Moves and Counter Moves

DeletedUser77892

Guest
Als speler ben je ijzersterk, als iemand zich bewezen heeft op deze wereld is het tim wel denk ik. Echter is je gedrag hier op het AF gewoon zo ongelooflijk laag. Ik zou respect voor je hebben was het niet dat je je gewoon ongelooflijk kinderachtig opstelt hier...
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik nodig je uit het AF van het laatste jaar te lezen, ik heb meer dan genoeg pogingen gedaan, nu doe ik gewoon mee met de kleuters
 

DeletedUser71298

Guest
Ik nodig je uit het AF van het laatste jaar te lezen, ik heb meer dan genoeg pogingen gedaan, nu doe ik gewoon mee met de kleuters
Ik moet je toch aanraden om zelf even terug te lezen zodat je kunt zien wie er begonnen is met op de man te spelen, met het lage niveau en het verborgen schelden ;).
Je bent er namelijk toch echt zelf mee begonnen chef
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik stelde mijn posts op en daar werd niet inhoudelijk op gereageerd, meestal omdat ik de nagel op de kop sloeg, mijn posts werden altijd wel al dan niet expres zwaar genegeerd of de reacties erop waren van geen niveau. Dan zie ik niet in wat er mis is om hier en daar een subtiele stek op iemand zijn ingame prestaties te geven.

De verschillen zijn dat jullie het op de man spelen liever zonder de poging tot propaganda doen en dat die situatie in de eerste plaats al was uitgelokt door een gebrek aan intelligentie in de posts van mijn gesprekspartners toen.
 

DeletedUser

Guest
Ik moet je toch aanraden om zelf even terug te lezen zodat je kunt zien wie er begonnen is met op de man te spelen, met het lage niveau en het verborgen schelden ;).
Je bent er namelijk toch echt zelf mee begonnen chef

Ehmm, jij was toch de persoon die zo'n hekel aan moddergooien had op het Algemeen Forum? Je probeert P. te vertegenwoordigen, maar het mislukt nogal. Ik nam De Donalds toch wat serieuzer, dan jou domme verhaaltjes.
 

DeletedUser63643

Guest
Als er al wat op te merken is aan mijn posts dan ligt dat aan mijn gesprekspartner en zijn gebrek aan niveau

Hahaha, het is hier nog steeds hetzelfde, dit is een hele sterke Tim.
Jezelf zo slim vinden, dat de rest wel dom MOET zijn.
 

DeletedUser63643

Guest
Haha, allang gedaan. Maar soms kan ik de verleiding niet weerstaan. Zwak punt van mij helaas. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Wat zijn jullie belachelijk, op het AF is het Tim dit en dat. Want United Stabbers zijn natuurlijk de heilige boontjes hoe serieus moeten we jullie nog nemen:rolleyes2:
 

DeletedUser77892

Guest
Wat zijn jullie belachelijk, op het AF is het Tim dit en dat. Want United Stabbers zijn natuurlijk de heilige boontjes hoe serieus moeten we jullie nog nemen:rolleyes2:
En ship moeten we wel serieus nemen wil je zeggen? Bang om te verliezen dus recruiteren we alle noob stammen maar leeg.
Vervolgens Aztec lekker aan henzelf over laten, of wil je nou zeggen dat jullie hen zo goed helpen? xD Lekkere stam, ship...
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
En ship moeten we wel serieus nemen wil je zeggen? Bang om te verliezen dus recruiteren we alle noob stammen maar leeg.
Vervolgens Aztec lekker aan henzelf over laten, of wil je nou zeggen dat jullie hen zo goed helpen? xD Lekkere stam, ship...

Wauw, en dat komt mij dan verwijten dat ik wat moet doen aan de inhoud van mijn posts. Hoelang speel jij al casual? Is dit nu gewoon jouw reactie door gebrek aan kennis? Verkeerde info meegehad van de vriendjes uit P. en W-pack? Dan wil ik jou graag bijscholen. Of speel je effectief al 4 jaar casual en is dit gewoon jouw oprechte conclusie van hoe jij de wereld hebt ervaren? In dat geval kan je ook maar beter stoppen met posten.
 

DeletedUser

Guest
En ship moeten we wel serieus nemen wil je zeggen? Bang om te verliezen dus recruiteren we alle noob stammen maar leeg.
Vervolgens Aztec lekker aan henzelf over laten, of wil je nou zeggen dat jullie hen zo goed helpen? xD Lekkere stam, ship...

Lol, dat is echt weer een reactie die uit de lucht komt vallen.

Ik zal jou even wijzen op een aantal dingen, het is wel weer eens duidelijk dat jij wel degelijk verkeerd bent ingelicht door je fantasische stamgenoten.
P. wilde Ship zo snel mogelijk weghebben daarom hadden ze samenwerking met (W.Pack, E, Zero-B) enzz. Dus je kunt enkel dat nu wat Ship gedaan heeft een vergelijking noemen. Dan hebt je over spelers rekuteren? Ga eens even bij jezelf na, dan kun je dit geen eens opnoemen want meneer Donalds had zogezegd "grote plannen" met een aantal grote spelers van Zero-B

En als we over het laten vallen van AZTEC hebben, dan mag je ook naar je eigen stam kijken. Wat een lekkere stam dat P. toch *kuch* *kuch* *kuch*

Wat ook jammer is dat United "Masters" een hekel heeft aan het Algemeen Forum, maar ze liken en reageren toch maar nutteloos op een aantal post. Ja dan is mijn vraag hoe serieus moet we jullie nog gaan nemen. Er zijn een aantal spelers die nog degelijk kunnen posten aan UM kant, maar die zien we helaas te weinig.
 

DeletedUser65921

Guest
Die gast verdween enkele maanden geleden ook spoorloos toen hem duidelijk werd gemaakt dat hij niks van kennis heeft en onzin loopt te spuiten hoor :p
 

DeletedUser77892

Guest
Willen jullie nou serieus zeggen dat het niet waar is dan? Jullie hebben niet aztec leden gerekruteerd? Kom op man xD Ik noem hier gewoon feiten op. Jullie hebben gewoon noobs lopen rekruteren. Een aantal van die nieuwe aanwinsten ken ik erg goed zelfs. Van andere werelden waar ik ze op BB geknald heb. Maar blijf jezelf maar lekker wijs maken dat dit niet waar is en dat jullie geweldige spelers hebben.

Het excuus dat de wereld helemaal tegen jullie was en dat jullie dat nu omgedraaid hebben betekent niet dat jullie ineens geen noobs hebben binnen gehaald, en die stam aztec nu gewoon lekker aan hun lot over laat. Kan me geen kut schelen waar jullie P. allemaal van beschuldigen. Ik noem wat, en jullie ontkennen het terwijl ik gewoon precies kan zien wie jullie binnen gehaald hebben en waar vandaan.
 

DeletedUser71298

Guest
Willen jullie nou serieus zeggen dat het niet waar is dan? Jullie hebben niet aztec leden gerekruteerd? Kom op man xD Ik noem hier gewoon feiten op. Jullie hebben gewoon noobs lopen rekruteren. Een aantal van die nieuwe aanwinsten ken ik erg goed zelfs. Van andere werelden waar ik ze op BB geknald heb. Maar blijf jezelf maar lekker wijs maken dat dit niet waar is en dat jullie geweldige spelers hebben.

Het excuus dat de wereld helemaal tegen jullie was en dat jullie dat nu omgedraaid hebben betekent niet dat jullie ineens geen noobs hebben binnen gehaald, en die stam aztec nu gewoon lekker aan hun lot over laat. Kan me geen kut schelen waar jullie P. allemaal van beschuldigen. Ik noem wat, en jullie ontkennen het terwijl ik gewoon precies kan zien wie jullie binnen gehaald hebben en waar vandaan.
Snap dan dat ze alleen feiten erkennen die in hun voordeel liggen :rolleyes:
 
Bovenaan