[Speeltopic] Mysterieus Eiland #173 - Groep 1.

DeletedUser

Guest
roboro, je weet dat hij een claim doet, maar toch stem je op hem?
vind ik zeer raar en verdacht. Ik denk dat ik al weet wat zijn claim gaat zijn.

Laten we allereerst stellen dat een claim niks hoeft te zeggen. Ten tweede mistte ik zijn claim.
 

DeletedUser63354

Guest
Nee ik ben niet aan het stressen. Ik vind het triest dat een speler met het niveau van roboro me gewoon negeert, en dan vervolgens ook nog allemaal dingen erbij gaat bedenken 'niet op zijn gedrag letten, laat je niet beinvloeden'. Dan zorgt hij er gewoon indirect voor dat ik me niet kan verdedigen omdat ik toch al onder vuur lig. Triest, echt zwaar triest Robin.
 

DeletedUser32020

Guest
Na de samenvoeging zijn er meerdere stuks van 1 rol, dus daar heb je ook geen zak meer aan.

Beul blue gewoon.
 

DeletedUser32020

Guest
Ik lees je verdediging wel. Het enige wat ik zie is "omg doe eens niet zo noob en onervaren"
 

DeletedUser63354

Guest
WTF? Kijk dan godverdomme eens naar mn tegenargumenten op de grote theorie van Roboro. Dat zijn de ENIGE redenen waarom ik gelynched wordt, en ook nog eens allemaal ontkracht. Hulde hulde
 

DeletedUser32020

Guest
Idd, Roboro is hier veels te machtig en ik heb geen eens zekerheid of hij wel een goedje is, Roboro. Ik heb meer zekerheid dat Blueknife hier wel een goedje is! naar hem mijn beulstem dus. Bovendien denk ik ook dat Roboro hier als slechtje de hele groep met zich meekrijgt, en theorieën maakt, waardoor anderen zich heel snel over laten halen. Roboro.

Ik bedoelde Blueknife. Ik vertrouw hem velen malen meer dan Roboro die de iedereen te makkelijk overhaalt, ik stem dus niet op hem, omdat ik niet zeker weet of hij een goedje is.

Bad-Raptor is BlueKnife erg aan het verdedigen. Ik moet nu werken en ben pas na de deadline terug.
 
Reactiescore
338
Ben morgen pas terug, alle speciale actief naar arbeitman.

Ook ga ik een woordje doen over Lytho, want die heeft mij teleur gesteld.
 

DeletedUser

Guest
WTF? Kijk dan godverdomme eens naar mn tegenargumenten op de grote theorie van Roboro. Dat zijn de ENIGE redenen waarom ik gelynched wordt, en ook nog eens allemaal ontkracht. Hulde hulde

Die zijn niet ontkracht want ik vond je argumentatie maar zwakjes. Ik ga overigens nu even barbecueën maar ga proberen om 8 uur het besloten vonnis te velgen. :bijl:
 

DeletedUser4045

Guest
Ben morgen pas terug, alle speciale actief naar arbeitman.

Ook ga ik een woordje doen over Lytho, want die heeft mij teleur gesteld.

Dit slaat ook weer nergens op.
Als je net als die andere spellijder wilt gaan mierenneuken doe het dan gewoon. -.-
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4045

Guest
Daar ga ik het nog over hebben. Want het slaat wel degelijk ergens op.

Wel degelijk niet, maar misschien moeten jullie als spelleider anders gewoonweg eerst de context begrijpen en een topic bijlezen, want net als arbeitman ben jij nergens van op de hoogte.
 

DeletedUser63354

Guest
Achja. Lytho zou ook nog wel eens goed wolf kunnen zijn..

Fijn Wk allen. /out
 

DeletedUser

Guest
Achja. Lytho zou ook nog wel eens goed wolf kunnen zijn..

Fijn Wk allen. /out

Dit bewijst het gewoon. Blueknife is wolf en weet dat hij nu sterft door de beul dus probeert hij op deze manier Lytho goed te praten. Het puzzelstukje past. Tevens zal ik vanavond dood gaan door de lunch vrees ik :eek:.

Ik ga de stemmen tellen en mijn guillotine uit de schuur halen, ben zo terug.
 

DeletedUser66220

Guest
Je moet niet veel van mij verwachten ik ben op mn mobieltje.
 
Bovenaan