve met halve moralistische daden spelen. Stabbers en botters toelaten. Wereld kapot spelen door diplomatie i.p.v. daden. Wow dat is stoer.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Knul ik denk dat jij niet eens moet praten over classics en presteren. Behalve met halve moralistische daden spelen. Stabbers en botters toelaten. Wereld kapot spelen door diplomatie i.p.v. daden. Wow dat is stoer.

Stop eens met mensen knul te noemen terwijl je zelf de grootste knul bent van heel de community. Jezus wat ben jij soms een debiel.

Wanneer je beide leider bent van een stam en de andere zijn stam wint is dat wel degelijk een winst voor Andries. Daarnaast ben je CL13 letterlijk weg gespeeld door Andries.

Ken je plek eens ooit en gedraag je niet als een 12 jarig ongesteld meisje, knul.
 

DeletedUser69389

Guest
Stop eens met mensen knul te noemen terwijl je zelf de grootste knul bent van heel de community. Jezus wat ben jij soms een debiel.

Wanneer je beide leider bent van een stam en de andere zijn stam wint is dat wel degelijk een winst voor Andries. Daarnaast ben je CL13 letterlijk weg gespeeld door Andries.

Ken je plek eens ooit en gedraag je niet als een 12 jarig ongesteld meisje, knul.
Ow pardon. Classic 13 was ik inderdaad vergeten. Al was daar wel een hele stam voor nodig. Dus om dat alleen op het conto van Andries te schuiven is een tikkeltje overtrokken. :D
 
Bovenaan