Nederlands: joke of niet?

DeletedUser

Guest
Wat kan ik me toch mateloos ergeren aan het gebruik van het Nederlands. Met alle respect, maar welk niveau halen de meesten hier feitelijk?

Zelfs van 12-jarigen kan je dergelijke fouten niet accepteren.

ghoticgirl
dit heeft die gast van dom gezecht is belarijkspoonk
--> ????????? Ghoticgirl moet toch wel de ergste zijn. Ooit van leestekens gehoord? Ooit van werkwoordsregels gehoord? -d, -dt, -t... Blijkbaar nog nooit iets over gehoord. Maar zo zijn er hier nog.


Ik haal er haar nu uit omdat hij toch écht wel de ergste is, maar er zijn hier velen die zo erbarmelijk schrijven. Misschien toch wat letten op het taalgebruik. Dat maakt het interessanter om volgen.
 

DeletedUser

Guest
Ik haal er haar nu uit omdat hij toch écht wel de ergste is, maar er zijn hier velen die zo erbarmelijk schrijven. Misschien toch wat letten op het taalgebruik. Dat maakt het interessanter om volgen.


kI neeemd aen dad jyj zei bedoeldt tog?

haha

nee, soms is het inderdaad erg dramatisch
 

DeletedUser

Guest
zolang je elkaar nog kan verstaan, kan het me niets schelen hoeveel fouten er worden geschreven :cool:
 

DeletedUser

Guest
ja julli laggen damee ma nie altijdt leuk é vindt ik

Je bent een beetje tegenstijdig met jezelf... Schizofreen? Hopelijk niet een dove... dan heb je stemmetjes maar dan hoor je ze niet XD
 

DeletedUser

Guest
Het is irritant, maar je kan niet van kindjes van 11 vragen dat ze goed schrijven. En sommigen zijn belgen, hoewel ik dat zelf een slecht excuus vind.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het volmondig met je eens..

Als ik eens kijk wat voor berichten ik soms krijg :

"heey derrek ik wort aangevalle door speler met 1000 punte stuur me ff wat troepe tyx hdoei"

^^Deze ter illustratie
 

DeletedUser390

Guest
Dat van die belgen heb je vast uit mijn sig kdeb. Maar dat kwam omdat ik 1 keer werd afgeblaft door iedereen omdat ik een onduidelijke zin had.

En jullie hadden me toen wel heel hard gekwetst :( :D

Maarjah, je kan er niks aan doen Pieta, je kan ze niet verplichten.
 

DeletedUser

Guest
Het is irritant, maar je kan niet van kindjes van 11 vragen dat ze goed schrijven. En sommigen zijn belgen, hoewel ik dat zelf een slecht excuus vind.

het spijt me KDEB maar kinderen van 11 hebben als het goed is wel al spelling enzo

dus op zich moeten ze wel het wel kunnen, dat ze dan irri msn taal erdoorheen gaan knallen dat ze niet snappen tja dat is wel probleem he :p
 

DeletedUser

Guest
tja irri msntaal is ook een probleem. Ik had trouwens dat belg zijn niet van je sig. En er zijn ook allemaal mensen die dan zeggen dat ze dyslectisch zijn enz..
 

DeletedUser

Guest
dat kan, maar dat is geen excuus om megaveel onnodige fouten te maken

dan doel ik op een zin als dit

ikvin t alemaaal goe, tog is die matserfier btje spemmer

haha dit is overdreven maar sommige schrijven wel zo
 

DeletedUser

Guest
Het is irritant, maar je kan niet van kindjes van 11 vragen dat ze goed schrijven. En sommigen zijn belgen, hoewel ik dat zelf een slecht excuus vind.
Dank u kdeb, ik ben zelf Belg:rolleyes:

@ Masterfire: I was joking;)
 

DeletedUser

Guest
Omg sommige zagen hier over spelling.
Maar als ik ff jullie zinnen controleer, maken jullie de domste vout ooit, woorden aan elkaar schrijven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser243

Guest
Het is irritant, maar je kan niet van kindjes van 11 vragen dat ze goed schrijven. En sommigen zijn belgen, hoewel ik dat zelf een slecht excuus vind.

Wat in hemelsnaam wil je daar mee zeggen? Wij hanteren de zelfde spellingsregels als jullie, wij leren op school hetzelfde als jullie...

En de laatste 5 jaar heeft 4 keer een belg het Groot Nederlands Dictee gewonnen.

Wat wil je daar dus in hemelsnaam mee zeggen?
 

DeletedUser533

Guest
Wat in hemelsnaam wil je daar mee zeggen? Wij hanteren de zelfde spellingsregels als jullie, wij leren op school hetzelfde als jullie...

En de laatste 5 jaar heeft 4 keer een belg het Groot Nederlands Dictee gewonnen.

Wat wil je daar dus in hemelsnaam mee zeggen?

jij bent inderdaad een hele normale Nederlands sprekende belg. Maar ik heb ze wel erger gezien:p ik weet niet of dat ligt aan het land het persoon of wat dan ook, maar ik begrijp het soms echt niet.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben ook een belg (Dus dom), en volgens mij heb je me op deze fora nog niet kunnen betrappen op incorrect Nederlands (geldt trouwens ook voor het stamforum)...

Ik denk dat het vooral te maken heeft met de leeftijd, en misschien nog meer met je karakter
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan