Neem er nog eentje!

DeletedUser32325

Guest
Heeft niks met zeer te maken. Heeft ermee te maken dat bepaalde spelers denken veel in dit spel te zijn en het altijd beter te weten. Terwijl in tegendeel blijkt dat diegene het vrijwel altijd verneuken. Hypocriet gedrag dus, en daar wordt op gereageerd.

Ik kan daar geen mening over geven omdat ik net weer begonnen ben na lange tijd.
Ik vind het ook wel grappig om het allemaal te lezen wat er allemaal speelt bij een heleboel spelers en ja als je vaak met elkaar op werelden zit dan ga je elkaar ook goed kennen en dan krijg je natuurlijk altijd een tweestrijd en er is altijd wel iets aan te merken op wie dan ook .
maar of het Hypocriet gedrag is dat denk ik niet maar meer elkaar te goed kennen of de accounts en spelers die daar op zitten te goed kennen.
En ja dan weet je soms dat als er een goed team tegen je staat dat het bijna geen beginnen is lijkt mij mits je zelf een stam of stammen vind die met elkaar daar tegenop gewassen is.
Dat is ook wat mij is opgevallen bij deze classic dat er veel accounts zijn met 2 of meer spelers wat eigenlijk ook bijna wel moet, maar voor de eenlingen bijna niet te doen is .
 
Reactiescore
660
Je doet net of Martijn minder kansen krijgt dan ik, maar dat is dus echt dikke bullshit. Ik ben nooit ge accepteerd geweest binnen deze community en dat weet jij donders goed. Boeit mij dit? Nee totaal niet, maar je moet eens ophouden met hier het moraalriddertje te spelen, terwijl jij ook wel weet dat niemand Martijn aanspreekt op basis van zijn persoonlijke situatie, dan overdrijf je deze situatie dus echt heel erg hoor.

Appelen en peren vergelijken is een understatement in deze. Maar goed, waar reageer ik ook op?
:rolleyes:
 
Reactiescore
1.089
Martijn als je dit zegt, wees dan ook een man en ga je niet achter mijn naam schuilen om je beter voor te doen dan je eigenlijk bent.

Volgens mij wordt bedoeld met dat als ze zich over jou heen kunnen zetten, ze zich net zo makkelijk over UT zouden heen kunnen zetten. Dat vind ik opzich geen gekke gedachtegang. Maar dat is mijn nobele mening

Ik wil het je eigenlijk niet zeggen, omdat ik je echt qua persoon een topkerel vond, maar op classic 11 heb jij dus echt zeker niet extreem veel bijgedragen aan het in stand houden van dust, het was toch echt meer ik en nog een klein beetje hulp van een paar externe factoren. Toch, Andries was van alle mensen die in IB zaten nog wel degene die zeker wat nog hebben gedaan om Church een halt toe te roepen ivm de aanvallen op IB.

Ik snap de toegevoegde waarde hiervan niet. Wie schuilt nou achter wie..... Als we zo gaan kijken is IB toch het hardst op zijn muil gegaan, hoe je dat went of keert. En heeft Martijn het gewoon tot het einde van de wereld zowat uitgezeten.

En hoe leuk dit ook klinkt, naar mijn idee zijn toch bepaalde andere zaken de factoren geweest die ervoor hebben gezorgd dat beide stammen het niet hebben gered.
Wat ik probeer te zeggen; een van jullie individuen was niet het probleem noch de oplossing..
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75558

Guest
Volgens mij wordt bedoeld met dat als ze zich over jou heen kunnen zetten, ze zich net zo makkelijk over UT zouden heen kunnen zetten. Dat vind ik opzich geen gekke gedachtegang. Maar dat is mijn nobele mening



Ik snap de toegevoegde waarde hiervan niet. Wie schuilt nou achter wie..... Als we zo gaan kijken is IB toch het hardst op zijn muil gegaan, hoe je dat went of keert. En heeft Martijn het gewoon tot het einde van de wereld zowat uitgezeten.

En hoe leuk dit ook klinkt, naar mijn idee zijn toch bepaalde andere zaken de factoren geweest die ervoor hebben gezorgd dat beide stammen het niet hebben gered.
Wat ik probeer te zeggen; een van jullie individuen was niet het probleem noch de oplossing..
Hoe bedoel je uitgezeten, weet jij wel hoeveel uren die accounts onder mijn vv stonden? Ik heb het in mijn eentje tot zolang uitgehouden ja en daar kwam echt bijna 0 tot niks externe hulp bij te pas. Martijn was er af en toe als enige nog om zijn eigen account nog even over te nemen, maar zodra de incs kwamen was ik het die alles recht moest zetten. Ik vind Martijn een prima kerel hoor, maar alsjeblieft laten we het niet mooier laten klinken dan het is.

Appelen en peren vergelijken is een understatement in deze. Maar goed, waar reageer ik ook op?
:rolleyes:
Robin, ik kan me geen enkele keer bedenken wanneer Martijn geen kans heeft gekregen om zich te bewijzen in vergelijking tot mij. Ow wacht trouwens, waarom ging je Martijn niet vorige classic al verdedigen toen al die mensen die jou nu liken (om die post voor Martijn) hem super hard gingen bashen omdat die blijkbaar zo slecht was in dit spel.
 
Reactiescore
660
Ik verdedig Martijn eigenlijk niet. Ik verdedig zijn run op een bepaalde wereld voor een bepaalde reden, in mijn ogen een heeeeel geldige.
In mijn post staat zelfs duidelijk dat ik ook wel begrijp dat ze het niet aanvaarden dat hij, Martijn, op een bepaalde manier post omdat zijn prestaties niet wow zijn. Het staat er echt bijna letterlijk.
En dan ga jij jezelf vergelijken met bepaalde kansen die je wel of niet hebt gekregen. Maar die kansen die je zogezegd niet hebt gekregen van deze community heeft een totaal andere reden. Vandaar dat je appelen en peren vgl naar mijn gevoel.
Van mij mogen mensen op elkaar bashen of in Skype slecht vertellen over een ander, als dat hun gevoel is. Maar als je de vergevingsgezinde bent voor de ene, dan kan dat ook voor de andere.

Ik moet wel toegeven aan Andries dat Martijn in het begin van de discussie met dat ‘knul’ woordje een stuk olie op het vuur gooit. Ik zou het ook niet waarderen.
 

DeletedUser79370

Guest
Over het aanvallen op of direct na koningsdag:
Moet gewoon kunnen, genoeg Belgen die het spelen en tevens kunnen overnemen van de Nederlanders. Het is idioot om te denken dat een groot deel van de playerbase zich moet inhouden omdat de andere helft afk is voor 1,5 dag.

Wat betreft onderling geruzie:
Ga gerust door, ik ga me hier als nab niet in mengen. Tenzij we echt gaan kickboxen, ik neem het graag op tegen de winnaar

Over het boosten:
Er moet wel een grens zijn aan het aantal hulpaccounts. Het valt binnen de regels maar het is erg onsmakelijk naar mijn mening als je meerdere du's en bashers om je heen hebt vanaf dag 1 (geen beschuldiging maar een mening, hold your horses).

Over het 'boosten':
Met meerdere spelers op hetzelfde account moet gewoon kunnen, als je het solo wilt spelen is dat je eigen keus maar ga dan niet klagen. Of je nou tegen 1 speler moet die 18uur per dag actief kan zijn of 3/4 spelers die samen 24 uur kunnen waken, het doet niet onder aan je eigen kwaliteit.

Over de manier van omgang:
Stelletje knullen
 
Reactiescore
1.089
Hoe bedoel je uitgezeten, weet jij wel hoeveel uren die accounts onder mijn vv stonden? Ik heb het in mijn eentje tot zolang uitgehouden ja en daar kwam echt bijna 0 tot niks externe hulp bij te pas. Martijn was er af en toe als enige nog om zijn eigen account nog even over te nemen, maar zodra de incs kwamen was ik het die alles recht moest zetten. Ik vind Martijn een prima kerel hoor, maar alsjeblieft laten we het niet mooier laten klinken dan het is.

Zijn account heeft gewoon bestaan tot het einde van de wereld zowat. Dat is een feit. En zoveel is batb ook niet aangevallen dus dat jij op batb veel vv zou hebben gedraaid zal heus meevallen.
Daarnaast is dit verder van geen toevoeging omdat zoals ik al in mijn vorige post aangaf, er geen individu verantwoordelijk was voor de wanprestaties op CL11, noch dat een individu dat had kunnen verhelpen. Dus de relatie met UT ontgaat me hierin.
 

DeletedUser75558

Guest
Zijn account heeft gewoon bestaan tot het einde van de wereld zowat. Dat is een feit. En zoveel is batb ook niet aangevallen dus dat jij op batb veel vv zou hebben gedraaid zal heus meevallen.
Daarnaast is dit verder van geen toevoeging omdat zoals ik al in mijn vorige post aangaf, er geen individu verantwoordelijk was voor de wanprestaties op CL11, noch dat een individu dat had kunnen verhelpen. Dus de relatie met UT ontgaat me hierin.
Ging erom dat Martijn beweerde Andries te hebben weggespeeld, wat dus totaal niet klopt, maar goed. Ik heb dan ook helemaal niks perse tegen Martijn, dus laten we er maar over op houden.

Ik verdedig Martijn eigenlijk niet. Ik verdedig zijn run op een bepaalde wereld voor een bepaalde reden, in mijn ogen een heeeeel geldige.
In mijn post staat zelfs duidelijk dat ik ook wel begrijp dat ze het niet aanvaarden dat hij, Martijn, op een bepaalde manier post omdat zijn prestaties niet wow zijn. Het staat er echt bijna letterlijk.
En dan ga jij jezelf vergelijken met bepaalde kansen die je wel of niet hebt gekregen. Maar die kansen die je zogezegd niet hebt gekregen van deze community heeft een totaal andere reden. Vandaar dat je appelen en peren vgl naar mijn gevoel.
Van mij mogen mensen op elkaar bashen of in Skype slecht vertellen over een ander, als dat hun gevoel is. Maar als je de vergevingsgezinde bent voor de ene, dan kan dat ook voor de andere.

Ik moet wel toegeven aan Andries dat Martijn in het begin van de discussie met dat ‘knul’ woordje een stuk olie op het vuur gooit. Ik zou het ook niet waarderen.
Dan spreek jejezelf wel behoorlijk tegen, want net stond je nog te beweren dat ik juist ik erg veel kansen heb gekregen in vergelijking tot Martijn. Ik heb ook nooit beweerd dat het niet terecht zou zijn, dat het mijn eigen schuld niet is en dat weet jij net zo goed als ik.
 
Reactiescore
660
Puur voor de puntjes op de i te zetten. 'Zogezegd niet' is het zelfde als wel hoor. Je hebt namelijk 2 keer samen 'mogen' spelen met Andries. Maar dat je daarvoor (en ook weer daarna) door velen van ons werd bekritiseerd had inderdaad een andere reden en dat het die eerste keer dat je met Andries mocht mee doen pas was na veeeeel overleg met jan en allemaal, had diezelfde reden. Dus wederom probeer je me te pakken op mijn woorden, nu al de zoveelste keer en telkens kom je bedrogen uit.
 

DeletedUser75558

Guest
Puur voor de puntjes op de i te zetten. 'Zogezegd niet' is het zelfde als wel hoor. Je hebt namelijk 2 keer samen 'mogen' spelen met Andries. Maar dat je daarvoor (en ook weer daarna) door velen van ons werd bekritiseerd had inderdaad een andere reden en dat het die eerste keer dat je met Andries mocht mee doen pas was na veeeeel overleg met jan en allemaal, had diezelfde reden. Dus wederom probeer je me te pakken op mijn woorden, nu al de zoveelste keer en telkens kom je bedrogen uit.
Als we over bedrogen uit gaan spreken, dan kan je dit hele forum wel op zulke woorden aanspreken hoor. Het enige wat je hier ziet is hypocriete opmerking na hypocriete opmerking geplaatst worden. Punt is dat je mee moet gaan met de grotere lijnen, als je daar van afwijkt, dan ben je volgens de "hogere pieten" van de community een uitwerpsel.
 
Reactiescore
660
Als we over bedrogen uit gaan spreken, dan kan je dit hele forum wel op zulke woorden aanspreken hoor. Het enige wat je hier ziet is hypocriete opmerking na hypocriete opmerking geplaatst worden. Punt is dat je mee moet gaan met de grotere lijnen, als je daar van afwijkt, dan ben je volgens de "hogere pieten" van de community een uitwerpsel.
Dat is uw interpretatie. Ik ben natuurlijk ook niet altijd perfect, maar ik probeerde me toch zo veel mogelijk aan mijn eigen speelstijl en eigen morele waarden te houden. Onlangs heb ik mezelf ook betrapt op een fout. Daar kan je dan weer van leren. Ik ben daar niet voor uitgekotst door de community, wel door die persoon zelf en waarschijnlijk voor een stuk ook terecht.
Maar er heerst inderdaad wel een stuk hypocrisie in dit spel natuurlijk. Daar heb je helemaal gelijk in. Maar dan kan je daar iets aan proberen te doen of je kan er in mee gaan Paul. En zulke keuzes maakt toch elke speler zelf vind ik.
 
Reactiescore
1.089
Ging erom dat Martijn beweerde Andries te hebben weggespeeld, wat dus totaal niet klopt, maar goed.

Dat was een cynische reactie van hem op aandraging dat hij op CL13 door 'andries' werd weggespeeld terwijl in feite we hem (en die 3 andere die op zijn acc zaten) met 7 accounts (+-) tegelijk aanvielen. Maar goed vergeven dat je dat niet helemaal door had.
 

DeletedUser74552

Guest
Dat was een cynische reactie van hem op aandraging dat hij op CL13 door 'andries' werd weggespeeld terwijl in feite we hem (en die 3 andere die op zijn acc zaten) met 7 accounts (+-) tegelijk aanvielen. Maar goed vergeven dat je dat niet helemaal door had.
Een aandraging vanuit Martijn die kant noch wal raakt als je het mij vraagt. Als je het gaat hebben over wie is het dichtste bij gekomen bij elkaar ooit weg spelen dan is Classic 13 daar het voorbeeld van. Niet dat het er in mijn ogen iets toe doet want weg gespeeld worden door 7 man in de early game op een classic zegt niet over je skils in totaal en als de situatie andersom was geweest dan was ik net zo goed weg gespeeld. Echter is het wel niet te vergelijken met Classic 11 waar mijn account ten onder is gegaan aan Christo van Church en volgens mij speelde Martijn daar niet op. Hij heeft niets direct te maken gehad met het wegspelen van mijn account terwijl dat op Classic 13 wel het geval was. Appels met peren vergelijken dus.

Als je echt een wereld wilt nemen om te vergelijken wie de betere speler zou zijn, zou je beter wereld 50 nemen. Dat was een wereld waar we beide keihard ons best hebben gedaan en beide in dezelfde positie hebben gespeeld. Zelfs dan zou ik nog zeggen dat het niet super accuraat is want Tribalwars is een spel dat in stamverband word gespeeld en je nooit echt weet wat die persoon nou voor de stam heeft betekend. Met dat in gedachte kom ik toch tot de conclusie dat de beste maat staaf zou zijn een objectieve mening van (oud)stamgenoten die met beide heeft gespeeld en zelfs dan kan je je nog afvragen in hoeverre is objectief echt objectief. Pim heeft bijvoorbeeld met beide gespeeld maar ik durf te beweren dat zijn persoonlijke mening over Martijn zijn beoordeling al zou beïnvloeden.

Kortom het ''Wie heeft de langste'' wedstrijdje dat @underground tacticz. hier probeert te starten is een complete waste of time en word alleen maar aangehaald omdat hij inhoudelijk niets meer toe te voegen had aan de discussie. Een teken van zwakte maar een begrijpelijke zet van zijn kant aangezien hij totaal geen weet heeft van wat er zich op deze wereld heeft afgespeeld (aangezien hij haar niet gespeeld heeft.). Hij kan dus niets anders dan naar zo een zwaktebod grijpen want kritiek op de spelers van ITY dat is echt not done. Een gratis advies vanuit mijn kant naar Martijn, hou je er buiten als je geen weet hebt van de situatie, je maakt er echt geen vrienden op en je voegt absoluut niets toe aan het klassieke forum op deze manier. Als laatste en dit vind ik nog wel de meeste kwalijke; Probeer alsjeblieft niet je privé leven als emotioneel schild te gebruiken in een discussie, toon dat respect op zijn minst naar jezelf.

Zinnen als:''Daar sta ik boven.'' of woordjes als ''knul'' voegen echt niet toe behalve dat ze een beetje stoer klinken maar wij weten allebei dat als ik besluit bij Pim op het account te gaan spelen je binnen een dag weer mijn stamgenoot bent. Dan is het zeker weer allemaal koek en ei. Laat die ''stoere'' show maar vallen hoor, :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303
Zinnen als:''Daar sta ik boven.'' of woordjes als ''knul'' voegen echt niet toe behalve dat ze een beetje stoer klinken maar wij weten allebei dat als ik besluit bij Pim op het account te gaan spelen je binnen een dag weer mijn stamgenoot bent. Dan is het zeker weer allemaal koek en ei. Laat die ''stoere'' show maar vallen hoor, :D

ik veto je gewoon hoor, kut andries. ik haat je!
 

DeletedUser72857

Guest
Wtf lees ik hier allemaal. Ik ben ook niet de beste vriend van Martijn, maar die jongen hoeft echt niet nog meer gekwetst te worden. Dat je hem aanspreekt op een eventueel domme uitspraak, ok, maar op dat andere, dat kan ik echt even niet hebben. Dus een ongelooflijke debiele typisch domme oer-Hollandse kutdag die dan nog gaat over een met een malafide Argentijnse foortrut getrouwde dikzak telt wel als reden maar het overlijden van je vader is een te simpele uitvlucht.

Ja jongens. ‘We’ hebben inderdaad Martijn EN Joachim weggespeeld op cl13, we wisten dat ze daar speelden en dat het een gevaarlijke klant was, dus even in de beginfase met de stam erop. Niemand, maar dan ook niemand van onszelf had daar iets tegen kunnen doen. Martijn en ik dacht ook Joachim hebben ons daarna komen helpen. Dus denk niet dat we die jongens daarop moeten aanspreken. Moreel gedrag wat Martijn aanhaalt is dan weer wel volledig correct, niet dat ik een discussie die geeneens een discussie was maar gewoon feiten weer wil oprakelen maar als objectieve lezer kan ik daar wel perfect over oordelen. Ik begrijp trouwens dat Martijn wat vrienden van een andere wereld in bescherming neemt. Ik zou het ook totaal niet pikken moest iemand wat zeggen over Dorine, @lmnt12 , @sseg of @Ben Howard.
En ja, om ook Andries voor een stuk gelijk te geven. Martijn is niet de topper in dit spel en hoeft niet altijd op die manier te posten dan. Dat klopt. Dat kan je ook gewoon zeggen, dat begrijpt hij dan ook wel.
Ik vind het heel bizar dat er langs de ene kant wordt gezegd dat je bij een nieuwe wereld de zaken die gebeurd zijn moet vergeten, en dus op die manier de Paultjes en mastermarkB’s dus kan aannemen. Maar langs de andere kant dan weer niet kan vergeten wat Martijn deed en hem daar dan wel voortdurend over blijft aanspreken. Nu heb ik het dan meer over Pim. Want als wij beginnen over moreel dan moeten we ons niet bemoeien en iedereen kan veranderen. Maar op Martijn moet je dan blijven bashen. Kan wel aannemen dat je hem niet goed kan hebben. Maar ik snap het verschil alleen niet zo goed.

Ik zal wel weer volledig de plank misslaan, maar open me dan even de ogen waar ik volledig fout zit. Want dit was even een goed fout stukje forum volgens mij.

JULLIE MOETEN ECHT STOPPEN MET DIE KONINGSDAG DAG HELEMAAL KAPOT TE MAKEN VOOR MENSEN ZOALS IK.
IK KEEK HIER AL ZO LANG NAAR UIT EN BEN NU ECHT WEODEND WANT HET ZAL VAST WEER EENS NIET DOORGAAN OMDAT JULLIE HET WEER VERPESTEN VOOR MIJ EN DE REST DIE HIER WEL SERIEUS NAARTOE WILLEN STELLETJE RESPECTLOZE JONGEREN DAT JULLIE ZIJN (JA JIJ @Ben Howard.)

STILLE WILLEM EN LEIPE LEO UITGECHECKT
http://markpeeters.skynetblogs.be/
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79370

Guest
Leest toch wat minder prettig met capslock aan moet ik zeggen
 

DeletedUser75892

Guest
JULLIE MOETEN ECHT STOPPEN MET DIE KONINGSDAG DAG HELEMAAL KAPOT TE MAKEN VOOR MENSEN ZOALS IK.
IK KEEK HIER AL ZO LANG NAAR UIT EN BEN NU ECHT WEODEND WANT HET ZAL VAST WEER EENS NIET DOORGAAN OMDAT JULLIE HET WEER VERPESTEN VOOR MIJ EN DE REST DIE HIER WEL SERIEUS NAARTOE WILLEN STELLETJE RESPECTLOZE JONGEREN DAT JULLIE ZIJN (JA JIJ @Ben Howard.)

STILLE WILLEM EN LEIPE LEO UITGECHECKT
http://markpeeters.skynetblogs.be/

Al dat shitposten: deden wij dit toen jij serieus speelde? Dat is pas respectloos.
 

DeletedUser32325

Guest
zo het opruimen is bij mij nu ook aangekomen ik wil even zeggen dat ik weer veel bij geleerd hebt in deze wereld en ook fijne en minder fijne mensen hier op TW heb leren kennen.
Nogmaals van harte iedereen bij VODKA en natuurlijk ook hun BG's die in samenwerking behoorlijk veel hebt betekend voor de winnende stam (denk ik)
ik zou zeggen tegen een ieder tot de volgende ronde.

MVG Deef72
 
Bovenaan