Nachtbonus

DeletedUser

Guest
ff voor alle duidelijkheid..

geldt de nachtbonus?
en op welk tijdstip?

ik krijg van iedereen verschillend antwoord, dus ik zou het graag zeker willen weten
 

DeletedUser

Guest
Oke... ik struin nu ook al een tijdje het forum af en moet toegeven dat niemand het met elkaar eens is over de tijden van de nachtmodi(wel je latijn kennen).

Ragey heeft ergens het volgende gezegd:

Wereld 1: Nacht duurt van 24.00 uur tot 6.00 uur
Wereld 2/3: Nacht duurt van 1.00 uur tot 6.00 uur


Maar veel anderen zeggen dat ze als ze om half 7 online komen alles nog donker is.
Ik wil nu serieus even weten wat het nu is. En hoe het komt dat het dan om half 7 nog donker is.

Het kan het verschil maken tussen je leger verliezen of een dorp met gemak overnemen...
 

DeletedUser

Guest
w1 = tot 6 uur


oh damn |-) nuja, 6 uur is nachtbonus

ik weet gerust wanneer de nachtbonus loopt.

Hoewel ik normaal W2/W3 tickets behandel en daar is het 1 -> 7.

maargoed, dees kan dicht.

en ik sta heus niet top 10 op W1

nooit gestaan eigenlijk
 

DeletedUser1665

Guest
w1 : 00:00 t/m 07:00
w2 : 01:00 t/m 07:00
w3 : 01:00 t/m 07:00
w4 : 01:00 t/m 07:00

Ik heb hier eens een support vraag over gesteld, dit scheeld ze weer wat werk ;)
 
Reactiescore
2.490
W1 = 00:00 -> 07:00 bij de start van de wereld was het van 23:00 -> 07:00, dit is dan na een forum-topic verandert naar 00:00 -> 07:00 )
W2 / W3 / W4 = 01:00 -> 07:00

dit klopt wel ;) enkel vergis ik mij soms.

met 6 uur is nachtbonus bedoelde ik als antwoord op de vraag dat 6 uur nog steeds in de nachtbonus valt.
 

DeletedUser

Guest
Er is mij nog iets niet duidelijk. Stel, je wilt een dorp edelen. Dit dorp bevindt zich op 8 uur "edel-afstand". Je verstuurt de aanval om 19.00 uur. Dan zit je dus niet in de nachtmodus. Je aanval komt wel pas om 03.00 uur aan. Dan is het wel weer nachtbonus.

Concreet: Telt de nachtbonus nou voor het tijdstip van vertrek of aankomst van je troepen? Of beide niet?
 

DeletedUser

Guest
Er zijn twee vormen van "nachtmodi"

1) Slaapmodus : instelbaar voor een zekere duur. Tijdens deze periode kan de speler niet aangevallen worden. De speler kan tijdens deze slaapmodus niet in zijn/haar account

2) Nachtmodus: Vastgelegd op de server, dus niet veranderbaar door spelers. Op onze wereld 1 hebben we een Nachtmodus van 23.00 tot 07.00 uur. De troepen van de verdedigende speler hebben hier een voordeel, de verdedigingssterkte neemt 100% toe.

Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben ingelicht.
hoe kun je slaapmodus instellen??
 
Bovenaan