Moves and Counter Moves

DeletedUser

Guest
P+Wolf hebben 1.976 verloren dorpen en Ship+Zero hebben nu afgerond zo'n 8000 verloren dorpen.
Of dacht je nou serieus dat het bb gaan van 5 spelers niet meetelde?

Of dacht je nou serieus dat wij jou serieus gaan nemen:rolleyes2:
 
Reactiescore
179
Zijde 1:
Stammen: P., W-pack
Zijde 2:
Stammen: Zero-B, SHIP

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 4,684
Kant 2: 6,652
Verschil: 1,968

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,604
Kant 2: 1,920
Verschil: 316

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 44,331,230
Kant 2: 63,225,113
Verschil: 18,893,883

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 15,233,501
Kant 2: 18,126,670
Verschil: 2,893,169

chart


Hier zijn de statistieken van de afgelopen maand.
 

DeletedUser71121

Guest
Opzich niet raar toch nu er aan beide kanten ongeveer evenveel spelers gezet worden?
Even aangepast voor je :wink:

Blij dat ik jou hier nog eens zie. Zou wel eens een reactie van je willen zien op donalds zijn post. Maar daar werden jullie wel snel even stil :redface:
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Weet iedereen nog hoe de massa van P. en W-Pack 4 dagen voor die van Zero-B en SHIP werd verzonden? En hoe P. en W-Pack toen maar beweerden dat er niets veranderd is aan de wereld? Ik heb hieronder even snel een paar van die posts gequote. Nu zijn we anderhalve maand later en in mijn ogen is dit wel een lang genoege periode om een eerste betrouwbare conclusie te trekken.

Conclusie is vrij simpel, van de afgelopen 40 dagen oorlog zijn er 7 Positief geeindigd voor P. en W-Pack, 2 gelijk (of nipte overwinning van 1 van beide zijden, ben niet gaan nakijken). En de rest was voor SHIP en Zero-B (rond de 30 dagen). Hieruit kunnen we in de eerste plaats de bewering "er is niets veranderd" ontkrachten. Het hervormen van SHIP en het hersmeden van bondgenootschappen was wel degelijk een verandering op deze casual. Ik zou daarom mijn goede vriend van Daltons naar voren roepen om het kroontje van beste tacticus over te dragen naar onze zijde, je buddy zijn United Masters heeft gewerkt maar net zoals wij toen, heeft hij geen reactie op deze ontwikkeling (voorlopig). Dus die kroon is die voorlopig kwijt.

De stats van de oorlog zeggen 1530 dorpen in het voordeel van Zero-B + SHIP, je we kunnen gaan oordelen over dat cijfer ivm spelers die op delete zijn gegaan en waar iedereen andere meningen over heeft, maar die hebben we al eens gevoerd. Vandaar dat ik deze post niet ga richten op getallen waar dan op kan gesteigerd worden, deze post draait om even mee te geven dat indien we de start leggen op de start van dit topic, SHIP & Zero-B voorlopig aan de winnende hand zijn, en dat het hervormen van SHIP + de BG met Zero-B een geslaagde zet is geweest.

Voor mensen die zich geroepen voelen dit te ontkennen, hieronder kan je jezelf belachelijkmaken ;)
a53edf1bff7952ac2b0e35956f91863f.png



Mooie propaganda weer maar we zijn dan ook niet veel meer gewend van onze tim.
Veel praatjes, weinig daden.
Wordt je ondertussen niet moe van jezelf?
Veel succes in de oorlog :)

Zo te zien is de wereld nog niet gekeerd of zijn dit allemaal strategische verliezen?
5e7b563d5b.png

En als je naar hun aantal verloren dorpen kijkt zullen ze daar ook wel ergens staan :redface:
 

DeletedUser70435

Guest
+ de meeste dorpen van accounts die op delete gingen, zijn alweer terug in onze handen.
 

DeletedUser71298

Guest
OracleOne de beruchte barbarenedelaar :)
Niet je leden op bb laten gaan na 1 massa dan :p
En volgens mij heb ik met um vs ship toch echt meer spelers gepakt dan jij ;)
3e7cb5de1f.png
a2e06b4b44.png

Beide oorlogen zelfs ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Niet je leden op bb laten gaan na 1 massa dan :p
En volgens mij heb ik met um vs ship toch echt meer spelers gepakt dan jij ;)
3e7cb5de1f.png
a2e06b4b44.png

Beide oorlogen zelfs ;)


Mis, ik heb 400 dorpen van zero B geedelt toen Zero B bij UM zat en ik in CANDY, nice try though
 

DeletedUser65921

Guest
Weet iedereen nog hoe de massa van P. en W-Pack 4 dagen voor die van Zero-B en SHIP werd verzonden? En hoe P. en W-Pack toen maar beweerden dat er niets veranderd is aan de wereld? Ik heb hieronder even snel een paar van die posts gequote. Nu zijn we anderhalve maand later en in mijn ogen is dit wel een lang genoege periode om een eerste betrouwbare conclusie te trekken.

Conclusie is vrij simpel, van de afgelopen 40 dagen oorlog zijn er 7 Positief geeindigd voor P. en W-Pack, 2 gelijk (of nipte overwinning van 1 van beide zijden, ben niet gaan nakijken). En de rest was voor SHIP en Zero-B (rond de 30 dagen). Hieruit kunnen we in de eerste plaats de bewering "er is niets veranderd" ontkrachten. Het hervormen van SHIP en het hersmeden van bondgenootschappen was wel degelijk een verandering op deze casual. Ik zou daarom mijn goede vriend van Daltons naar voren roepen om het kroontje van beste tacticus over te dragen naar onze zijde, je buddy zijn United Masters heeft gewerkt maar net zoals wij toen, heeft hij geen reactie op deze ontwikkeling (voorlopig). Dus die kroon is die voorlopig kwijt.

De stats van de oorlog zeggen 1530 dorpen in het voordeel van Zero-B + SHIP, je we kunnen gaan oordelen over dat cijfer ivm spelers die op delete zijn gegaan en waar iedereen andere meningen over heeft, maar die hebben we al eens gevoerd. Vandaar dat ik deze post niet ga richten op getallen waar dan op kan gesteigerd worden, deze post draait om even mee te geven dat indien we de start leggen op de start van dit topic, SHIP & Zero-B voorlopig aan de winnende hand zijn, en dat het hervormen van SHIP + de BG met Zero-B een geslaagde zet is geweest.

Voor mensen die zich geroepen voelen dit te ontkennen, hieronder kan je jezelf belachelijkmaken ;)
a53edf1bff7952ac2b0e35956f91863f.png




Je kan moeilijk ontkennen dat ze die eerste 4 dagen ook effectief winst maakten.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik kan dat inderdaad niet, op deze momenten is het jammer dat we OracleOne niet meer aan onze zeide hebben, die kan dat met feiten nog ontkennen ook.
 

DeletedUser71541

Guest
Casual kantelt..... Verandering van machtsverhoudingen op deze aardkloot.... :p

SHIP en Zero-B
94691e081d202717b65e8b239d86ed90.png
 
Bovenaan