Moves and Counter Moves

DeletedUser71298

Guest
Stoer praat voor iemand die op tw vrijwel niks heeft gepresteerd.
zegt degene die op elk forum reageert puur om te laten zien dat hij nog ergens rondhangt.
na 13 jaar tw kan ik met een gerust hart zeggen dat meer dan genoeg heb gepresteerd ^^
 

DeletedUser

Guest
zegt degene die op elk forum reageert puur om te laten zien dat hij nog ergens rondhangt.
na 13 jaar tw kan ik met een gerust hart zeggen dat meer dan genoeg heb gepresteerd ^^

Je hebt zeker gepresteerd, om als een hersenloos wezen te gedragen.
Verder kan ik nog niet bedenken, wat jij dan wel zo gepresteerd zou hebben:rolleyes2:
 
Reactiescore
92
Ja, als iemand na aangevallen te worden een goede reden heeft om op delete te gaan is dat uiteraard geen overwinning voor de vijand.
Ja, punten bepalen in een casual of je wel of niet goed bent. Zo is ons (ex-)stamgenoot hunab pakal 1 van de beste spelers.
Ja, een account dat regelmatig onder vuur lag door ons en 500+ dorpen verloor werd natuurlijk weer door ons gehackt en ging hopsa op bb.
Ja, ship had in verhouding meer veroverd dan united masters, dat zie je direct aan de verhouding, want dorpen die verloren gingen tellen we niet in verhouding. Alle tientallen bondgenoten die jullie hadden deden ook niet mee, want die stonden niet officieel in de oorlog.

Waarom neem ik überhaupt de moeite op deze onzin te reageren. :D
P.S. als je elk bericht van iemand gaat liken verdwijnt het effect.
P.S.S t is sarcasme
 

DeletedUser71121

Guest
Laat me raden die medische redenen kwamen er nadat ze incommings kregen:rolleyes2: Wat ze uiteindelijk als excuus gebruiken interesseert me echt niks we hebben ondertussen al teveel zever van jullie gelezen daarover. Normaal is de beginperiode jullie sterke periode waarbij het dan heel snel neerstort maar dit is gewoon al vanaf het begin dramatisch :biggrin:
 

DeletedUser

Guest
Laat me raden die medische redenen kwamen er nadat ze incommings kregen:rolleyes2: Wat ze uiteindelijk als excuus gebruiken interesseert me echt niks we hebben ondertussen al teveel zever van jullie gelezen daarover. Normaal is de beginperiode jullie sterke periode waarbij het dan heel snel neerstort maar dit is gewoon al vanaf het begin dramatisch :biggrin:

Ik hoor een echte held praten:rolleyes2:

Ja, als iemand na aangevallen te worden een goede reden heeft om op delete te gaan is dat uiteraard geen overwinning voor de vijand.
Ja, punten bepalen in een casual of je wel of niet goed bent. Zo is ons (ex-)stamgenoot hunab pakal 1 van de beste spelers.
Ja, een account dat regelmatig onder vuur lag door ons en 500+ dorpen verloor werd natuurlijk weer door ons gehackt en ging hopsa op bb.
Ja, ship had in verhouding meer veroverd dan united masters, dat zie je direct aan de verhouding, want dorpen die verloren gingen tellen we niet in verhouding. Alle tientallen bondgenoten die jullie hadden deden ook niet mee, want die stonden niet officieel in de oorlog.

Waarom neem ik überhaupt de moeite op deze onzin te reageren. :D
P.S. als je elk bericht van iemand gaat liken verdwijnt het effect.
en t is sarcasme, voor zielen die geloven in propaganda

Ik was even het gedrag van jou aan het nadoen, alle nutteloze post van OracleNoob gaan liken:rolleyes2: Dan verdwijnt het effect. Ik vond het wel noodzaak om Tim zijn post te gaan liken.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
P.S. als je elk bericht van iemand gaat liken verdwijnt het effect.

Grappig dat je niet doorhebt dat die likes er kwamen als reactie op jij die de grootste onzinposts van Remco een like geeft. Effect van liken is daarmee al lang weg ;)

Laat me raden die medische redenen kwamen er nadat ze incommings kregen:rolleyes2: Wat ze uiteindelijk als excuus gebruiken interesseert me echt niks we hebben ondertussen al teveel zever van jullie gelezen daarover. Normaal is de beginperiode jullie sterke periode waarbij het dan heel snel neerstort maar dit is gewoon al vanaf het begin dramatisch :biggrin:

Proficiat mensenkenner, je hebt het weer bij het rechte eind
a1fdc94202c5994265b80e5b6aad4674.png
 

DeletedUser71298

Guest
Grappig dat je ni
et doorhebt dat die likes er kwamen als reactie op jij die de grootste onzinposts van Remco een like geeft. Effect van liken is daarmee al lang weg ;)
Alle post met harde stats onzin noemen is zo ondertussen wel je way-to-go geworden of niet?
Proficiat mensenkenner, je hebt het weer bij het rechte eind
a1fdc94202c5994265b80e5b6aad4674.png


Dus bb gaan duurt tegenwoordig geen 5 dagen meer maar 18?
dc327974b9.png
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ja, als iemand na aangevallen te worden een goede reden heeft om op delete te gaan is dat uiteraard geen overwinning voor de vijand.

Nope, beweer ik ook niet

Ja, punten bepalen in een casual of je wel of niet goed bent. Zo is ons (ex-)stamgenoot hunab pakal 1 van de beste spelers.

Een sarcastische steek op Remco's puntenrang nadat hij zelf maar blijft verklaren dat hij zich heeft bewezen door ODD te halen. Beetje tussen te lijnen lezen en ook Remco's posts op onzin screenen aub!

Ja, een account dat regelmatig onder vuur lag door ons en 500+ dorpen verloor werd natuurlijk weer door ons gehackt en ging hopsa op bb.

Dat is de laatste 2 jaar al gebleken 1 van jullie tactieken te zijn, geen idee waarom dit zo ongeloofwaardig is ineens. Grote arrogantie van Remco die nu ineens gaat claimer dat er geen hackers in UM zitten, was wel anders toen hij zelf het slachtoffer was.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Alle post met harde stats onzin noemen is zo ondertussen wel je way-to-go geworden of niet?

Dus bb gaan duurt tegenwoordig geen 5 dagen meer maar 18?
dc327974b9.png

Ik heb geen behoefte alle gesprekken met kroosdorp online te gooien, ik wil gewoon aanduiden dat deze speler in maart zeer zware situaties heeft doorstaan en ik er alle begrip voor heb dat ie uiteindelijk op een punt kwam dat hij met TW wou kappen en volledig wou stoppen. Dat hij zijn vv niet aan de stam wou geven was jammer maar nog steeds zijn eigen beslissing.

Jouw arrogantie is hier gewoon misplaatst, deze speler kreeg niet eens een massa
 

DeletedUser71298

Guest
Dus bb gaan duurt tegenwoordig geen 5 dagen meer maar 18?
dc327974b9.png
Nope, beweer ik ook niet



Een sarcastische steek op Remco's puntenrang nadat hij zelf maar blijft verklaren dat hij zich heeft bewezen door ODD te halen. Beetje tussen te lijnen lezen en ook Remco's posts op onzin screenen aub!



Dat is de laatste 2 jaar al gebleken 1 van jullie tactieken te zijn, geen idee waarom dit zo ongeloofwaardig is ineens. Grote arrogantie van Remco die nu ineens gaat claimer dat er geen hackers in UM zitten, was wel anders toen hij zelf het slachtoffer was.
waar claim ik dat?
je geeft wel overal je eigen draai aan he?
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Rang 96 qua punten misschien odd en totale verslagen spelers rang 1 en 2 ;)

Sure, 't zal weer ik zijn die dit niet mag interpreteren als "mijn rang 96 zegt niet dat ik niet goed ben want ik ben rang 1 ODD, arrogante knipoog". Tim draait weer alles rond.

Welke is de juiste interpretatie dan meneertje altijd correct?
 

DeletedUser71298

Guest
Ik heb geen behoefte alle gesprekken met kroosdorp online te gooien, ik wil gewoon aanduiden dat deze speler in maart zeer zware situaties heeft doorstaan en ik er alle begrip voor heb dat ie uiteindelijk op een punt kwam dat hij met TW wou kappen en volledig wou stoppen. Dat hij zijn vv niet aan de stam wou geven was jammer maar nog steeds zijn eigen beslissing.

Jouw arrogantie is hier gewoon misplaatst, deze speler kreeg niet eens een massa
dus net geen 40 dorpen kwijt noem jij geen verlies maken?
 

DeletedUser71298

Guest
Sure, 't zal weer ik zijn die dit niet mag interpreteren als "mijn rang 96 zegt niet dat ik niet goed ben want ik ben rang 1 ODD, arrogante knipoog". Tim draait weer alles rond.

Welke is de juiste interpretatie dan meneertje altijd correct?
klinkt als ik heb nr2 oda omdat ik wel kan clearen maar niet kan edelen, hypocriete knipoog want remco post stats maar ik zeg dat het onzin is
 

DeletedUser71121

Guest
Ik heb geen behoefte alle gesprekken met kroosdorp online te gooien, ik wil gewoon aanduiden dat deze speler in maart zeer zware situaties heeft doorstaan en ik er alle begrip voor heb dat ie uiteindelijk op een punt kwam dat hij met TW wou kappen en volledig wou stoppen. Dat hij zijn vv niet aan de stam wou geven was jammer maar nog steeds zijn eigen beslissing.

Jouw arrogantie is hier gewoon misplaatst, deze speler kreeg niet eens een massa
Jij slaagt er toch telkens weer in jezelf zo vast te zetten. Wat is er gebeurd met de lange posts waar je je eigen gelijk probeert te bewijzen door eigen verzinsels?
Iemand die zijn ODD stijgt met 10 mil? Nee die heeft zeker geen massa gehad :rolleyes2:
Gewoon de zoveelste zielige figuur die een verhaal over zoiets verzint. Jammer maar zo zitten er nog in je stam
 

DeletedUser72040

Guest
ik zou oralceone wel eens in rl willen zien, ik veronderstel een zielig persoon te zien die zich afreageert op online spelletjes

komop zonder ship stond je nu nog nergens

en 13jaar tw ervaring en toch nog niet eens te zien in de top25 van een wereld als casual...
voor de rest pak ik popcorn en kijk ik verder toe hoe jij de ene na de andere belachelijke opmerking geeft :D proost!
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
dus net geen 40 dorpen kwijt noem jij geen verlies maken?

Dorpen die al 3 weken daarvoor waren onderverdeeld onder opgeven. Zelfs als de speler nog bestond gingen die dorpen afgegeven worden, of dat nu P, W-pack of Zero-B was maakte niet uit, de vijandige spelers die daar liggen, liggen toch bescheten dus dat was geen drama.
7901fa70d47b9a9475a00cb366c88b2d.png



Jij slaagt er toch telkens weer in jezelf zo vast te zetten. Wat is er gebeurd met de lange posts waar je je eigen gelijk probeert te bewijzen door eigen verzinsels?
Iemand die zijn ODD stijgt met 10 mil? Nee die heeft zeker geen massa gehad :rolleyes2:
Gewoon de zoveelste zielige figuur die een verhaal over zoiets verzint. Jammer maar zo zitten er nog in je stam

De intelligentie op het forum is wonder boven wonder nog meer gezakt nu jij en Oracle samen aan het posten zijn. Jullie zijn niet in staat lange posts te lezen en je tegenargumenten zijn gewoon "nee tis niet waar, je liegt". Verzinsels doe ik niet aan en ik gaf net een zeer duidelijke reden waarom kroosdorp op delete ging. In plaats van begrip te hebben voor een zeer verstaanbare situatie blijf je gewoon datzelfde irritante ventje spelen dat ook accounts hackt.

Als je naar de datums kijkt zie je ook dat hij geen aanvallen had toen die dat schreef. En toch zal je blijven beweren dat ik de leugenaar ben, terwijl ik op de hoogte van de situatie ben en jij net een complete gok hebt gedaan op basis van jouw arrogante nood om kroosdorp's verdwijnen als overwinning van jullie te kunnen noteren. Je weet er niets van dus zwijg gewoon.
 
Reactiescore
7.942
Er bestaat nog iets als tw.net en tw.de;)

Je bent geboren in 1992(twstats), dat maakt jou 24 gezien je nog niet jarig bent. Dat zou betekenen dat jij als toevallig 11 jarige als één van de eerste tw zou hebben ontdekt. Geloof je je eigen onzin die je uitkraamt? Stoer praat, weinig inhoud. De klassieke noob smoes die er sinds het begin van tw aanwezig is, sure.
 

DeletedUser71298

Guest
ik zou oralceone wel eens in rl willen zien, ik veronderstel een zielig persoon te zien die zich afreageert op online spelletjes

komop zonder ship stond je nu nog nergens

en 13jaar tw ervaring en toch nog niet eens te zien in de top25 van een wereld als casual...
voor de rest pak ik popcorn en kijk ik verder toe hoe jij de ene na de andere belachelijke opmerking geeft :D proost!
Zonder mij stond ship ook nergens want ze waren veel meer verloren als ik ze niet gejoind had ;)
Accounts als gigantadorp en dragonfriend waren dan compleet weggespeeld en accounts als Tuam hadden er veel slechter bijgestaan dan nu ;)
Natuurlijk ben ik niet de enige die vv draaide maar wel het meeste :)
Nu even wachten tot onze heetnek dit weer als onzin komt verklaren :D
Geniet van de popcorn ^^
 
Bovenaan