Moves and Counter Moves

DeletedUser79078

Guest
Wapenstilstand? Ik weet niet hoe je daar bij komt? Ik wou enkel een nap met inventirius, omdat ik niet veel tijd had om te deffen wegens de scheiding van mijn ouders. Ik heb liever een nap met spelers van zero-b dan dat ik plat ga of zie ik dat verkeerd?
 
Reactiescore
60
Wapenstilstand? Ik weet niet hoe je daar bij komt? Ik wou enkel een nap met inventirius, omdat ik niet veel tijd had om te deffen wegens de scheiding van mijn ouders. Ik heb liever een nap met spelers van zero-b dan dat ik plat ga of zie ik dat verkeerd?
Nuh dat zie je wel goed denk ik, hoewel als je met plat gaan alleen je account bedoelt dan zeg ik: bring it on :p

Maar zorg wel voor jezelf :)
 

DeletedUser79078

Guest
Zijn er toch nog goeie mensen in ship ;) ja Rens jij bent ook goed :)
 

DeletedUser

Guest
Mag deze wereld nu ook direct gesloten worden, vanwege de vele noobs en debielen in P. en W-Pack.
 

DeletedUser

Guest
Dan had hij al anderhalf jaar geleden gesloten mogen worden. Wat, had die wereld na 3 maand al gesloten moeten worden :p
Je moet ze de tijd geven, maar dat doen ze al verkeerd. Ze zijn nu namelijk aan het internen wat van de vijand edelen lijkt moeilijk:eek:
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Tijd voor wat activiteiten.

Zijde 1:
Stammen: P., W-pack
Zijde 2:
Stammen: SHIP, Zero-B

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames:

Kant 1: 22,509
Kant 2: 30,612
Verschil: 8,103

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4,119
Kant 2: 17,582
Verschil: 13,463

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 213,513,746
Kant 2: 293,168,919
Verschil: 79,655,173

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 37,772,585
Kant 2: 166,385,774
Verschil: 128,613,189

chart
 
Reactiescore
179
Ach P. laat ook spelers die al tweemaal de stam hebben verlaten gewoon terugkeren. Timo716 probeert zelf al meerdere malen bij ons aan te kloppen om ons te joinen.
 
Bovenaan