[Discussietopic] Multi-accounting in WvW

Reactiescore
1.014
Jeffrey wil nu ook vervangen worden?

Beter krijgt nonkel/rinske andere rol dan. :rolleyes:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
hoe bedoel je
 
Reactiescore
1.014
Als jeffrey dubbelacc is, en zn dubbel mee blijft spelen. En Nonkel/Rinske vervangen jeffrey, dan weet zn dubbel de rol.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
TW zit vol met bugs en valsspelers maar de mods besluiten hun kostbare tijd in het micromanagen van een AF-spelletje te steken :redface:
 
Reactiescore
1.014
Zullen we stoppen met credits geven aan de zielsverwant van jeffrey? :p
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Reactiescore
1.804
TW zit vol met bugs en valsspelers maar de mods besluiten hun kostbare tijd in het micromanagen van een AF-spelletje te steken :redface:
het mooie is dat dit AF-spelletje nog steeds betere graphics heeft dan de TW-troep die jij speelt?
 
Reactiescore
1.497
Wie zegt dat de mods niet ook gewoon met 8 op 1 account zitten en daarmee tegelijk kunnen bannen als posts plaatsen?
 
Reactiescore
2.386
TW zit vol met bugs en valsspelers maar de mods besluiten hun kostbare tijd in het micromanagen van een AF-spelletje te steken :redface:
Terug in je mand jij. Wat is dit nu weer?? qq
 

Deleted User - 487966474

Guest
Iets wat ik een paar maanden geleden al onder het licht probeerde te brengen. Herhaaldelijke oproepen het dubbelaccounten te stoppen, helaas werd hier niks mee gedaan. Goed dat het nu zo opgepakt wordt en ik denk dat er gereguleerd kan worden, maar wel in beperkte mate. Daarom kies ik voor optie 2.

Een aanwas van nieuwe spelers is leuk, potjes met 20+ spelers zijn veel interessanter dan potjes met 10 spelers. Daarom denk ik ook dat we de meeste nieuwe spelers het voordeel van de twijfel moeten geven, maar misschien nog wel belangrijker = deze spelers er niet constant op wijzen dat zij dubbelaccounts zouden zijn, want 1. mocht het een echt nieuw persoon zijn voelt deze zich niet welkom en 2. als het een dubbelaccount is, wordt het voor de persoon achter het dubbelaccount alleen maar leuker. Als aanvulling op punt 2: het dubbelaccount zal waarschijnlijk steeds gekkere acties uitvoeren, om er toch lol uit te kunnen halen, hierna zal het zó opzichtig worden dat er dan eventueel een mod kan ingrijpen middels een IP-check.

Mocht het in dat geval gaan om een dubbelaccount, is een waarschuwing van een moderator aan het gekoppelde forumaccount op zijn plek. Bij nogmaals overtreden is wat mij betreft 3 potjes uitsluitsel van weerwolven (en een berispingpunt op zijn plek). Like of tldr dit bericht als je het hiermee eens bent.
Beetje dus hoe floofy zich voelt.
En hoe ik twijfel om zelf nog mee te doen hierdoor.

Maar idd lijkt optie 2 mij t beste.
 
Bovenaan