DeletedUser72496
Guest
Die kinderlijke onschuld![]()
Hij vraagt zelfs een wapenstilstand aan Zero-B
Die kinderlijke onschuld![]()
Nuh dat zie je wel goed denk ik, hoewel als je met plat gaan alleen je account bedoelt dan zeg ik: bring it onWapenstilstand? Ik weet niet hoe je daar bij komt? Ik wou enkel een nap met inventirius, omdat ik niet veel tijd had om te deffen wegens de scheiding van mijn ouders. Ik heb liever een nap met spelers van zero-b dan dat ik plat ga of zie ik dat verkeerd?
Dan had hij al anderhalf jaar geleden gesloten mogen worden. Wat, had die wereld na 3 maand al gesloten moeten wordenMag deze wereld nu ook direct gesloten worden, vanwege de vele noobs en debielen in P. en W-Pack.
Je moet ze de tijd geven, maar dat doen ze al verkeerd. Ze zijn nu namelijk aan het internen wat van de vijand edelen lijkt moeilijkDan had hij al anderhalf jaar geleden gesloten mogen worden. Wat, had die wereld na 3 maand al gesloten moeten worden![]()
Het zegt natuurlijk wel watTsss noob, die totale stats haal je er toch altijd uit. Nobody cares
SHIP ook, zie DaantjeAch P. laat ook spelers die al tweemaal de stam hebben verlaten gewoon terugkeren. Timo716 probeert zelf al meerdere malen bij ons aan te kloppen om ons te joinen.
Daan is een apart geval, maar Daan heeft nimmer P. of W-pack gecontacteerd om te vragen of hij mag joinen zit toch een groot verschil.SHIP ook, zie Daantje![]()
Ach P. laat ook spelers die al tweemaal de stam hebben verlaten gewoon terugkeren. Timo716 probeert zelf al meerdere malen bij ons aan te kloppen om ons te joinen.