Neem er nog eentje!

DeletedUser58227

Guest
Wat een ongelooflijke kneus ben je ook haha.
Je hebt geen idee wat je aan het doen aan zeggen bent.
 
Reactiescore
1.049
Knul ik denk dat jij niet eens moet praten over classics en presteren. Behalve met halve moralistische daden spelen. Stabbers en botters toelaten. Wereld kapot spelen door diplomatie i.p.v. daden. Wow dat is stoer.
Grapjas :D
3 accs van TikTak verliezen aan Chill. (Laten we zeggen 4 voordat je over een onmogelijk front begint)
En 6 terughalen, Een hele BG van ons
En dan beginnen over werelden kapot maken :D

E: Daarnaast Martijn, 1 berichtje was al iets geweest in 3 dagen. Je kunt me niet vertellen dat je 24/7 bij je pa was, En ja het was heftig maar die 10 seconde was teveel? Klopt ik had beter kunnen deffen en ja ik was ziek en is geen goede smoes. Maar neem je verlies daar dan en zeg dat je het ook wel wat had kunnen voorkomen. Kom op man
 
Reactiescore
2.303
Grapjas :D
3 accs van TikTak verliezen aan Chill. (Laten we zeggen 4 voordat je over een onmogelijk front begint)
En 6 terughalen, Een hele BG van ons
En dan beginnen over werelden kapot maken :D

E: Daarnaast Martijn, 1 berichtje was al iets geweest in 3 dagen. Je kunt me niet vertellen dat je 24/7 bij je pa was, En ja het was heftig maar die 10 seconde was teveel? Klopt ik had beter kunnen deffen en ja ik was ziek en is geen goede smoes. Maar neem je verlies daar dan en zeg dat je het ook wel wat had kunnen voorkomen. Kom op man

Rens, hou w59 aub op w59. Die wereld die Chill volledig verneukt in een nieuw soort vorm van verneuken moet je hier niet in mengen, dank.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Doe maar op een ander forum, boeit niemand hier wat
 

DeletedUser67517

Guest
Je bent ook gewoon een trieste en harteloze zak wanneer je op koningsdag of die ochtend er na aanvalt. Ik denk dat ik dan ook niet in staat zou zijn geweest om te deffen.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Je bent ook gewoon een trieste en harteloze zak wanneer je op koningsdag of die ochtend er na aanvalt. Ik denk dat ik dan ook niet in staat zou zijn geweest om te deffen.
Mwa, koningsdag vind ik iets heel anders dan de dag erna. Verschilt natuurlijk per persoon, maar na koningsnacht haal ik het zelf op koningsdag meestal niet tot al te laat. Heb dan ook zelf in de nacht nog wat incs eruit kunnen sturen en in de ochtend was er dan weer iemand anders. Ik vind koningsdag zelf dan een stuk hartelozer dan op koningsnacht of koningsdag zelf. Ithy had ons persoonlijk al verzekerd dat er vv was, die er dus klaarblijkelijk niet was, maar anders had een belg ook prima een vv op kunnen pakken. Zuur voor de mensen van Ithy natuurlijk, maar als er 2 dagen consequent niemand on is zonder aanvalsstop kan het natuurlijk niet altijd goed gaan. Als ik de hele week er af lig bij de Nijmeegse vierdaagse hoor je mij ook niet klagen.
 
Reactiescore
2.303
Ik vind nu ook wel dat koningsdag een achterhaald excuus is. Stel je voor dat de 60 voorgane werelden deze discussie er niet was, en hoe deze op te lossen...
 

DeletedUser67517

Guest
Mwa, koningsdag vind ik iets heel anders dan de dag erna. Verschilt natuurlijk per persoon, maar na koningsnacht haal ik het zelf op koningsdag meestal niet tot al te laat. Heb dan ook zelf in de nacht nog wat incs eruit kunnen sturen en in de ochtend was er dan weer iemand anders. Ik vind koningsdag zelf dan een stuk hartelozer dan op koningsnacht of koningsdag zelf. Ithy had ons persoonlijk al verzekerd dat er vv was, die er dus klaarblijkelijk niet was, maar anders had een belg ook prima een vv op kunnen pakken. Zuur voor de mensen van Ithy natuurlijk, maar als er 2 dagen consequent niemand on is zonder aanvalsstop kan het natuurlijk niet altijd goed gaan. Als ik de hele week er af lig bij de Nijmeegse vierdaagse hoor je mij ook niet klagen.
Ohja, was meer een cynische opmerking. Maar denk dat ik dan zelf ook een VV nodig had gehad of zelf met me gare halfdronken kop lopen deffen
 
Reactiescore
660
Wtf lees ik hier allemaal. Ik ben ook niet de beste vriend van Martijn, maar die jongen hoeft echt niet nog meer gekwetst te worden. Dat je hem aanspreekt op een eventueel domme uitspraak, ok, maar op dat andere, dat kan ik echt even niet hebben. Dus een ongelooflijke debiele typisch domme oer-Hollandse kutdag die dan nog gaat over een met een malafide Argentijnse foortrut getrouwde dikzak telt wel als reden maar het overlijden van je vader is een te simpele uitvlucht.

Ja jongens. ‘We’ hebben inderdaad Martijn EN Joachim weggespeeld op cl13, we wisten dat ze daar speelden en dat het een gevaarlijke klant was, dus even in de beginfase met de stam erop. Niemand, maar dan ook niemand van onszelf had daar iets tegen kunnen doen. Martijn en ik dacht ook Joachim hebben ons daarna komen helpen. Dus denk niet dat we die jongens daarop moeten aanspreken. Moreel gedrag wat Martijn aanhaalt is dan weer wel volledig correct, niet dat ik een discussie die geeneens een discussie was maar gewoon feiten weer wil oprakelen maar als objectieve lezer kan ik daar wel perfect over oordelen. Ik begrijp trouwens dat Martijn wat vrienden van een andere wereld in bescherming neemt. Ik zou het ook totaal niet pikken moest iemand wat zeggen over Dorine, @lmnt12 , @sseg of @Ben Howard.
En ja, om ook Andries voor een stuk gelijk te geven. Martijn is niet de topper in dit spel en hoeft niet altijd op die manier te posten dan. Dat klopt. Dat kan je ook gewoon zeggen, dat begrijpt hij dan ook wel.
Ik vind het heel bizar dat er langs de ene kant wordt gezegd dat je bij een nieuwe wereld de zaken die gebeurd zijn moet vergeten, en dus op die manier de Paultjes en mastermarkB’s dus kan aannemen. Maar langs de andere kant dan weer niet kan vergeten wat Martijn deed en hem daar dan wel voortdurend over blijft aanspreken. Nu heb ik het dan meer over Pim. Want als wij beginnen over moreel dan moeten we ons niet bemoeien en iedereen kan veranderen. Maar op Martijn moet je dan blijven bashen. Kan wel aannemen dat je hem niet goed kan hebben. Maar ik snap het verschil alleen niet zo goed.

Ik zal wel weer volledig de plank misslaan, maar open me dan even de ogen waar ik volledig fout zit. Want dit was even een goed fout stukje forum volgens mij.
 

DeletedUser69389

Guest
Wtf lees ik hier allemaal. Ik ben ook niet de beste vriend van Martijn, maar die jongen hoeft echt niet nog meer gekwetst te worden. Dat je hem aanspreekt op een eventueel domme uitspraak, ok, maar op dat andere, dat kan ik echt even niet hebben. Dus een ongelooflijke debiele typisch domme oer-Hollandse kutdag die dan nog gaat over een met een malafide Argentijnse foortrut getrouwde dikzak telt wel als reden maar het overlijden van je vader is een te simpele uitvlucht.

Ja jongens. ‘We’ hebben inderdaad Martijn EN Joachim weggespeeld op cl13, we wisten dat ze daar speelden en dat het een gevaarlijke klant was, dus even in de beginfase met de stam erop. Niemand, maar dan ook niemand van onszelf had daar iets tegen kunnen doen. Martijn en ik dacht ook Joachim hebben ons daarna komen helpen. Dus denk niet dat we die jongens daarop moeten aanspreken. Moreel gedrag wat Martijn aanhaalt is dan weer wel volledig correct, niet dat ik een discussie die geeneens een discussie was maar gewoon feiten weer wil oprakelen maar als objectieve lezer kan ik daar wel perfect over oordelen. Ik begrijp trouwens dat Martijn wat vrienden van een andere wereld in bescherming neemt. Ik zou het ook totaal niet pikken moest iemand wat zeggen over Dorine, @lmnt12 , @sseg of @Ben Howard.
En ja, om ook Andries voor een stuk gelijk te geven. Martijn is niet de topper in dit spel en hoeft niet altijd op die manier te posten dan. Dat klopt. Dat kan je ook gewoon zeggen, dat begrijpt hij dan ook wel.
Ik vind het heel bizar dat er langs de ene kant wordt gezegd dat je bij een nieuwe wereld de zaken die gebeurd zijn moet vergeten, en dus op die manier de Paultjes en mastermarkB’s dus kan aannemen. Maar langs de andere kant dan weer niet kan vergeten wat Martijn deed en hem daar dan wel voortdurend over blijft aanspreken. Nu heb ik het dan meer over Pim. Want als wij beginnen over moreel dan moeten we ons niet bemoeien en iedereen kan veranderen. Maar op Martijn moet je dan blijven bashen. Kan wel aannemen dat je hem niet goed kan hebben. Maar ik snap het verschil alleen niet zo goed.

Ik zal wel weer volledig de plank misslaan, maar open me dan even de ogen waar ik volledig fout zit. Want dit was even een goed fout stukje forum volgens mij.
Geen zin om er verder over in te gaan. Want ik sta ver boven dat soort lui. Maar ik wil toch nog ook even een vermelding doen van Aaron en Jason die ons daar ook serieus goed hebben geholpen en zonder wie Joachim en ik het ook niet konden doen.
 

DeletedUser74552

Guest
Wtf lees ik hier allemaal. Ik ben ook niet de beste vriend van Martijn, maar die jongen hoeft echt niet nog meer gekwetst te worden. Dat je hem aanspreekt op een eventueel domme uitspraak, ok, maar op dat andere, dat kan ik echt even niet hebben. Dus een ongelooflijke debiele typisch domme oer-Hollandse kutdag die dan nog gaat over een met een malafide Argentijnse foortrut getrouwde dikzak telt wel als reden maar het overlijden van je vader is een te simpele uitvlucht.

Ja jongens. ‘We’ hebben inderdaad Martijn EN Joachim weggespeeld op cl13, we wisten dat ze daar speelden en dat het een gevaarlijke klant was, dus even in de beginfase met de stam erop. Niemand, maar dan ook niemand van onszelf had daar iets tegen kunnen doen. Martijn en ik dacht ook Joachim hebben ons daarna komen helpen. Dus denk niet dat we die jongens daarop moeten aanspreken. Moreel gedrag wat Martijn aanhaalt is dan weer wel volledig correct, niet dat ik een discussie die geeneens een discussie was maar gewoon feiten weer wil oprakelen maar als objectieve lezer kan ik daar wel perfect over oordelen. Ik begrijp trouwens dat Martijn wat vrienden van een andere wereld in bescherming neemt. Ik zou het ook totaal niet pikken moest iemand wat zeggen over Dorine, @lmnt12 , @sseg of @Ben Howard.
En ja, om ook Andries voor een stuk gelijk te geven. Martijn is niet de topper in dit spel en hoeft niet altijd op die manier te posten dan. Dat klopt. Dat kan je ook gewoon zeggen, dat begrijpt hij dan ook wel.
Ik vind het heel bizar dat er langs de ene kant wordt gezegd dat je bij een nieuwe wereld de zaken die gebeurd zijn moet vergeten, en dus op die manier de Paultjes en mastermarkB’s dus kan aannemen. Maar langs de andere kant dan weer niet kan vergeten wat Martijn deed en hem daar dan wel voortdurend over blijft aanspreken. Nu heb ik het dan meer over Pim. Want als wij beginnen over moreel dan moeten we ons niet bemoeien en iedereen kan veranderen. Maar op Martijn moet je dan blijven bashen. Kan wel aannemen dat je hem niet goed kan hebben. Maar ik snap het verschil alleen niet zo goed.

Ik zal wel weer volledig de plank misslaan, maar open me dan even de ogen waar ik volledig fout zit. Want dit was even een goed fout stukje forum volgens mij.
Aha maar Martijn mag zelf wel komen bashen ? Sorry hoor Robin maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. En sinds wanneer mag je geen kritiek meer leveren op spelers die je teleur hebben gesteld deze wereld. Als Dorine of een van de andere spelers die jij hier noemt hetzelfde hadden geflikt als Ity(of Margis als geheel) deze wereld dan was daar net zo goed kritiek op geweest. Je hebt je totaal niet ingelezen in wat er is gebeurd en hapt nu maar op Pim en mij omdat wij Martijn op zijn plek zetten. De eerste ''bash'' post kwam van Martijn naar mij toe en niet andersom. Ik heb dan ook absoluut geen spijt van mijn posts richting Martijn. Hij dacht even makkelijk punten te kunnen komen scoren omdat ik kritiek heb op de prestatie van Margis deze classic en dat is hem niet gelukt. Niets meer en niets minder.

Overigens wie is Martijn om moreel gedrag aan te halen dan ? Hij heeft zelf Zuibird gerecruteerd toen hij leider was, en die in tegendeel tot MastermarkB of Paul heeft wel gestabbed op de wereld en onder zijn leiding. Zoals ik al zei het is makkelijk scoren om keer op keer MastermarkB en Paul aan te halen en vanuit jou of Martijn(sseg) begrijp ik jullie standpunten maar vanuit Martijn (UG) is het gewoonweg hypocriet. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75558

Guest
Wtf lees ik hier allemaal. Ik ben ook niet de beste vriend van Martijn, maar die jongen hoeft echt niet nog meer gekwetst te worden. Dat je hem aanspreekt op een eventueel domme uitspraak, ok, maar op dat andere, dat kan ik echt even niet hebben. Dus een ongelooflijke debiele typisch domme oer-Hollandse kutdag die dan nog gaat over een met een malafide Argentijnse foortrut getrouwde dikzak telt wel als reden maar het overlijden van je vader is een te simpele uitvlucht.

Ja jongens. ‘We’ hebben inderdaad Martijn EN Joachim weggespeeld op cl13, we wisten dat ze daar speelden en dat het een gevaarlijke klant was, dus even in de beginfase met de stam erop. Niemand, maar dan ook niemand van onszelf had daar iets tegen kunnen doen. Martijn en ik dacht ook Joachim hebben ons daarna komen helpen. Dus denk niet dat we die jongens daarop moeten aanspreken. Moreel gedrag wat Martijn aanhaalt is dan weer wel volledig correct, niet dat ik een discussie die geeneens een discussie was maar gewoon feiten weer wil oprakelen maar als objectieve lezer kan ik daar wel perfect over oordelen. Ik begrijp trouwens dat Martijn wat vrienden van een andere wereld in bescherming neemt. Ik zou het ook totaal niet pikken moest iemand wat zeggen over Dorine, @lmnt12 , @sseg of @Ben Howard.
En ja, om ook Andries voor een stuk gelijk te geven. Martijn is niet de topper in dit spel en hoeft niet altijd op die manier te posten dan. Dat klopt. Dat kan je ook gewoon zeggen, dat begrijpt hij dan ook wel.
Ik vind het heel bizar dat er langs de ene kant wordt gezegd dat je bij een nieuwe wereld de zaken die gebeurd zijn moet vergeten, en dus op die manier de Paultjes en mastermarkB’s dus kan aannemen. Maar langs de andere kant dan weer niet kan vergeten wat Martijn deed en hem daar dan wel voortdurend over blijft aanspreken. Nu heb ik het dan meer over Pim. Want als wij beginnen over moreel dan moeten we ons niet bemoeien en iedereen kan veranderen. Maar op Martijn moet je dan blijven bashen. Kan wel aannemen dat je hem niet goed kan hebben. Maar ik snap het verschil alleen niet zo goed.

Ik zal wel weer volledig de plank misslaan, maar open me dan even de ogen waar ik volledig fout zit. Want dit was even een goed fout stukje forum volgens mij.
Je doet net of Martijn minder kansen krijgt dan ik, maar dat is dus echt dikke bullshit. Ik ben nooit ge accepteerd geweest binnen deze community en dat weet jij donders goed. Boeit mij dit? Nee totaal niet, maar je moet eens ophouden met hier het moraalriddertje te spelen, terwijl jij ook wel weet dat niemand Martijn aanspreekt op basis van zijn persoonlijke situatie, dan overdrijf je deze situatie dus echt heel erg hoor.

Ach jullie zijn de typische spelers waardoor tw minder leuk is geworden. Spelers zonder eergevoel en respect. Bart gedroeg zich op W55 in mijn tijd fatsoenlijk. Men vergeet dat die classic wereld zijn eerste wereld was waar die speelde en na grondig onderzoek een deel van de beweringen over hem ongegrond bleken te zijn. Iets wat ik ook op het Algemeen Forum aldaar heb aangetoond.

Dit terwijl spelers als Mastermarkb en Paul stelselmatig praktijken pleegden die ik niet goedkeur. Voor de rest ga lekker door zou ik zeggen. Wees trots op jezelf met een leven alleen op tw en geen respect voor anderen. Er bestaat een leven naast tw en ik kan de spelers van Ithy dan ook volledig begrijpen.
Martijn als je dit zegt, wees dan ook een man en ga je niet achter mijn naam schuilen om je beter voor te doen dan je eigenlijk bent.

Mag je mij vertellen welke twee maal? Op 50 alleen tussen stammen en niet onderling. Als je zo wilt rekenen heb ik namelijk Andries op CL11 ook verslagen.

Voor de rest noem ik dat niet noemenswaardig.
Ik wil het je eigenlijk niet zeggen, omdat ik je echt qua persoon een topkerel vond, maar op classic 11 heb jij dus echt zeker niet extreem veel bijgedragen aan het in stand houden van dust, het was toch echt meer ik en nog een klein beetje hulp van een paar externe factoren. Toch, Andries was van alle mensen die in IB zaten nog wel degene die zeker wat nog hebben gedaan om Church een halt toe te roepen ivm de aanvallen op IB.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
7.931
Ik lees elke keer dat er binnen een bepaalde groep behoorlijk veel oud zeer zit.

Heeft niks met zeer te maken. Heeft ermee te maken dat bepaalde spelers denken veel in dit spel te zijn en het altijd beter te weten. Terwijl in tegendeel blijkt dat diegene het vrijwel altijd verneuken. Hypocriet gedrag dus, en daar wordt op gereageerd.
 
Bovenaan