[Speeltopic] Mysterieus Eiland #173 - Groep 1.

DeletedUser

Guest
Alle paarse stemmen gepakt dus, hieronder de weergave:

POTG = Lytho Blueknife = Lytho
Roboro = Lytho = Blueknife
DAI = Oscar11
Big Bear = Blueknife
Stalov = Blueknife = EoS
Flexibility = Blueknife
Lytho = EoS
EoS = EoS = Blueknife
Blueknife = EoS

Laatste in het rijtje is laatst uitgebrachte stem. Totalen:
Lytho = 1
Blueknife = 5
Oscar11 = 1
EoS = 3


TheManWithItzBlueKnife

GuillotineBowling.png
 

DeletedUser

Guest
Is trouwens ook naar Arbeitman gePM'd. Ik hoop dat hij snel antwoordt. Mijn lynchstem staat voorlopig op Lytho.
 

DeletedUser66220

Guest
Het is wachten wat blue is, roboro lytho valt dood aan netwerken vanavond zei arbeitman. Dusjah
Als blue wolf is is bad raptor bewezen 2e wolf.
 

DeletedUser

Guest
En dat is één...


...Lytho wordt twee...


...hey ik ben een goede beul! Mag ik mijn beroep niet elke dag uit blijven oefenen? :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66220

Guest
En dat is één...


...Lytho wordt twee...


...hey ik ben een goede beul! Mag ik mijn beroep niet elke dag uit blijven oefenen? :p

Doe vanavond bad-raptor, morgen lytho, bad-raptor heeft meer stemmen nu, morgen lytho :)
 

DeletedUser

Guest
Netjes Roboro.
Ik ga morgen kijken, hoe en wat.

Big Bear, voegt helemaal niks toe. En als je dan een aanval plaats, post hij niet eens een verdediging.
 
Reactiescore
770
Nice Roboro.

Flexibility

Voegt totaal niets toe, loopt maar wat te lullen en te zwammen, speelt niet serieus en vertoont vreemd gedrag.
 

DeletedUser66220

Guest
Ik ga als ik thuis ben even kijken of je op blue had gestemd, of roboro voor beul en of je blue dood wou hebben of iemand anders.
 
Reactiescore
770
Ik ga als ik thuis ben even kijken of je op blue had gestemd, of roboro voor beul en of je blue dood wou hebben of iemand anders.

Ik had voor roboro gestemd en nee ik had niet voor Bleuknife gestemd, dat deed ik eerst wel maar veranderde het naar Empire of Statement.
 
Reactiescore
770
Waarom veranderde je het naar EOS? Moest je iemand redden?

Oeh nu probeert hij het hoor... :eek: Als er iemand hem aanspreekt op zijn speelwijze dan pas gaat ie eens 'serieus' spelen :eek:
 
Bovenaan