[Speeltopic] Mysterieus Eiland #173 - Groep 1.

DeletedUser66220

Guest
Mwah nee hoor rob, ik vraag gewoon wat aan je? Ik ben nu WK aan het kijken met vrienden ;), ik zie jullie later weer byee
 

DeletedUser5312

Guest
ja shit ik heb dus de hele dag gewerkt en ben echt nog maar net thuis >.< geen tijd om heel de dag te lezen maargoed ik heb ff snel alles gescanned en ik vertrouw roboro goed. een wolf zou niet met zo'n idee komen van die paarse stemmen, plus hij heeft een wolf gebeult. daarom ga ik met hem mee met lytho.
 
Reactiescore
770
Mwah nee hoor rob, ik vraag gewoon wat aan je?

Je impliceert bij je vraag dat ik een wolf moest redden. Dat is geen serieuze vraag dat is gewoon weer zo'n onnozele slagzin van jou. Maar goed ik ga ook WK kijken.
 

DeletedUser

Guest
BESCHOUWING VAN DE BEULENACTIE​

Kijk, wat ik dacht was dus dat de weerwolven niet zouden willen dat ik beul werd om dan iemand van hen beul te laten worden. Naar mijn mening zou dat het slimste ook zijn geweest, maar goed. Sommigen dachten van niet en die beredenering snapte ik ook wel.

Maar wat bleek, nu ik teruglees, dus het geval te zijn? Het geval bleek dat onze enige echte BlueKnife, een weerwolf, direct op mij gestemd had en zei dat hij het een goed idee vond. Aan de hand hier van denk ik dus dat de weerwolven ook dachten de beulstemming te beïnvloeden. Ik bedoel maar te zeggen: die gebeurtenis is zeker te weten in de weerwolvenchat besproken geweest en ik denk dat dit toen dus aan bod is gekomen. Het lijkt mij dus zo dat er meer weerwolven op mij zijn gaan stemmen. Als je dus kijkt, kort nadat ik met het idee kwam, kwamen de volgende personen met een stem op mij om beul te worden:
EoS

BlueKnife (RIP WOLF)
Dat is overigens we een goed idee. Roboro

EoB

Big Bear

Stalov

Bad-Raptor


Daarna komt Lytho dus met deze beweging wat hem dus een beetje vrij pleit van mijn beschuldigingen jegens hem:
Ik vind het leuk dat iedereen mee gaat met Roboro, maar ik vertrouw hem nog niets eens en daarbij zitten we al dagen fout en ligt er geen enkele goede theorie. Dus we gaan met een groot aantal wolven in de ronde gewoon hen mee laten bepalen wie er als tweede zal sterven. Dat is erg onverstandig en dat zou Roboro ook moeten weten. Ik zeg we kiezen voor de persoon die we het meeste vertrouwen als een goedje en laten die iemand beulen.

Roboro
Desondanks zet hij daarna wel zijn stem op mij, een goedje, wat hem in mijn ogen weer wat verdacht maakt.


Vervolgens volgt er wat discussie over van alles en niks waar ik verder niets uit op heb kunnen maken in mijn beschouwing nu. Maar goed, dan kom ik dus met mijn argumentatie jegens BlueKnife. Het gaat hier over deze (clicky) post. Oef, dat is even schrikken. De beul, waar blueknife en wellicht nog een aantal andere wolfjes, eerst zo graag op wilden gaan - legt opeens een betoog neer jegens BlueKnife!


Dan komt Bad-Raptor dus als eerste met zijn, in foute kleuren, stemverandering:
Idd, Roboro is hier veels te machtig en ik heb geen eens zekerheid of hij wel een goedje is, Roboro. Ik heb meer zekerheid dat Blueknife hier wel een goedje is! naar hem mijn beulstem dus. Bovendien denk ik ook dat Roboro hier als slechtje de hele groep met zich meekrijgt, en theorieën maakt, waardoor anderen zich heel snel over laten halen. Roboro.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik Bad-Raptor heel slecht kan inschatten. Hij lijkt mij eigenlijk een domme wolf (no offense meant) die denkt nu even de groep hun aandacht te verplaatsen op iemand anders (mij dus) maar dat zullen we vanavond sowieso zien. Veel woorden wil ik hier niet aan vuil maken.


Oke. Ja stond een uur, maar aangezien al die burgers op school zitten verandert er toch niets..

Mijn stem gaat naar Blueknife. Het zal niets uitmaken, maar toch..

Hop, gaat ook naar Blueknife. Wolf? Of gelooft hij zo stevig in zijn verhaal dat het stom is om mij beul te maken. Hmmm...




Als lytho burger is, dan lynch ik jou!
Oscar11 een van mijn verdachte.

Hop, stemt niet op Blueknife.




Blueknife gezien Roboro voor lytho als beulactie gaat en die gewoon goedje is.

Opvallend bericht. Lytho gewoon goedje? Kan er verder echter geen betekenis achter vinden.




OP deze pagina stop ik met zoeken. Ik ga nu voetbal kijken, Wilhelmus is al begonnen! Maakt iemand anders maar af als ik sterf ;).
 

DeletedUser

Guest
Lynch

Code:
4. Bad-Raptor – Roboro – empire of statement
5. PartOfTheGame
6. Empire of Statement – Lytho – Bad Raptor
7. Big Bear – Bad Raptor
8. Emperor of Blood - lytho
9. Rukurt
13. Stalov - Flex
14. Lytho - roboro
15. Oscar11 – Big Bear
16. D-A-I – Part OF The Game - roboro
18. Roboro – BlueKnife - Lytho
20. Victorious – Big Bear
.23. Flexibility – Bad raptor

Bad raptor krijgt meeste stemmen

wolf

lunch

Roboro
ziener
 

DeletedUser66220

Guest
Haaaa! Wist het bad-raptor ook wolf, luister naar jullie BM :)
Volgende is denk ik stalov of dai
 

DeletedUser

Guest
Morgen of vanavond nog wordt het nieuwe dorp gemaakt. Eerste deadline is normale uur Zondag
 
Reactiescore
770
Haaaa! Wist het bad-raptor ook wolf, luister naar jullie BM :)
Volgende is denk ik stalov of dai

Fantastisch. Nu ik jou verdenk van wolf te zijn voel je je zodanig aangevallen dat je wilt counteren door mij terug te verdenken.
 

DeletedUser65460

Guest
Komop jongens, wat schatten jullie de kans dat Flex wolf is?
Hij wordt atm sterkst verdacht en krijgt bm van blue, blue gaat het echt niet aan zijn medewolf geven die verdacht wordt he..
 
Reactiescore
770
Komop jongens, wat schatten jullie de kans dat Flex wolf is?
Hij wordt atm sterkst verdacht en krijgt bm van blue, blue gaat het echt niet aan zijn medewolf geven die verdacht wordt he..

Dat weet je niet zeker. Er kan ook een tactiek achter zitten. Alsnog speelt Flexibility verdacht en wolf-achtig.
 

DeletedUser66220

Guest
Ik snap alleen niet waarom ik verdacht wordt? Ik heb die theorieën geplaatst op bad-raptor etc. Ik ga als ik thuis ben mijn rol claimen met bewijzen en daarna zie ik het weer.
 
Reactiescore
770
Ik snap alleen niet waarom ik verdacht wordt? Ik heb die theorieën geplaatst op bad-raptor etc. Ik ga als ik thuis ben mijn rol claimen met bewijzen en daarna zie ik het weer.

Wilt niet zeggen dat je zelf geen wolf bent he. Maar je speelt swso verdacht. Overtuig me er van dat mijn stem op jou te veranderen valt zou ik zeggen?
 

DeletedUser66220

Guest
Als ik bewijzen heb voor mijn rol bewijs ik niet dat ik de rol heb, Rob je maakt jezelf steeds verdachter jeetje zeg.
 
Reactiescore
770
Als ik bewijzen heb voor mijn rol bewijs ik niet dat ik de rol heb, Rob je maakt jezelf steeds verdachter jeetje zeg.

Iedereen kan zien hoezeer jij in de aanval gaat tegen mij nu ik jou verdenk van wolf te zijn...

Wat ik dus bedoel is dat ik je de kans geef om te bewijzen dat je niet de rol van wolf hebt, maar tot nu toe doe je niets anders dan beginnen blaten dat ik de wolf ben.

Een kat in het nauw maakt rare sprongen zeggen ze wel eens.
 

DeletedUser66220

Guest
Lees je mijn hele bewezen goedje ding niet met bewijzen van claim etc? Dafuq dude. Je praat jezelf steeds dieper in wolf zijnde.
 
Bovenaan