Nederland VS Belgie

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Niet voor noob Belgen:D
 

DeletedUser75561

Guest
discussie nederland / België :O

Kan alle kanten op hé ;)


Nederlanders :

Valt een beetje op dat nederlanders een ander muziekgenre hebben dan de belgen, belgen luisteren meestal naar rustige, zachte muziek of eerder house. Nederlanders daarintegen zijn meer voor Hardcore, en dat genre ( de zogenaamde Gabbers die ik ook meer bij nederlanders voorbij komen ).
Nederlanders zijn in het algemeen succesvoller op gebied van sporten dan Belgen, niet in afzonderlijke sporten, maar algemeen bekeken zeker wel ( Op gebied van voetbal -> Blijf altijd een welles/niettes verhaaltje ).
In het uitgaansleven, natuurlijk wil ik uitgaan met Nederlanders, lijkt me altijd dikke pret en ze drinken volgens mij ook snel een glaasje teveel... maar alles voor het plezier uiteraard!
Mannen, zijn prima... Vrouwen tjaa is hier al eerder verteld, doen hun ouder voor dan hun werkelijke leeftijd... Waarom? kunnen misschien best de Nederlanders vermelden. Denk ook dat op gebied van make-up/opmaken om op te vallen bij de jongens Nederland daarin hoger staat dan België ( positief of niet? Wie zal het zeggen ).

Belgen :

De belgen zijn in bepaalde zaken toch iets beter dan de Nederlanders... Namelijk op gebied van eten&drinken.
De bekende Frieten, jawel blijven in België toch wel het hoogtepunt van het eten + daarbij de lekkere biertjes die talloos zijn in België... mede ook bekend in België.
Op gebied van uitgaan, etc... denk ik dat sommige belgen verstandelijker zijn qua drinken,... etc.
Festivals... voldoende lijkt me, meer mag, maar hoeft niet per se ( klagen nu al genoeg van overlast ).
Wat me ook opvalt is dat er meer en meer belgische DJ's op komst komen... altijd leuk natuurlijk!
Verder is hierboven al wat vermeldt over België wat beter/niet beter is, dus heb m'n punt gemaakt ;)


Next!
 
Reactiescore
770
Festivals en uitgaan is iets wat elk land goed in is.
 

DeletedUser

Guest
Nederlanders worden steeds slanker. belgische vrouwen krijgen steeds meer te kampen met overgewicht. Nu zo een 57%, tegen 2030 80%.
Belgische vrouwen eckte dikkertjes.
 
Bovenaan