Moves and Counter Moves

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Willen jullie nou serieus zeggen dat het niet waar is dan? Jullie hebben niet aztec leden gerekruteerd? Kom op man xD Ik noem hier gewoon feiten op. Jullie hebben gewoon noobs lopen rekruteren. Een aantal van die nieuwe aanwinsten ken ik erg goed zelfs. Van andere werelden waar ik ze op BB geknald heb. Maar blijf jezelf maar lekker wijs maken dat dit niet waar is en dat jullie geweldige spelers hebben.

Het excuus dat de wereld helemaal tegen jullie was en dat jullie dat nu omgedraaid hebben betekent niet dat jullie ineens geen noobs hebben binnen gehaald, en die stam aztec nu gewoon lekker aan hun lot over laat. Kan me geen kut schelen waar jullie P. allemaal van beschuldigen. Ik noem wat, en jullie ontkennen het terwijl ik gewoon precies kan zien wie jullie binnen gehaald hebben en waar vandaan.


Wij hebben Aztec spelers gerecruteerd ja, nadat ik 2 weken lang vv's heb gedaan binnen Aztec, account op orde heb gezet enzovoort. Ik heb de Aztec leden gemeld dat zij die bereidt waren zich in te zetten en bij te leren naar SHIP of Zero-B konden overstappen. Ik heb enkele dagen aan guide geschreven samen met enkele andere SHIP spelers hebben we ook effectief gezorgd dat de kwaliteit omhoog ging. Dus hebben wij noobs gerecruteerd? Mogelijks, te zien van hoe je er naar kijkt. De intentie was natuurlijk om dat noobheid er direct uit te krijgen. En over de algemene lijn zijn al deze accounts er op vooruit gegaan op een enkeling na. Wat er dus effectief gebeurd is, is dat SHIP hun tijd heeft vrijgemaakt om een partij die door iedereen terecht onderschat werd, een iets serieuzere bedreiging van te maken. En tegelijk was dit een ideale aanvullen in onze ongelijke strijd tegen P. en de rest van UM. Dat dat jij ze op andere werelden op BB hebt geknalt betekend niet dat je dit hier nog eens zal kunnen doen. Al ga ik nu niet zwart op wit beweren dat het onmogelijk is.

Het excuus dat de wereld tegen ons was hebben we niet omgedraait, we hebben het geëffend tot een gelijke strijd. En het wordt hoog tijd dat jullie dat argument laten varen dus, wij deden niet hetzelfde als UM. Wij hebben geen belachelijk oneerlijke situatie gecreërd. Wij hebben enkel een eerlijke strijd proberen maken zodat de motivatie bij onze accounts niet helemaal wegging en jullie niet wonnen doordat helft vd stam met de delete knop zat te spelen.

Dus meneer die er geen hol van snapt, leer de geschiedenis kennen of bol hem af ;)
 

DeletedUser71298

Guest
Oneerlijke verhouding?
Ship, aztec, aztec2, I, lonely, candy, ph hadden samen evenveel als zero, f en p.
Enige verschil is dat je er nu zoveel mogelijk in 1 stam hebt gepropt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77892

Guest
Blij dat wij het met elkaar eens zijn tim. Je zegt hier zelf, jullie hebben idd noobs gerekruteerd. Jullie nobele intenties, of doelen trek ik niet in twijfel. Echter is het enige wat ik zei dat jullie noobs gerekruteerd hebben omdat jullie bang waren om te verliezen.

Je kan het zo mooi maken als je wilt, en er voor jezelf een prachtig verhaal bij vertellen. Maar het is wat het is. en ik zeg gewoon waar het op staat zonder er om heen te praten.

Jullie waren bang dat de helft op bb zou gaan vanwege de overmacht van het monster verbond. En daarom noobs hebben gerekruteerd om dit te voorkomen en het speelveld weer in balans te brengen. Zoals ik zei, jullie intenties en doelen trek ik niet in twijfel. Echter ga ik het niet mooier maken dan het is.
 

DeletedUser

Guest
Blij dat wij het met elkaar eens zijn tim. Je zegt hier zelf, jullie hebben idd noobs gerekruteerd. Jullie nobele intenties, of doelen trek ik niet in twijfel. Echter is het enige wat ik zei dat jullie noobs gerekruteerd hebben omdat jullie bang waren om te verliezen.

Je kan het zo mooi maken als je wilt, en er voor jezelf een prachtig verhaal bij vertellen. Maar het is wat het is. en ik zeg gewoon waar het op staat zonder er om heen te praten.

Jullie waren bang dat de helft op bb zou gaan vanwege de overmacht van het monster verbond. En daarom noobs hebben gerekruteerd om dit te voorkomen en het speelveld weer in balans te brengen. Zoals ik zei, jullie intenties en doelen trek ik niet in twijfel. Echter ga ik het niet mooier maken dan het is.

Jij hebt echt wat met het woordje 'noob' dus iedereen die Tim gerekruteerd is noob? Dan pakken dus noobs dorpen van P.??

Niet alle spelers zijn pro, dat zal ik niet ontkennen. Er zijn er zeker een aantal gerekruteerd die een waarde hebben voor de stam Ship.
 
Reactiescore
60
Oneerlijke verhouding?
Ship, aztec, aztec2, I, lonely, candy, ph hadden samen evenveel als zero, f en p.
Enige verschil is dat je er nu zoveel mogelijk in 1 stam hebt gepropt
Dat betwijfel ik ernstig, maar het achterhalen wordt lastig.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Oneerlijke verhouding?
Ship, aztec, aztec2, I, lonely, candy, ph hadden samen evenveel als zero, f en p.
Enige verschil is dat je er nu zoveel mogelijk in 1 stam hebt gepropt

Je vergeet dat ook de stam E. aan UM zijde stond. Dus zelfs al was deze post een ware opsomming van beide zijden bleef de strijd ongelijk.
En het feit dat je met je leugens nu ook al Aztec 2 erbij moet halen toont aan hoe depressief je bent.

Blij dat wij het met elkaar eens zijn tim. Je zegt hier zelf, jullie hebben idd noobs gerekruteerd. Jullie nobele intenties, of doelen trek ik niet in twijfel. Echter is het enige wat ik zei dat jullie noobs gerekruteerd hebben omdat jullie bang waren om te verliezen.

Je kan het zo mooi maken als je wilt, en er voor jezelf een prachtig verhaal bij vertellen. Maar het is wat het is. en ik zeg gewoon waar het op staat zonder er om heen te praten.

Jullie waren bang dat de helft op bb zou gaan vanwege de overmacht van het monster verbond. En daarom noobs hebben gerekruteerd om dit te voorkomen en het speelveld weer in balans te brengen. Zoals ik zei, jullie intenties en doelen trek ik niet in twijfel. Echter ga ik het niet mooier maken dan het is.

Sterke perceptie van het woord 'noobs' ja. Voor een speler die niet antwoord op de vraag waar wanneer en hoe lang je hier al speelt heb je een zeer hoge dunk van jezelf. En zelfs al weet ik waar je speelt ben je in mijn ogen ook een noob. W-Pack zijn noobs, P is voor het overgrote deel noobs, en alle pro P/W-pack AF-posters zijn nog eens domme noobs. Ik heb gelijk.

Dat is ongeveer wat je typt, en dan moet ik zwijgen over men gesprekpartners.
 

DeletedUser77892

Guest
Je vergeet dat ook de stam E. aan UM zijde stond. Dus zelfs al was deze post een ware opsomming van beide zijden bleef de strijd ongelijk.
En het feit dat je met je leugens nu ook al Aztec 2 erbij moet halen toont aan hoe depressief je bent.



Sterke perceptie van het woord 'noobs' ja. Voor een speler die niet antwoord op de vraag waar wanneer en hoe lang je hier al speelt heb je een zeer hoge dunk van jezelf. En zelfs al weet ik waar je speelt ben je in mijn ogen ook een noob. W-Pack zijn noobs, P is voor het overgrote deel noobs, en alle pro P/W-pack AF-posters zijn nog eens domme noobs. Ik heb gelijk.

Dat is ongeveer wat je typt, en dan moet ik zwijgen over men gesprekpartners.
Ben ik verplicht te reageren dan? Nee, dacht ik dus ook niet. Verder heb ik nooit geopperd dat ik oh zo goed ben. Ben ik namelijk helemaal niet :p

En dat laatste, wat moet ik daar nou mee? Ga je nu elke post nog dieper zinken? Want ik heb helaas geen duikboot.
 

DeletedUser76153

Guest
Hamilcar praat poep

Kijk naar zen gefarmde likes haha negeer die noob toch
Hij zet vast in de chat van zen stam, kijk jongens ik heb een post op het af gezet in de discussie met tim, like hem snel
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ach die man weet niet wat ie zegt...

De noobs staan 2.364 dorpen positief volgens de ingame stats en hebben ondanks dezelfde ODA score een anzijnlijk hogere ODD score wat direct ook weergeeft dat er efficiënter (met minder verlies) wordt gedeft.

fe68d8d63e622d5da7af3e8f46096132.png
 

DeletedUser71298

Guest
Deze niet vergeten met je stats mee te tellen he ;)

TCO FYA 12M
finimini 4.5m
kroosdorp 16.9m
theloki 22m
ceescornelis 5m
Fidei Defensor 9m
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Hebben jullie die punten dan? In deze denkwijze moet je accounts zoals Gigantadorp, Bosbassie en Flex ook als winst op P. en W-Pack gaan inrekenen want ze edelden barbs die P. en W-pack als winst zien.

Verder heb ik letterlijk in mijn post gezet 'ingame stats' om gemierenneuk van jou te ontwijken, dus deze opmerking was weer overbodig.
 

DeletedUser

Guest
Ben ik verplicht te reageren dan? Nee, dacht ik dus ook niet. Verder heb ik nooit geopperd dat ik oh zo goed ben. Ben ik namelijk helemaal niet :p

En dat laatste, wat moet ik daar nou mee? Ga je nu elke post nog dieper zinken? Want ik heb helaas geen duikboot.

Nee jij bent gewoon een grote noob met een heel erg grote eigendunk:rolleyes2:
En dat laatste doe jij dat zelf niet een beetje, een beetje lager zinken met van jou achterlijke gepost:redface:
 

DeletedUser71298

Guest
Hebben jullie die punten dan? In deze denkwijze moet je accounts zoals Gigantadorp, Bosbassie en Flex ook als winst op P. en W-Pack gaan inrekenen want ze edelden barbs die P. en W-pack als winst zien.

Verder heb ik letterlijk in mijn post gezet 'ingame stats' om gemierenneuk van jou te ontwijken, dus deze opmerking was weer overbodig.
Leuk dat je dat er meer zet maar dat haalt niet weg dat deze spelers gewoon bb gingen terwijl ze werden aangevallen en dus gewoon meegeteld kunnen worden in de stats.
Of wil je zeggen dat deze 7k dorpen niet tellen als een verlies?
Betreft giganta, bedoel je de bb's van yoda, een ship speler?
Waarom moet dat meegeteld worden als winst op p+wolf als die speler uit jullie stam komt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Jouw enige argument, voor zover het een argument is, zijn de accounts die op delete zijn gegaan. Telkens als ik de ingame stats erbij haal ben je er als de kippen bij om het te hebben over deze verdwenen accounts. Een aantal van die accounts zijn in tegenstelling tot wat jij graag wil geloven niet op delete gegaan door jullie aanvallen, er zijn er tussen die door prive omstandigheden zelf besloten de stekker eruit te trekken, maargoed er zal mogelijks wel iemand op delete zijn gegaan omdat hij te leeg was te deffen.

Maar die dorpen die daardoor ontstaan zijn weer in onze handen gekomen voor het overgrote deel. Dat betekend dus dat opsommingen met de puntenaantallen van verwijderde spelers gewoon onzin zijn. In tegenstelling tot het filteren door natuurlijke selectie (wat bij ons gebeurd) verliezen jullie effectief actieve accounts die er wat van willen maken. Het punt is dat jullie op de eerste 4 dagen aan het verliezen zijn op ons en dat er voorlopig geen ingame reactie is geweest die daar al wat heeft kunnen aan veranderen. Dus om te komen hele posts te negeren en ontkrachten met wat verwijderde inactieve spelers is gewoon bullshit.
 

DeletedUser71298

Guest
Dus eerst was er 1 speler met privé redenen en nu ineens meerdere?
Alle spelers lagen gewoon onder vuur, wat duidelijk te zien is aan de stats dus helaas geen "bullshit" vanuit deze kant.
Dat jullie meer dorpen veroveren dan onze kant heb ik nooit ontkent. Of kun jij een post van mij quoten waarin ik zeg dat p+wolf meer dorpen veroveren dan zero+ship (en aztec)?
Het is dan ook niet moeilijk om een tijd meer te kunnen veroveren door alle edels die jullie erbij hebben gekregen door het verlies van de vorige oorlog waar schijnbaar niet meer over gepraat mag worden. Te gevoelig onderwerp geworden?
Waar verliezen wij actieve spelers?
 

DeletedUser78293

Guest
Oneerlijke verhouding?
Ship, aztec, aztec2, I, lonely, candy, ph hadden samen evenveel als zero, f en p.
Enige verschil is dat je er nu zoveel mogelijk in 1 stam hebt gepropt

Wat je nu zegt vergelijken met wat je een half jaar geleden zei en we komen tot de conclusie dat je maar wat roept. Aztec was een bg maar samenwerking is er nooit geweest. Gezamenlijke massa's kan ik me niet heugen en ze konden/wouden geen def sturen (90% had geen cluster en lag verspreid in het cluster van P/F dus konden geen def leveren, de overige 10% hield z'n def liever thuis). I hebben we wel een paar massa's mee gedaan en wat def van ontvangen maar we lagen te ver van elkaar af om effectief samen te werken. Lonely en PH kan je inderdaad bij SHIP zetten, CANDY niet (die noob pakte nog geen 500 dorpen van Zero). SHIP kon trouwens geen def leveren omdat we in een zielige 4v1 zaten en in de core lagen waardoor we zo'n beetje 360º front hadden.

Ik snap echt niet waarom jullie nog zulke uitspraken durven doen. Elke stam op deze wereld had al lang opgegeven als ze in dezelfde situatie als SHIP zaten. Alleen maar tegen stacks van 20 lopen, constant je achterland kapot door katanoobs en steeds weer gestabd worden. Dit terwijl jullie zo'n grote overmacht hadden, lachwekkend.

Blij dat wij het met elkaar eens zijn tim. Je zegt hier zelf, jullie hebben idd noobs gerekruteerd. Jullie nobele intenties, of doelen trek ik niet in twijfel. Echter is het enige wat ik zei dat jullie noobs gerekruteerd hebben omdat jullie bang waren om te verliezen.

Je kan het zo mooi maken als je wilt, en er voor jezelf een prachtig verhaal bij vertellen. Maar het is wat het is. en ik zeg gewoon waar het op staat zonder er om heen te praten.

Jullie waren bang dat de helft op bb zou gaan vanwege de overmacht van het monster verbond. En daarom noobs hebben gerekruteerd om dit te voorkomen en het speelveld weer in balans te brengen. Zoals ik zei, jullie intenties en doelen trek ik niet in twijfel. Echter ga ik het niet mooier maken dan het is.

Wij zijn gefuseerd (SHIP + I + de gemotiveerde leden van Aztec) om weer wat evenwicht in de wereld te brengen en zo de motivatie terug te krijgen, niet omdat we bang waren om te verliezen. Vanaf dag 1 wisten we dat we dit uiteindelijk zouden verliezen gezien de overmacht te groot was, het was enkel wachten/hopen tot er iets mis zou gaan in UM. Dat gebeurde toen Remco naar P ging. Niet alleen Zero was klaar met de werkwijze van P, ook diverse E leden hadden er genoeg van.

Dat betwijfel ik ernstig, maar het achterhalen wordt lastig.

Theo kom op Skype :p

Deze niet vergeten met je stats mee te tellen he ;)

TCO FYA 12M
finimini 4.5m
kroosdorp 16.9m
theloki 22m
ceescornelis 5m
Fidei Defensor 9m

Oh shit, SHIP heeft de 4v1 helemaal niet verloren :eek:

95bcb1ac255ef7170a04646226d1164b.png

Hierboven SHIP in de oorlog met UM. Hieronder de accs van um die op bb gingen

Drachonder 22m
Ezelinnetje 20m
Rawsmoker 9m

Eigenlijk heeft SHIP dus gewoon gewonnen :eek::eek:

Ik weet niet waarom je steeds zo wanhopig de stats probeert te verdraaien? Dat kan iedereen namelijk. Gelukkig weet iedereen ook dat je enkel zegt wat voor je stam (waar je op dit moment in zit) het beste is en dat je dus niet serieus te nemen bent. Daarbij kregen Fidei en TCO geen incs, en Finimi en Theloki gingen op delete lang nadat ze incs hebben gehad.
 
Reactiescore
179
Dus eerst was er 1 speler met privé redenen en nu ineens meerdere?
Alle spelers lagen gewoon onder vuur, wat duidelijk te zien is aan de stats dus helaas geen "bullshit" vanuit deze kant.
Dat jullie meer dorpen veroveren dan onze kant heb ik nooit ontkent. Of kun jij een post van mij quoten waarin ik zeg dat p+wolf meer dorpen veroveren dan zero+ship (en aztec)?
Het is dan ook niet moeilijk om een tijd meer te kunnen veroveren door alle edels die jullie erbij hebben gekregen door het verlies van de vorige oorlog waar schijnbaar niet meer over gepraat mag worden. Te gevoelig onderwerp geworden?
Waar verliezen wij actieve spelers?

Jij hebt zelf in die stam gezeten man en dan kraam jij al deze onzin uit en dan bedoel ik niet deze citaat maar meerdere posten van jou:rolleyes2:
Ik vraag mij werkelijk hoe oud jij precies bent je zit alleen maar te azijnpissen op dit forum. Het presteren heb ik jou tot nu toe weinig in P. zien doen. Je probeert van alles om SHIP naar beneden te halen, maar dat zal je niet lukken.

Ik heb werkelijk veel P. opgebracht, maar respect heb ik nog bij een enkele spelers die daar spelen. Jij valt daar niet echt onder, want jij maakt je verre van belachelijk. Help spelers eventueel om te deffen, in plaats van hier nutteloos te propagenderen. Ik zie jou echter weinig sterke punten aanhalen in ieder geval ik raak daar niet echt onder de indruk. Ik zou toch graag zien dat De Donalds weer op dit forum zal verschijnen. Die weet in ieder geval wel waar die over praat, daar val jij kennelijk wel erg buiten.

En over het verlies van die vorige oorlog? Heb jij daar zoveel inbreng in gehad? Ik dacht het nou niet.
En verliezen actieve spelers? Er wordt nu genoeg verloren bij jullie actief/inactief dat boeit niet veel. Elk dorpje is er 1.
 
Bovenaan