DeletedUser
Guest
Je weet dat 1k incs nog niks voorstelt
En nee dragonfriend723 die hier op het AF zit speelt niet meer. Daar spelen momenteel andere spelers.
Je weet dat 1k incs nog niks voorstelt
speel jij nog, Bassie?Je weet dat 1k incs nog niks voorstelt
En nee dragonfriend723 die hier op het AF zit speelt niet meer. Daar spelen momenteel andere spelers.
Voor mij stelt het wel wat voorJe weet dat 1k incs nog niks voorstelt
Voor mij stelt het wel wat voor![]()
speel jij nog, Bassie?![]()
Voor mij stelt het wel wat voor![]()
Wel is 700 gehad ofzo dus 1k is wel nieuw voor mijOei als je 1k al veel vindt, 1.5 jaar geleden gingen ze al vlotjes over de 10k![]()
Ja, maar jij had een bot.Ik stuurde in mijn eentje al 3K incs per massa![]()
SmoesjesRobot Timmie
i wish, ik had gewoon geen leven
Ga jij maar deffen MartinSmoesjes![]()
Nodig iedereen uit voor SHIP dan is het eerder gespeeld, want nu gaan we nog gewoon voor de winst!!! Ik ben gewoon actief op 59 dus niet pratenGa jij maar deffen Martin
Trouwens s zonde, strijd is verloren
Ga maar op 59 wat doen
Ik zie je handtekening al duidelijk. Kom maar aanmelden bij SHIP!Nodig iedereen uit voor SHIP dan is het eerder gespeeld, want nu gaan we nog gewoon voor de winst!!! Ik ben gewoon actief op 59 dus niet praten![]()
Dan ben je er redelijk van goed afgekomen, want zoals al gezegd 10k incs is redelijk normaal op deze wereld.
Wats er met me handtekening?Ik zie je handtekening al duidelijk. Kom maar aanmelden bij SHIP!
Robot Timmie
i wish, ik had gewoon geen leven
Nodig iedereen uit voor SHIP dan is het eerder gespeeld, want nu gaan we nog gewoon voor de winst!!! Ik ben gewoon actief op 59 dus niet praten![]()
ShhhhIk deed dat ook maar dan 10x trager, wat zegt dat over mij? :/
Neenee de oorlog is het snelst gedaan als je verliest.